Maris, als je die steunkousen draagt gaat het vocht dan niet ergens ander zitten? Lindaa, jeetje wat naar allemaal! Heel veel beterschap voor je moeder en jij sterkte met je voetjes. Sam, fijn dat je vader morgen weer naar huis mag en de vooruitzichten goed zijn.
Goedemorgen meiden! zo wat heerlijk zeg om mijn pctje weer aangesloten te hebben Nu mis ik iig geen nieuws meer vannacht aardige nacht gehad, maar kon toch mijn bedje niet uitkomen hihi, zal nog wel wat moe zijn van alle drukte van de laatste tijd! Ik zal zo naar de ha, ben benieuwd wat voor gekkigheid ik met mijn voeten heb! Gelukkig hoef ik niet te werken, ben nl arbeidsongeschikt verklaard door de arbo unie! dat is in ieder geval een zorg minder! Nou meiden, werkse en een fijne dag!
mogge dames, afgelopen week de echo gehad en het hartje klopt! allemaal heel erg pril maar het ziet er goed uit. Eind van de maand moeten we terug komen voor de termijnecho werkze allemaal liefs miek
Dank je wel Lindaa Hoef vanmiddag pas heen. Maar ik kom de dag wel door ! Natas, dank je wel maar gaat de goede kant op met m'n vader Miek wat fijn dat er een hartje te zien was! Nou op naar de volgende echo en geniet ervan hoor, ook al is dat niet makkelijk! Hier ook weer uit m'n bedje gerold. Zit even te ontbijten en dan zal ik eerst met de honden wandelen. Gelukkig zijn die nog wel moe van gister dus hoef ik niet uren te lopen Nou tot straks allemaal maar weer!
Goedemorgen. Vandaag alweer 18 weken, wat gaat de tijd snel zeg! Nog maar 8 dagen tot de 20 weken echo. Sam veel succes straks bij de vk Linda veel succes bij de dokter Miek gefeliciteerd meid. Tot straks.
goedemorgen dames, Liesje is ook weer aangekomen op het forum.... hier is alles goed, weinig last van de warmte en geen last van vocht...wat vervelend voor de dames die dat wel hebben... Nog een maandje werken en dan heb ik verlof! het kan met niet snel genoeg gaan... we hebben gisteren een babyfoon gekocht, Alecto DBX85...nou zijn we volgens mij grotendeels klaar met kopen (voorlopig dan) Ben gisteren driftig aan de was geweest met de babykleertjes, werd voor gek verklaard door vriendlief maar ik wil het gewoon schoon hebben. En ik had een beetje opruimwoede....kreeg al commentaar of ik last had van nesteldrang. Mijn vent is bang op het moment dat een vrouw daar last van krijg dat het kind ook binnenkort komt...hihihihi verder heb ik niet echt bijgelezen sorry....en schrijven hier wordt de rest van de dag een beetje lastig door die 'fantastische' vervanger van me
HIHI gogogo Liesje ! Moet zeggen dat ik die kleertjes nu ook wel wil wassen hoor Maar goed, dat kan nog wel ! Veel succes met je fantastische vervanger ... JAHOE Ischa 18 weken alweer ! Ga zo door ! Schiet al lekker op ! Nou ik zal zo ff stofzuigen en dan even naar boven achter de pc. Moet even foto's van de echo inscannen en even het één en ander doen. Vk belde net of ik ook uurtje eerder kon Jahoe prima !
