Luna, wat geweldig dat je wat vooruitgang ziet, ook al is het met hele kleine stapjes. Wees voorzichtig! Kaley: toch heel jammer. Hoop je snel weer te zien! Sterkte. Wendy: ik herken jouw onzekerheid enorm. Ik heb hier gisteren zitten huilen. Omdat ik helemaal niks voel, heb ik echt het idee dat het niet leeft. Ik probeer het echt een beetje van mij af te zetten maar gisteren la sik een artikel waarin iemand vertelde "mijn borsten groeide niet, ik was niet misselijk en tijdens de eerste echo werd mijn voorgevoel waarheid, weer geen levend vruchtje" Maar misschien als ik wel symptomen had, zou ik ook onzeker zijn. Maar die onzekerheid snap ik enorm. Hopelijk krijgen we beide snel duidelijkheid en dan wel met positief nieuws!
He Luna! Wat fijn dat je je weer wat beter voelt.. doe maar rustig aan.. het komt vanzelf weer.. Kaley: .... er komt een dag dat jullie wel een kindje in je armen krijgen..! Anoul en WWJC: moeilijk he die angst na een mk.. ik heb het ook gehad.. na de goede echo werd dat telkens wat minder.. maar ik heb ook erg veel bevestiging nodig gehad.. Nu geloof ik pas dat er echt een kindje gaat komen.. Heb vertrouwen in je lichaam, lees niet te veel negatieve verhalen want die zijn er zoooo veel... iedere zwangerschap is anders.. dus symptonen zeggen niet zo veel... Natas beterschap!
Bruidje, 30 jaar, 1e kindje, ma 8w in aug, uitgerekend 23 juni Willeke26 , 27 jaar, 1e kindje, 1 mk 14 feb 2003 4,5 jr op zw.schap gewacht, uitgerekend 6 juli Liesje, 31 jaar, 1e kindje, 1 mk in jun, uitgerekend 14 juli Mone, 30 jaar, 1e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 22 juli Luna, 33 jaar, 3e kindje, 3 mk laatste in aug, uitgerekend 25 juli Inez, 38 jaar, 2e kindje, 5 mk laatste in sept, uitgerekend 29 juli Natas, 40 jaar, 1e kindje, 1 ma 8w+2d in aug, uitgerekend 4 augustus Mandje, 21 jaar, 1e kindje, 2 mk laatste in aug, uitgerekend 4 augustus Rebbel, 24 jaar, 1e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 6 augustus Kaley, 43 jaar, 3e kindje, 2 mk laatste in nov, uitgerekend 7 augustus Latoya, 23 jaar, 1e kindje, 3 mk laatste 17 juli, uitgerekend 12 augustus wwjc19, 28 jaar, 1e kindje, 1 mk op 24 sept, uitgerekend 13 augustus Croky, 34 jaar, 1e kindje, 2 mk laatste in sept, uitgerekend 29 juli afspraken: 17 dec Mandje 1e echo 18 dec Rebbel 2e echo 20 dec Natas 1ste echo in ZH 20 dec Inez 2e echo in ZH 24 dec Croky 2e echo 27 dec Rebbel vk 27 dec Natas VK 27 dec Latoya 1e echo bij gyn 27 dec Liesje 2e echo 9 jan Bruidje VK 15 jan Liesje VK ik heb de lijst even aangepast, ik heb mijn 2e afspraak vk erbij gezet
verder gaat het hier wel aardig, de ene dag beter als de andere. kreeg net van een mannelijke collega te horen dat ik meer moest eten, de broek begint me om de kont te slobberen. Vind je het gek in 5 weken ruim 5 kilo afgevallen....
Luna, geweldig dat je je al weer wat beter voelt. Zo ga je stapje voor stapje de goede kant op. Ga zo door meid en blijf genieten van je geweldige koffieboontje. Daar doe je het voor meid! Anoul en Wendy, die onzekerheid is zo herkenbaar. In eerste instantie had ik ook weinig tot geen klachten. Nu is het nog niet veel in vergelijking tot m'n eerste zwangerschap, de klachten komen en gaan waardoor ik me best onzeker blijf voelen. Ondanks 2 echo's met kloppend hartje. Die onzekerheid gaat nu wel heel langzaam over in steeds wat meer vertrouwen. Stapje voor stapje. Net als Bruidje heb ik ook veel bevestiging nodig. Maar dat is niet gek na wat we hebben meegemaakt. Geen klachten hoeft niet perse te betekenen dat er geen levend vruchtje zit. Ik probeer nu ook zoveel mogelijk dit soort verhalen te vermijden. Niet omdat ze me niet interesseren, maar om te voorkomen dat m'n onzekerheid wordt gevoed. Enerzijds heb ik best wel het gevoel dat het goed zit, maar de angst voor een nieuwe miskraam maakt me zo ontzettend onzeker en angstig. Bij de vorige 5x had ik meteen vanaf het begin al heel sterk het gevoel dat het niet goed zat. Nu is het voornamelijk angst, twijfel en onzekerheid. Helaas is dit een vreselijke periode waar we toch echt doorheen moeten. Leuk en makkelijk is het niet, maar het is nou eenmaal niet anders.
goedemorgen dames, Luna, fijn dat je je wat beterder voelt, hoop voor je dat het niet al te lang meer voor je duurt en dat je dan lekker van je zwangerschap kunt genieten. Anoul en wendy, ook ik heb zo m'n mindere dagen, althans, zeuren schijn ik steevast te doen volgens vriend, is het niet omdat ik klachten heb dan is het wel omdat ik geen klachten heb. Ben zelf ook erg blij met het feit dat we tot nu toe elke twee weken een echo hebben gehad, en heb ook echt van echo naar echo geleeft. Ook bij jullie komt het helemaal goed dames! Kaley, vervelend meid! En hopelijk ben je snel weer terug hier!
Kaley, wat erg meid! ik had nog zo gehoopt dat het goed zou zijn. Ik hoop je hier heel gauw weer terug te zien!
wat raars trouwens.. mn buikje krimpt...? Volgens de vk zou alle lucht er weer uit gaan en dan weer opnieuw gaan groeien... maar het is toch wel een rare gewaarwording..
Goh wat apart, Bruidje. Lijkt me inderdaad een rare gewaarwording. Ook hier wordt wel eens geklaagd, maar hubby weet dat het maar tijdelijk is. Gelukkig kunnen we er samen ook nog wel hartelijk om lachen.
Ja wij lachen er ook maar om.. alhoewel hij soms vergeet dat hormonen een eigen leven leiden.. en hij daar vooral niet tegenin moet gaan
hier wordt ook geklaagd dat ik soms niet te genieten ben, heb ik hem ook wel voor gewaarschuwd dat mama last heeft van de hormonen
Ja precies denk ik ook wel eens als ik helemaal moe op de bank lig.. voor hun is het nog zo onwerkelijk volgens mij.. maar op 1 of andere manier gaat hij er dan tegenin.. tja en dat kun je beter niet doen bij een zwangere vrouw
niet zo zeer zeurderig maar meer chaggie soms... dat is echt niks voor mij hoor! ik kan niet lekker meer zitten in mijn spijkerbroeken...ik moet de knoop al los doen....