meiden het was HEERLIJK! Ik ben doodmoe en er ligt nog wat was. Dus ik help mijn man even en dan vroeg erin.
HE dames. Jootje, dat moet ik ook nodig doen Zaterdag moet ik echt los ! Want het zit allemaal voor geen ene meter Luna mooi zo dat zo lekker was ! Verder heb ik niet zoveel nieuws ! Tot straks dan maar weer! X SAM
Hallo allemaal, ik kom hier gezellig eens meepraten yeuhhhh we zijn weer zwanger! we zijn er mega blij mee maar helaas is er geen roze wolk, de vorige miskramen zitten nog vers in het geheugen Morgen hebben we de eerste echo, ik hoop dat er dan al een hartje te zien is (6 weken 4 dagen) zou dat al kunnen? We zijn wel een beetje gespannen, hopelijk blijft hij nu wel zitten! liefs Miek
hey dames, daar zijn we ook weer, weer geen zin om te werken vandaag met dat supermooie weer door dit mooie weer krijg ik alleen nog maar meer zin in mijn vakantie in week 22. Nu nog maar hopen dat het dan ook nog zulk mooi weer is. Sam feli met je 20 weekjes meid! nu ben je over de helft en kan je beginnen met aftellen!
hey miek, super feli met je zwangerschap! wist ik nog helemaal niet! kan me voorstellen dat je nog niet op die roze wolk zit hoor, dat is ook lastig hoor, die moeite hebben we allemaal gehad, maar probeer toch vertrouwen in je lichaam te hebben hoe moeilijk dat ook is. Het kan ook goed gaan, kijk maar naar de rest van ons!
Goedemorgen Dames, He miek, welkom hier en gefeliciteerd! Ik ken het, ik geniet met vlagen... Nu zit ik weer in onzekerheid! Mijn borsten doen niet zo heel veel pijn.... Ben ik meteen weer ongerust! Ik hoop dat je morgen lekker een hartje te zien krijgt! Sam: gefeliciteerd met de 20 weken!
Lola, Kan jij met 7 weken geen echo krijgen? en helemaal omdat je 3 mk's hebt gehad... ik heb toen een echo gehad met 7w en dan kunnen ze al zeker een hartje zien hoor meid
Liesje, ik heb er eentje met 8 weken en 3 dagen, maar ik denk gewoon dat ik ze ga bellen vandaag, dat ik het niet meer trek die onzekerheid!
Dank jullie wel idd, het aftellen kan beginnen Jahoe Miek Gefeliciteerd! Die onzekerheid kennen we zeker.. Maar goede moed houden hoor.. Jij ook Lola! Als jij je daar goed bij voelt, moet je zeker proberen die echo snel te krijgen! Neej ik rijd niet meer. Maar dat is beetje samenloop van omstandigheden. Rond 13 weken kreeg ik last van m'n lies. Kon ook niet fijn lopen, dus paardrijden ben ik toen niet meer gaan doen. Toen dat wat beter werd, begonnen we met verhuizen en dus enorm druk en wilde m'n bijrijder wel beginnen eigenlijk. Dus die is mooi gaan rijden en ik wilde na 4 weken niet nog eens beginnen met rijden. Dus helaas Maar goed, straks even kijken hoe het met hen gaat !
Ik heb net gebeld naar de gyn! Ik wordt zo terug gebeld ze gaat even overleggen! Ik wil gewoon zekerheid! En als het hartje klopt ben ik voorlopig weer even gerustgesteld.... Dan kan ik er weer een paar weken tegen aan!
Miek, welkom hier en gefeliciteerd. Met 6w4d is het inderdaad mogelijk om hartactiviteit te zien. Bij mijn echo met 6w4d hebben we het hartje heel mooi zien kloppen. Hoop voor jou op hetzelfde. Lola, inderdaad gewoon een belletje doen hoor dat je wat eerder wilt. Die onzekerheid die maar blijft knagen is ook niet fijn en inderdaad zou bij jou nu zeker hartactiviteit te zien moeten zijn. Luna, heerlijk genoten van je etentje en wat fijn dat je man even heeft geholpen met de was.
@ Inez: ja idd, dat knagende gevoel kwam gister opeens heel sterk en zit er nu nog.. Kan wel janken, gewoon van de onzekerheid en spanning! DUs hopelik kan ik vandaag nog terecht! Nou ik ga maar beginnen aan mijn rondje huisbezoeken! Hopelijk bellen ze snel!