tuurlijk ga je dat winnen, het is gewoon een eikel die wil profiteren van jou! jij hebt gewoon recht op dat geld!
Nou Linda zo moet hij wel! Alles goed bij de vk, kleine ligt nog niet goed jammer genoeg.. Qua grootte wat ze nu in kon schatten gemiddeld en ik heb een hoop vruchtwater (wat mn grote buik ook zou verklaren).. Verder moet ik volgende maand met de gyn overleggen ivm mn ischias en zo.. ik zou met deze klachten niet over tijd hoeven lopen volgens haar.. Nu moet ik toch naar de gyn eind volgende maand dus dat komt mooi uit.. Ijzer weer geprikt, was 7,6 en bloeddruk weer netjes 110/70...
Oh? Ik liep met mijn ischias 9 dagen overtijd! Tsss als ik dát geweten had. Maar goed, ik wil absoluut geen inleiding, dus w.s. had de vlk weinig voor me kunnen betekenen. hooguit strippen. Dat heeft ze met 9 dagen oevrtijd dus ook gedaan en diezelfde avond ben ik idd bevallen.
Weet het ook niet Luna.. waarschijnlijk hebben ze daar allemaal hun eigen regeltjes voor.. Vind toch nogal schelen of je de ene of de andere vk hebt.. (wij hebben er 4 op deze praktijk).. Ik zou het persoonlijk niet erg vinden om ingeleid te worden, zie het niet zo zitten op deze manier.. maar dat is ieder voor zich..
fijn dat alles weer goed was Bruidje wat heb jij je ijzer gehalte mooi op peil! kon ze het gewicht van het kindje ook inschatten?
Volgens de vk at ik dus goed Liesje hahaha.. Aan het begin v/d zwangerschap was het 8 en nu dan iets lager maar ben ook tevreden.. Ze vond het moeilijk inschatten maar voelde nu een mooi gemiddeld bolletje dus zou dan zo op de 7 pond moeten uitkomen. Maar ze zei er wel bij dat de kleine juist nu heel hard groeit dus moeilijk in te schatten is.. Alleen nu maar hopen dat onze kleine man zich snel goed gaat draaien..
dus een gemiddelde grootte qua kindje ik hoop ook voor je dat ie gaat draaien meid, want dat hoop ik voor mezelf ook. ben benieuwd hoe het kindje er volgende week bijligt
Ja gemiddeld inderdaad ze houdt wel de grootte in de gaten omdat er grote jongens bij ons in de familie voorkomen.. maar tot nu toe geen reden voor een extra echo.. (jammer genoeg hahha) het schijnt voor alsnog niet uit te maken dat de beeb niet goed ligt, maar zou toch stuk geruster zijn als tie nu snel draait! Volgens mij moeten ze over het algemeen met 34 weken zo'n beetje goed liggen...
jammer dat je geen extra echo krijgt...was wel leuk geweest he dat heb ik dus ook, laat de beeb nu maar lekker draaien zodat ie alvast goed ligt, maar die van mij die buitelt en draait de hele dag door... vanmorgen lag ie overdwars....kont naar links en koppie naar rechts
Ja ze hebben ook nog genoeg ruimte nu natuurlijk.. vanochtend lag bij mij het koppie rechts, rugje onder en beentje links omhoog.. Ja ik zat al helemaal te hopen op die extra echo hahahaha.. maar ik denk dat de gyn sowieso volgende maand wel even kijkt
nou misschien straks bij de gyn...laten we hopen ik krijg sowieso geen echo's meer of er moet wat aan de hand zijn of ik moet een pretecho laten maken het kindje begint me nu aardig vaak pijnlijk te trappen...is echt niet geinig meer.
de gyn kijkt bij mij altijd even snel.. hij zegt altijd er moet ook wat leuks aan zijn om hiernaartoe te komen hahaha.. Ik krijg ook af en toe van die pijnlijke porren.. nou ja ach het zal nog wel gekker worden
wou dat ik van tijd tot tijd even kon kijken maar helaas....nou ja nog 10-12 weekjes wachten en dan zien we het beebje in het echt! de trappen zijn lang niet altijd even geinig zeg...
er zou eigenlijk een luikje voor je buik moeten zitten he.. hahahaha... Ik nog minimaal 7 max 11.. kom maar op
Zoo dames.. Jeetje linda wat een rotgedoe zeg ! Dikke knuffel voor jou en idd je wint dit wel.. Rustig blijven hoor, al zou ik ook woest zijn! Verder hoi ! Kinderen waren ondanks dat ze morgen op schoolreis gaan braaf ! Was leuke ochtend. Ga nu lekker naar huis, honden uitlaten, en naar ons paleisje HIHI Tot morgen of vanavond maar weer Liefs sAM
Ik wil sowieso graag thuis bevallen. Dat is me twee keer heel goed bevallen en dat hoop ik nu ook. Maar los daarvan is een ingeleide bevalling heel anders voor de vrouw dus dat zie ik ook niet zo zitten. Maar je hebt gelijk hoor, er zit al vercshil in praktijk maar ook nog eens tussen de vlk onderling.
ik ben bang om thuis te bevallen...en de huizen zijn nogal gehorig bij ons en ik heb een nogal nieuwsgierige buurman. maar ik zie er eerlijk gezegd ook wel een beetje tegenop om straks met 8 cm ontsluiting in de auto te moeten stappen naar het geboortecentrum
Ok Luna, ja ik wil niet thuisbevallen misschien denk ik daar met een evt volgende heel anders over.. maar nu vind ik dat eng en heb ik liever het ziekenhuis bij de hand ook al zijn de risico's vrijwel gelijk.. gewoon een gevoel.. Ingeleid worden is ook vast niet alles idd.. krijg je zeker zo weeenstorm van en zo? Liesje ik kan nog moeilijk wachten hoor! Anderzijds vind ik het ook wel heeeel erg spannend en vind ik het wel lastig om ons "oude' leventje op te geven.. maar dat gaat vast vanzefl..