Bruidje, 30 jaar, 1e kindje, ma 8w in aug, uitgerekend 23 juni Jongen Willeke26 , 27 jaar, 1e kindje, 1 mk 14 feb 2003 4,5 jr op zw.schap gewacht, uitgerekend 6 juli verrassing Liesje, 31 jaar, 1e kindje, 1 mk in jun, uitgerekend 14 juli Meisje Mone, 30 jaar, 1e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 22 juli Jongen Luna, 34 jaar, 3e kindje, 3 mk laatste in aug, uitgerekend 25 juli Jongen Inez, 39 jaar, 2e kindje, 5 mk laatste in sept, uitgerekend 28 juli :-# Treintje, 30 jaar, 1e kindje, 3 MK laatste in sept, uitgerekend 3 augustus Meisje Natas, 40 jaar, 1e kindje, 1 ma 8w+2d in aug, uitgerekend 4 augustus Meisje Mandje, 21 jaar, 1e kindje, 2 mk laatste in aug, uitgerekend 4 augustus Jongen Croky, 34 jaar, 1e kindje, 2 mk laatste in sept, uitgerekend 4 augustus Jongen Latoya, 23 jaar, 1e kindje, 3 mk laatste 17 juli, uitgerekend 5 augustus Jongen Rebbel, 24 jaar, 1e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 7 augustus :-# Mariss, 34 jaar, 1e kindje, 1 ma in sept, uitgerekend 12 augustus Anoul26, 27 jaar, 1e kindje, 1 mk in okt 2007, uitgerekend 14 augustus Jongen Jerl, 33 jaar, 2e kindje, 1 mk in aug 2007, uitgerekend 22 augustus verrassing Muis80, 27 jaar, 1e kindje, 1 mk in nov '06, uitgerekend 23 augustus Meisje Lindaa, 22 jaar, 1e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 6 september :-# Ftje, 22 jaar, 1e kindje, 1 mk in 2005, uitgerekend 7 september Wens3, 28 jaar, 3e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 15 september Lindada,26 jaar, 1e kindje, 1 mk in nov, uitgerekend 17 september Pippo,27 jaar, 3e kindje (2ekindje* bij 16w zw), 2 mk laatste in okt, uitgerekend 20 september Ktje, 28 jaar, 1e kindje, 1 mk in okt, uitgerekend 25 september Jill, 27 jaar, 2e kindje, 1 mk in nov, uitgerekend 25 september Sam8, 23 jaar, 1e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 25 september verrassing Roshi, 24 jaar, 1e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 27 september Semmi, 25 jaar, 2e kindje, 2 mk, uitgerekend 1 oktober Zena, 26 jaar, 1e kindje, 2 mk laatste in nov, uitgerekend 3 oktober Ischa, 31 jaar, 1e kindje, 1 ma 9w+5d in nov, uitgerekend 14 oktober Joli, 27 jaar, 1e kindje, 1 mk mrt, uitgerekend 11 oktober Nony, 31 jaar, 1e kindje, 1 mk juli, uitgerekend 12 oktober Mariaatje, 27 jaar, 1e kindje, 1 ma in sept, uitgerekend 11 oktober Taddy Teddy, 26 jaar, 1e kindje, 2 mk laatste in aug, uitgerekend 18 oktober Deeske, 27 jaar, 1e kindje, 2x mk laatste jan, uitgerekend 31 oktober Jootje24, 25 jaar, 1e kindje, 1 ma in dec., uitgerekend 13 november Loncocacola,25 jaar ,1ste kindje ,1 mk in jan., uitgerekend 3 december Lola1982, 25 jaar, 1 kindje, 3x mk laatste in okt, uitgerekend 26 december afspraken: 22 apr Luna pretecho 23 apr Bruidje VK 24 apr Lindaa VK 28 apr Ischa VK 29 apr Lindada 20 weken echo 29 apr Liesje VK 01 mei Sam 20 weken echo 02 mei Simone VK 02 mei Wens3 20 weken echo 07 mei Inez gyn 08 mei Pippo 21 weken echo 09 mei Inez pretecho 13 mei Sam vk 19 mei Luna vlk 19 mei Lola1982 echo 21 mei Rebbel pretecho 28 mei Inez VK 04 juni Jootje VK 05 jun Pippo 25 weken echo 20 jun Inez gyn Heb m'n echo er ff bij gezet
zou dat nog makkelijk zijn? ik heb er ook van gehoord.... heb jij ook al van die oma onderbroeken gekocht?