Bruidje, 30 jaar, 1e kindje, ma 8w in aug, uitgerekend 23 juni Jongen Willeke26 , 27 jaar, 1e kindje, 1 mk 14 feb 2003 4,5 jr op zw.schap gewacht, uitgerekend 6 juli verrassing Liesje, 31 jaar, 1e kindje, 1 mk in jun, uitgerekend 14 juli Meisje Mone, 30 jaar, 1e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 22 juli Jongen Luna, 34 jaar, 3e kindje, 3 mk laatste in aug, uitgerekend 25 juli Jongen Inez, 39 jaar, 2e kindje, 5 mk laatste in sept, uitgerekend 28 juli :-# Treintje, 30 jaar, 1e kindje, 3 MK laatste in sept, uitgerekend 3 augustus Meisje Natas, 40 jaar, 1e kindje, 1 ma 8w+2d in aug, uitgerekend 4 augustus Meisje Mandje, 21 jaar, 1e kindje, 2 mk laatste in aug, uitgerekend 4 augustus Jongen Croky, 34 jaar, 1e kindje, 2 mk laatste in sept, uitgerekend 4 augustus Jongen Latoya, 23 jaar, 1e kindje, 3 mk laatste 17 juli, uitgerekend 5 augustus Jongen Rebbel, 24 jaar, 1e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 7 augustus :-# Mariss, 34 jaar, 1e kindje, 1 ma in sept, uitgerekend 12 augustus Anoul26, 27 jaar, 1e kindje, 1 mk in okt 2007, uitgerekend 14 augustus Jongen Jerl, 33 jaar, 2e kindje, 1 mk in aug 2007, uitgerekend 22 augustus verrassing Muis80, 27 jaar, 1e kindje, 1 mk in nov '06, uitgerekend 23 augustus Meisje Lindaa, 22 jaar, 1e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 6 september :-# Wens3, 28 jaar, 3e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 15 september Meisje Lindada,26 jaar, 1e kindje, 1 mk in nov, uitgerekend 17 september Meisje Pippo,27 jaar, 3e kindje (2ekindje* bij 16w zw), 2 mk laatste in okt, uitgerekend 20 september Ktje, 28 jaar, 1e kindje, 1 mk in okt, uitgerekend 25 september Jill, 27 jaar, 2e kindje, 1 mk in nov, uitgerekend 25 september Sam8, 23 jaar, 1e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 25 september verrassing Roshi, 24 jaar, 1e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 27 september Semmi, 25 jaar, 2e kindje, 2 mk, uitgerekend 1 oktober Zena, 26 jaar, 1e kindje, 2 mk laatste in nov, uitgerekend 3 oktober Ischa, 31 jaar, 1e kindje, 1 ma 9w+5d in nov, uitgerekend 14 oktober Joli, 27 jaar, 1e kindje, 1 mk mrt, uitgerekend 11 oktober Nony, 31 jaar, 1e kindje, 1 mk juli, uitgerekend 12 oktober Mariaatje, 27 jaar, 1e kindje, 1 ma in sept, uitgerekend 11 oktober Taddy Teddy, 26 jaar, 1e kindje, 2 mk laatste in aug, uitgerekend 18 oktober Jootje24, 25 jaar, 1e kindje, 1 ma in dec., uitgerekend 13 november Anneke99, 33 jaar, 1e kindje, 1 mk in jan., uitgerekend 26 november Loncocacola,25 jaar ,1ste kindje ,1 mk in jan., uitgerekend 3 december Lola1982, 25 jaar, 1 kindje, 3x mk laatste in okt, uitgerekend 26 december Totaal 7 jongens 6 meisjes 3 verrassingen 3 :-# afspraken: 13 mei Sam vk 14 mei Bruidje vk 17 mei Anneke99 2de echo 19 mei Luna vlk 19 mei Lola1982 echo 21 mei Rebbel pretecho 21 mei Liesje VK 21 mei Ischa 20 weken echo 27 mei Ischa gyn 28 mei Inez VK 28 mei Bruidje gyn 04 juni Jootje VK 04 juni Lola1982 intake VK + echo 05 juni Pippo 25 weken echo 20 juni Inez gyn 23 juni Jootje 20 weken echo
Goedemorgen dames! Ik heb even mijn intake + echo bij de VK op de lijst gezet! 4 juni, dus over 3 weken!
Chips is dat al over 3 weken? Dat betekent dat m'n mannetje ook bijna jarig is (1 juni) .. Dan moet ik maar gauw een vaatwasser regelen. Wil hem eigenlijk voor z'n verjaardag geïnstalleerd hebben.. HAHA scheelt afwassen op zn feestje ! Hij krijgt die namelijk van mij op z'n verjaardag ! Dames die al wat verder zijn, moesten jullie je zw. verlof ook schriftelijk aanvragen? Hoe hebben jullie dat gedaan?
@ Sam: hahaha, mag je opschieten! @ Liesje: ja gaat wel goed, zit nu te kokhalzen op het werk! Beetje in de stress wat betreft afstuderen, alles moet af zijn deze week en dat is zoveel.... En heb weinig energie! En met jou?
goedemorgen meiden! @sam: veel plezier bij de vk! @miek: gefeliciteerd met je goede echo! ik loop nu niet meer bij de vk, heb om 12.00 een afspraak bij de gyn. ik ga daar 1x per week op controle. liefs rebbel
met mij is het wel goed hoor, mag niet klagen nog een maandje en dan ga ik alweer met verlof waarvan ook nog 1 weekje vakantie
Goedemorgen allemaal! Hier weer aan het werk, gelijk druk! Dus nog even niets bijgelezen.. tot later..