Zwanger na een miskraam

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door tiruja, 18 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Latoya3Stars

Latoya3Stars Fanatiek lid

4 okt 2007
    2.090
    0
    0
    ff werkloos
    Enschede
    Kun je geen vroegere echo regelen? Misschien zien ze dan wat? Een vruchtzakje ofzo...Ik had met mijn miskramen ook dat ik helemaal krom van de pijn lag en ook niet rechtop kon staan..Dat betekent niet dat ik je nu valse hoop geef hoor, maar ik bloedde er ook meteen bij...dus ik denk dat als je niet bloedt, het nog goed is toch?

2. wwjc19

wwjc19 Fanatiek lid

3 jul 2007
    3.202
    1
    0
    Call Center Medewerker
    Eindhoven
    Dat denk ik stiekem ook wel een beetje.
    Vk zei dat ze nu toch niet veel konden zien. Dus ik moest gewoon afwachten. Maar ik heb meteen gebeld voor afspraak (gemaakt door receptioniste) en de afspraak is pas op 7 jan. Ik zou zo graag tussen kerst en oud en nieuw het hartje willen horen :( Dan zou ik 7-8wk zijn.

3. Latoya3Stars

4 okt 2007
    2.090
    0
    0
    ff werkloos
    Enschede
    Ik had eerst de krampen, daarna het bloeden..Het voelt (misschien raar gezegd) alsof je een grote boodschap moet, maar niet hoeft...Zo'n gevoel had ik in ieder geval..en dan ging ik naar de wc en toen kwamen er eerst een paar druppeltjes bloed...en daarna verging ik echt van de pijn..Maar het hoeft niet meteen zo bij jou te zijn meid...Wie weet gaat t goed..

4. Latoya3Stars

4 okt 2007
    2.090
    0
    0
    ff werkloos
    Enschede
    7 januari pas...kon je niet regelen dat je ivm met eerdere mk eerder wou?

5. wwjc19

wwjc19 Fanatiek lid

3 jul 2007
    3.202
    1
    0
    Call Center Medewerker
    Eindhoven
    Ik hoop het echt. Vorige keer had ik al een paar dagen roze vegen/bloedverlies zonder dat ik iets van krampen had. Pas de 4de dag ofzo is daar die krampen en echte mk bijgekomen. En inderdaad dat ik alleen maar kon gaan liggen en stierf van de pijn.

6. wwjc19

wwjc19 Fanatiek lid

3 jul 2007
    3.202
    1
    0
    Call Center Medewerker
    Eindhoven
    Ik durfde het niet te vragen of ik eerder mocht. :oops:

7. Latoya3Stars

4 okt 2007
    2.090
    0
    0
    ff werkloos
    Enschede
    Nou, ik duim en we blijven hopen dat het gewoon goed blijft gaan...Ik snap best dat je nu erg onzeker en bang bent..Helaas kun je verder niets doen dan wachten...:(

8. Mone

Mone Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.804
    0
    0
    Den Haag
    Hi Wendy,

Ik heb continue krampen, en dan komt er na veel pijn en moeite een windje uit, dat je denk, is dat alles. heb ondertussen ook al tot twee keer toe op de wc gezeten voor een grote boodschap (pak 'm beet een uurtje of 2) en dan kon ik niet op of neer, maar het moest eruit, zweet breekt me dan ook uit. Op dat soort momenten ben ik zo blij dat ik thuis aan het schrijven ben!
    Dus krampen zeggen niet meteen iets over een miskraam. Succes ermee meid! duim voor je dat het wat minder wordt die krampen!

9. wwjc19

wwjc19 Fanatiek lid

3 jul 2007
    3.202
    1
    0
    Call Center Medewerker
    Eindhoven
    :( ja ik weet...
    Ik ga even verder zoeken of mensen die hebben/gehad hebben. Ik zal vast niet de enige zijn.

10. Latoya3Stars

4 okt 2007
    2.090
    0
    0
    ff werkloos
    Enschede
    Gewoon zeggen dat je eerder een miskraam hebt gehad en gewoon rond de 7 weken een echo wilt...Meid, niet bang zijn om dat te zeggen..Dan snappen ze dat echt wel hoor...