ik heb ze beide niet, de voedingsshirtjes niet en de tenten-onderbroeken. Die tenten zijn alleen voor in de kraamweek wel handig omdat die kraamverbanden zo groot zijn en ik er soms zelfs 2 tegelijk gebruikte. Maar de bozershorts van manlief werkte ook prima
Ik heb nl nog niks gehaald en manlief draagt geen boxershorts...ik vraag me af wat het fijnste (nou ja fijn) is....
Ik ben ook niet van plan om die tenten te kopen eerlijk gezegd.. Die shirtjes zijn best leuk.. ziet er uit als een overslagtshirt, in dat onderste laagje zit dan een gat voor je borst zodat je niet heel je shirt omhoog hoeft te doen.. heb er gelijk 4
Ja gaat best snel nu.. maar jij ook alweer bijna op de helft! Deze week nog, dan volgende week vrij en dan 2 weken van 3,5 dag.. heerlijk! Heb er zin in..
Zou ik zeker even kijken, ze hadden zwart of zandkleurig met witte bloemetjes, of witte streepjes en wit en zwart effen. Ik heb van die hipsters dus probeer die gewoon aan te houden en anders pik ik wel een boxershort van manlief..
ik zie ook helemaal niks in die tenten hoor maar manlief heeft ook geen boxers... ik moet toch wat halen want van die surfplanken in een string, dat gaat echt niet passen ben ik bang
Hai allemaal! Hier begint de baby nog niet lager te liggen maar ze schopt wel meer naar beneden. Ze komt verder, zeg maar, en krachtiger natuurlijk dan een paar weken terug. Die bewegingen voel ik behoorlijk! En dan moet ik ook altijd plassen, hahaha tsja je bent een z**kwijf of niet hè Ik heb wel 2 van die tenten gekocht want ik kon te weinig meer aan. Zit wel lekker moet ik zeggen maar je wordt er niet sexier van, hahaha! Luna, hoe was je pretecho?
We hebben vandaag de pretecho gehad. Het was erg leuk. De kleine was de hele tijd aan het duimen dus het was nog best lastig om een goed beeld van hem te krijgen zonder hand voor zijn gezicht. En jawel, het is nog steeds een jongen. We hielden zelf nog wel een slag om de arm want bij de vorige echo deed de dame zo onzeker. Maar ze had dus toch gelijk! het was erg leukom weer even te gluren! Foto's staan in mijn album.
Gelukkig dat het toch nog een jongetje is Luna ! Leuke foto's hoor ! Zoo verder zeg ik zwaai.. Sammie weer kapot, dus lekker naar bed!
Zegt die vrouw: nee ik kan er geen meisje van maken. Dus ik heel droog: dat hoeft toch ook niet. mensen vinden het elke keer sneu dat we een derde knul krijgen, maar wij vinden het zo leuk. Ik zei toen we er heen gingen tegen mijn man: "ik zal wel even moeten omschakelen als het nu toch een meid blijkt te zijn. Wij zijn al zo happy met het idee dat wij straks het rijkdom van drie kleine knullen hebben. Met twee is het al zo genieten, dus met die derde erbij zal het wel helemaal top zijn. Maar ik vond het zo sneu klinken "ik kan er geen meisje van maken" Ik vond het gewoon sneu voor het jochie als hij dit later op band terug hoort. Trouwens nog iets grappigs: zegt ze aan het begin van de echo: en hoe gaat hij heten. Ja duuuh dacht ik, ga ik jou aan je neus hangen. Bedoelde ze de achternaam, want dat kwam dan in beeld te staan. Mijn man die had het gelukkig wel door haha.