Zwanger na een miskraam

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door tiruja, 18 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Rebbel, fijn dat je er weer bent en dat het met de kleine allemaal nog goed gaat. Ik kan me goed voorstellen dat het moeilijk is om helemaal niks te mogen. Maar inderdaad, het is voor een heel goed doel. Heel veel sterkte meid en hou de kleine nog even in je buik!

2. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    fijn weer iets van je te horen rebbel. Doe maar heel kalm.Het zullen zware weken worden, maar alles voor je baby! Moet ik wat tijdschriften sturen ofzo?
    heb je een laptop op schoot? Dan weet ik een leuke site waar je spelletjes kan doen.

3. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Rebbel, fijn te horen dat je weer thuis bent! Rustig aan meid, en houd die kleine daar nog maar even een aantal weken!

Nou dit was me het avondje ook wel weer. We zaten bij schoonouders te bbq-en, toen er een ambulance door het dorp ging.. Niets vermoedend bbq-en wij gewoon door. Was die ambulance dus voor m'n vader :( .. Hij was blijkbaar vandaag niet fit en vanavond is de huisarts nog langs geweest. Hij vertrouwde het niet en liet de ambulance komen. Inmiddels zijn ze erachter dat hij galstenen heeft, dus gelukkig niets met z'n hart ofzo.. Aangezien hij eerder op het randje van de dood heeft gelegen. Hoe en wat is nog even afwachten, maar hier gaat hij gelukkig niet dood aan. Komt wel weer goed..
    Kga nu naar bed, want ben helemaal op!
    Tot morgen allemaal.

Liefs SAM

4. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Oei Sam, dat was even schrikken. Hopelijk knapt je vader snel weer op meid!

5. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Goedemorgen Dames!

Rebbel, wat fijn dat je weer thuis bent! Rustig aan!

Sam: oei, dat is wel even schrikken!

Voor de rest: fijne dag allemaal!

6. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Goedemorgen allemaal!
    Ja was idd even schrikken. Hij moest vannacht wel blijven en vandaag wordt er nog een onderzoek gedaan. Verder zullen we vanmiddag wel even langs gaan. Nou ja, het komt vast goed :D
    HIHI zag ik vanochtend m'n verloskundige fietsen, toen ik met de honden uit was.. Ook weer gezellig ;) .
    En verder.. slaap ik de afgelopen week barslecht. Hoop dat dit gauw voorbij is, want heb hier echt een hekel aan. Maar als ik het zo hoor, zit de kans er meer in dat het alleen maar erger wordt.. Hmmm.. Nou ja.. het went vast wel weer dan.. Grr..
    Verder voor de rest ook allemaal een fijne dag gewenst. En voor de moeders onder ons. Fijne moederdag ;) ..

7. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Sam, fijn dat het allemaal lijkt mee te vallen met je vader. Hopelijk mag hij nu snel weer naar huis.

8. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Sam, wat zal dat schrikken zijn geweest.
    Gelukkig was het niets ernstigs met je vader, ik hoop dat hij snel weer beter is.

Rebbel, geweldig je hier weer te zien meid!
    Ben erg blij dat alles goed gaat met jou en je baby. Het niks mogen doen zal wel moeilijk zijn, maar gelukkig ben je nu weer thuis.

9. Ischa31

Ischa31 VIP lid

5 sep 2007
    6.944
    83
    48
    thuis
    Goedemorgen iedereen.

Rebbel fijn dat je weer thuis bent meid en dat alles goed is.

Sam, wat zal jij geschrokken zijn zeg. Sterkte met je vader maar het komt vast nu allemaal goed.

Zou dadelijk een stukje rijden naar mijn ouders toe. Heb voor mijn moeder een slabbertje gekocht met i love oma :D .

Gisteren een meeting gehad met forumgenoten van mijn vriend, en was kei gezellig. Ze gingen pas om 23.30 uur weg en er zaten zelfs nog 2 bij die naar Antwerpen terug moesten is 150 km.

Fijne dag iedereen

10. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Gezellig Ischa :D !
    HIHI leuk cadeautje :D !
    Onze moederdag valt beetje in het water vandaag, nou ja, er zijn ergere dingen ;) !

Veel plezier meid!

X

11. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    thanks meiden!

@luna: mn mannetje heeft de pc beneden gezet, zo kan ik toch af en toe op de computer! ik word hier bijna dood gegooid met tijdschriften en boeken, :) dus kom wat dat betreft niks te kort! maar erg lief van je! :D

ik hoop dat die kleine nog even blijft zitten...
    het is heel erg raar, ik heb steeds tegen mijn vriend gezegd dat ik heel sterk het gevoel had dat ik geen 40 weken zou dragen, dat ik zelfs bang was dat de kleine té vroeg zou komen! en toen lag ik daar plotseling in het zkh met weeen! ik heb nu nog heel sterk het gevoel dat hij of zij te vroeg gaat komen, maar ik hoop iig nog een aantal weken te rekken!

wat ook heel bizar was... ik lag op 29 april met weeen in het zkh en ik zou 30 april uitgerekend zijn van ons eerste kindje, alleen is dit geeindigd in een miskraam. :(

liefs rebbel

12. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Jeetje Rebbel. Das wel erg bizar!
    Hoop echt dat de kleine nog aantal weken blijft zitten in ieder geval, dat scheelt in ieder geval altijd! Nou rustig aan en hopelijk kan je je een beetje vermaken.. Want bedrust is ook niet alles natuurlijk..