11. wwjc19

wwjc19 Fanatiek lid

3 jul 2007
    3.202
    1
    0
    Call Center Medewerker
    Eindhoven
    Dank je Mone !

Ik hoop het Latoya, maar moet ook zeggen dat mijn hoofd er vandaag niet naar staat. Zal wel eens met Peter overleggen. Misschien dat hij wel durft te bellen :) Die is wat assertiever in sommige dingen.

12. croky

croky Actief lid

9 aug 2007
    428
    0
    0
    Wendy toevallig had ik vanochtend een vriendin (ook zwanger) aan de lijn die al 2 nachten niet had geslapen van de buikpijn.. en geen bloedverlies. Het schijnt toch bandenpijn te zijn, en je moet je pas zorgen maken als dit gepaard gaat met bloedverlies. Het schhijnt echt erbij te horen, alleen net als misselijkheid is het bij de één erger als bij de ander...
    Toch sterkte en probeer positief te blijven meid, je hebt nogsteeds meer kans op dat het goed gaat, dan dat het (weer) misgaat....

13. wwjc19

wwjc19 Fanatiek lid

3 jul 2007
    3.202
    1
    0
    Call Center Medewerker
    Eindhoven
    :) Allerliefst zou ik dag voor kerst nog echo hebben. Dan ben ik precies 6wk en 5dg en zou hartje te horen moeten zijn. Dat zou pas een mooi kerstcadeau zijn......... *droom*

14. Latoya3Stars

4 okt 2007
    2.090
    0
    0
    ff werkloos
    Enschede
    Dat begrijp ik Wen...Maar mocht je het gewoon niet vertrouwen of wat dan ook, laat je mannetje gewoon bellen..Het gaat wel om je beebje he! Nou, een dikke knuf van mij..

Mone, nog gefeli met je echo van gister...dus je hebt het hartje gehoord?

15. wwjc19

wwjc19 Fanatiek lid

3 jul 2007
    3.202
    1
    0
    Call Center Medewerker
    Eindhoven
    Dank je Croky, die verhalen doen mij goed !
    En ik hou me er inderdaad aan vast dat de kans dat het nu (weer) fout gaat kleiner is dan de kans dat het goed gaat.

(Denk dat ik me ook gewoon zo druk maak omdat mk vorige keer rond deze tijd begonnen is :( )

16. Latoya3Stars

4 okt 2007
    2.090
    0
    0
    ff werkloos
    Enschede
    Dat heb ik ook Wen..Mn laatste was bij 5 weken en 2 dagen...gelukkig ben ik daar overheen nu nog over de 6 weken heen en dan ben ik weer wat geruster..En ik ben helemaal gerust als ik een hartje heb zien en horen kloppen :)

17. croky

croky Actief lid

9 aug 2007
    428
    0
    0
    ..je kunt het ook zien als een zwangerschapsverschijnsel waar je heeeel veellast van hebt.. eigenlijk ben je dus superzwanger en is je buikje een mooi nestje aan het bouwen
    ;)
    sterkte meid en ik begrijp je angst maar al te goed, wij allemaal trouwens!

18. Latoya3Stars

4 okt 2007
    2.090
    0
    0
    ff werkloos
    Enschede
    Bestond een mk maar niet, dan waren we ook niet zo bang en onzeker dat het mis kan gaan...! En bij elk pijntje die je voelt je helemaal gek wordt :( Niet eerlijk dat het ons is overkomen..Zoiets gun je niemand...Je kunt geen eens fatsoenlijk genieten van je zwangerschap, eigenlijk te erg :(

19. wwjc19

wwjc19 Fanatiek lid

3 jul 2007
    3.202
    1
    0
    Call Center Medewerker
    Eindhoven
    Weet ik, daarom moest ik mijn verhaal ook even hier kwijt. :)
    Zit hier al bijna weer te huilen van opluchting eigenlijk. Het is zo fijn om dit met anderen te kunnen delen, dat ik er niet zelf mee hoef te blijven zitten.

Dames, allemaal een hele dikke knuffel van mij ! :thumup:

20. wwjc19

wwjc19 Fanatiek lid

3 jul 2007
    3.202
    1
    0
    Call Center Medewerker
    Eindhoven
    Ik sluit me bij je aan Latoya, zou niet moeten mogen ! :(

Deel Deze Pagina