Zovroeg ik al last had van bandenpijn, voor m'n nod eigenlijk al. Zo heb ik daar nu eigenlijk nog zeer weinig last van .. Maar gaat goed met ukkepuk Hier ook al lekker aan de schop. Gezellig Latoya dat je er ook weer eens bent
Bij mij in de familie is het juist gemixt...dus hoop dat we nog wel een meisje gaan krijgen..als de 2e weer een jongetje wordt, dan proberen we het gewoon nog 1x
Gynaecoloog zei dat je het beter voelde bij een meerdere zwangerschap....want bij mijn eerste 2 had ik dat totaal niet...
Hey Sam...fijn om te lezen dat het bij jou ook goed gaat zeg..Hoor je nog wel eens wat van Marjolein?
Latoya: Jawel. Msn behoorlijk vaak met dr. Wel gezellig ! Aardappelschilse Pippo Wij eten lekker puree dacht ik zo .. heb echt geen zin om te schillen
ben ik er even niet en worden er teveel pagina's volgekletst.... kan ik eerst alles bijlezen.... ik ga zo lekker naar huis, vanavond met de hond naar de kapper....
Fijne avond Liesje .. Ook niet echt bijzonder om bij te lezen hoor ! Doei Lindada. Met marjo wel redelijk goed volgens mij. Ze zijn nu bezig met follikelmetingen. Dus hoop dat ze snel zwanger is!
Ok, dan...nou, ik hoop ook echt voor haar dat ze snel zwanger is..Ik ga nu ff offie, ik spreek jullie snel weer!