Dikke knuffel!

13. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Fijne dag dames!

Ik ga lekker naar het strand!

14. Zena

Zena Fanatiek lid

9 dec 2006
    2.428
    0
    36
    Rebbel, fijn dat je er weer bent meid. Bedrust is niet niks, maar ja, inderdaad, alles voor je kindje! Sterkte joh!
    Sam, wat schrikken van je vader zeg.
    Ik heb niet alles teruggelezen. Ben eigenlijk druk aan het werk.
    Heb de laatste dagen erg veel bandenpijn, dat is balen. Verder alles prima. Alleen die warmte he...maar ja, daar hebben we allemaal last van...

15. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Ja ik heb nu toch ook wel last van de warmte.
    En ben vocht aan het vasthouden, was vanmorgen ineens bijna 2 kilo zwaarder en m'n horloge zat wel errug strak.

Dat was wel heel toevallig Rebbel..... gelukkig zit je kleintje nog veilig bij je!

16. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    hoi meiden!

@sam: das schrikken van je vader! gelukkig komt het goed!

@natas: ja dat ga je krijgen met dit weer! balen!

ik hoef niet echt letterlijk bedrust te houden, mag ook op de bank, in de ligstoel in de tuin en soms even op een stoel! komt wel op hetzelfde neer maar toch! ;) verder gaat het hier nu redelijk, gister namen de harde buiken flink toe en was even bang dat het erger ging worden, maar gelukkig zakte het toch weer af! ga zo maar weer in de tuin liggen!

liefs rebbel

17. Lindaa

Lindaa VIP lid

2 sep 2007
    5.811
    0
    0
    Afdelingsassistente
    Friesland
    Goedemiddag meiden!
    @sam: wat schrikken zeg, gelukkig gaat het weer beter en was het niets ernstigs!
    @rebbel: fijn dat de pc nu beneden staat, kan je iig toch nog iets doen!

verder heb ik nu voor de 3e dag knallende hoofdpijn, loopt tegen de migraine aan.. ben ook migraine patient maar mag er nu niets voor nemen! erg vervelend bah! Morgen moet ik naar de ha, omdat al het vel onder mijn voeten los laat, lijkt net alsof mijn hakken, tenen en dat loopgedeelte aan het afsterven is ofzo, doet ook erg zeer! heb het ook nooit eerder gehad, misschien hoort het bij de zw? na ja we zien wel!

Hier niet een fijne moederdag gehad, mijn moeder is naar het ziekenhuis geweest gister en blijkt dat ze een zware baarmoederontsteking heeft :(
    ze krijgt nu zware pijnstillers en 2 kuren! als het woensdag nog niet verbeterd is moet ze waarschijnlijk opgenomen worden en verder onderzocht worden! erg sneu voor haar!, hoop dat het goed komt!

iedereen verder een fijne dag!

18. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Nou wat een fijne berichten allemaal :( ! Lindaa hoop dat je moeder snel opknapt.
    Natas.. Hier nog 1 die vocht vasthoudt, maar ik heb het alleen eind van de dag in m'n voeten ..

Verder vandaag naar Lauwersoog geweest naar hondenstrand. Was geweldig, alleen hondjes zijn nu helemaal kapot ;) ! En wij lekker gezeten/ gelegen daar.. Helemaal toppie :D ..
    Verder mag m'n vader morgen weer uit het ziekenhuis. Over paar maand moet z'n galblaas verwijderd worden, maar gelukkig is dat geen grote operatie. Dus komt helemaal goed :D !
    Morgen moet ik weer naar vk :D ! Heb er nu alweer zin in ;)

19. mariss

mariss Fanatiek lid

12 dec 2007
    1.587
    0
    0
    Hallo allemaal,

Weer even een kort berichtje, alles goed hier kan nu al gelukkig worden bij de gedachten dat ik woensdag eindelijk mag komen voor het opmeten van lange steunkousen! Alles beter dan aan het eind van de dag weer van die dikke pootjes :)
    Vorige week cursus gehad en na twee dagen zitten ondanks verwoedde pogingen toch vocht en ruim 2.5 kg aan vocht aan boord.... :confused:

Sam gelukkig lijkt het allemaal mee te vallen met je vader! Wat een schrik!

Lindaa vervelend zeg! beterschap

Rebbel sterkte met het rusten, maar iedere nieuwe dag is weer een stapje verder en een enorme winst voor je kleine! Ik hoop dat het snel weer helemaal rustig wordt voor je!

20. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    mijn vriendin heeft dit ook gehad. Vanaf week 29 weeen maar uiteindelijk is ze zelfs pas na 40 weken bevallen! Dus hou hoop! Als je maar een beetje in de buurt van die 37 komt he. Dit is gewoon nog echt veel te vroeg!

Deel Deze Pagina