Hey meiden, hier even een snel egoberichtje. Vanmorgen voor controle naar de gyn en omdat de kleine van de week het geslacht niet wilde laten zien, heeft hij nu even snel gekeken. Ik voelde nl dat het helemaal gedraaid was. En inderdaad, goed zichtbaar. Een meisje!
Meiden, er is te veel geschreven vandaag om dat even snel na m'n werk en tussen koken in bij te lezen
Hoi dames, Even een vraagje. Op 21 april is bij mij de mk op gang gekomen in de e ronde. Na een week bloedverlies en krampen was alles weer rustig en mijn hcg al gedaald naar 40, ook had ik geen zwangerschapsverschijnselen meer. Nu heb ik mijn eisprong een dag voor de laatste controle bij de gynaecoloog gehad. Deze kon het ook zien tijdens de inwendige echo. Maar ik ben nu alleen een beetje in de war... Ik heb weer last van grotere/zware borsten en had eergisteren last van krampen en steken in mijn buik en rond de schaamstreek. Zelfs naar het toilet gaan was erg moeilijk. Maar na 1,5 dag was dat gevoel voorbij. Wel heb ik een verstopt gevoel en moet ik redelijk vaak naar het toilet om te plassen maar een nr.2 lukt bijna niet. Dus hier komt de grote vraag: Kan het zijn dat ik zo snel alweer zwanger ben? Ik ben zo bang dat mijn lichaam een loopje met me neemt We willen dit zo graag! Maar ik voel me echt weer zwanger... En net zoals de eerste keer is mijn buikje ook weer lekker opgezet... Please help! Mijn NOD is pas komende maandag... Voel me een beetje radeloos maar wil er niet te veel mee bezig zijn maar het gaat vanzelf Heeft één van jullie dit ook meegemaakt of wat geruststellende woorden voor mij? Groetjes, Een radeloze Angelic
Angelic. Je kunt idd zo snel wel weer zwanger zijn na je mk. Maar ik weet nog dat ik ook allerlei symptomen had de ronde na m'n mk en was echt niet zwanger, maar dat wil niet zeggen dat jij het niet bent! Ik hoop het van harte voor je ! Heel veel succes en ik zal voor je duimen. Liefs SAM
Bruidje, 30 jaar, 1e kindje, ma 8w in aug, uitgerekend 23 juni Jongen Willeke26 , 27 jaar, 1e kindje, 1 mk 14 feb 2003 4,5 jr op zw.schap gewacht, uitgerekend 6 juli verrassing Liesje, 31 jaar, 1e kindje, 1 mk in jun, uitgerekend 14 juli Meisje Mone, 30 jaar, 1e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 22 juli Jongen Luna, 34 jaar, 3e kindje, 3 mk laatste in aug, uitgerekend 25 juli Jongen Inez, 39 jaar, 2e kindje, 5 mk laatste in sept, uitgerekend 28 juli :-# Treintje, 30 jaar, 1e kindje, 3 MK laatste in sept, uitgerekend 3 augustus Meisje Natas, 40 jaar, 1e kindje, 1 ma 8w+2d in aug, uitgerekend 4 augustus Meisje Mandje, 21 jaar, 1e kindje, 2 mk laatste in aug, uitgerekend 4 augustus Jongen Croky, 34 jaar, 1e kindje, 2 mk laatste in sept, uitgerekend 4 augustus Jongen Latoya, 23 jaar, 1e kindje, 3 mk laatste 17 juli, uitgerekend 5 augustus Jongen Rebbel, 24 jaar, 1e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 7 augustus :-# Mariss, 34 jaar, 1e kindje, 1 ma in sept, uitgerekend 12 augustus Anoul26, 27 jaar, 1e kindje, 1 mk in okt 2007, uitgerekend 14 augustus Jongen Jerl, 33 jaar, 2e kindje, 1 mk in aug 2007, uitgerekend 22 augustus verrassing Muis80, 27 jaar, 1e kindje, 1 mk in nov '06, uitgerekend 23 augustus Meisje Lindaa, 22 jaar, 1e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 6 september :-# Wens3, 28 jaar, 3e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 15 september Meisje Lindada,26 jaar, 1e kindje, 1 mk in nov, uitgerekend 17 september Meisje Pippo,27 jaar, 3e kindje (2ekindje* bij 16w zw), 2 mk laatste in okt, uitgerekend 20 september Ktje, 28 jaar, 1e kindje, 1 mk in okt, uitgerekend 25 september Jill, 27 jaar, 2e kindje, 1 mk in nov, uitgerekend 25 september Sam8, 23 jaar, 1e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 25 september verrassing Roshi, 24 jaar, 1e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 27 september Semmi, 25 jaar, 2e kindje, 2 mk, uitgerekend 1 oktober Zena, 26 jaar, 1e kindje, 2 mk laatste in nov, uitgerekend 3 oktober Meisje Ischa, 31 jaar, 1e kindje, 1 ma 9w+5d in nov, uitgerekend 14 oktober Joli, 27 jaar, 1e kindje, 1 mk mrt, uitgerekend 11 oktober Nony, 31 jaar, 1e kindje, 1 mk juli, uitgerekend 12 oktober Mariaatje, 27 jaar, 1e kindje, 1 ma in sept, uitgerekend 11 oktober Taddy Teddy, 26 jaar, 1e kindje, 2 mk laatste in aug, uitgerekend 18 oktober Jootje24, 25 jaar, 1e kindje, 1 ma in dec., uitgerekend 13 november Anneke99, 33 jaar, 1e kindje, 1 mk in jan., uitgerekend 26 november Loncocacola,25 jaar ,1ste kindje ,1 mk in jan., uitgerekend 3 december Lola1982, 25 jaar, 1 kindje, 3x mk laatste in okt, uitgerekend 26 december Totaal 7 jongens 7 meisjes 3 verrassingen 3 :-# afspraken: 14 mei Bruidje vk 14 mei Lindada vk 17 mei Anneke99 2de echo 19 mei Luna vlk 19 mei Lola1982 echo 21 mei Rebbel pretecho 21 mei Liesje VK 21 mei Ischa 20 weken echo 22 mei Lindaa VK 27 mei Ischa gyn 28 mei Inez VK 28 mei Bruidje gyn 04 juni Jootje VK 04 juni Lola1982 intake VK + echo 05 juni Pippo 25 weken echo 10 juni Sam vk 20 juni Inez gyn 23 juni Jootje 20 weken echo @Zena ik heb het aangepast op de lijst. Gefeliciteerd
@lindada en zena: gefeliciteerd met jullie meiden! @angelic: het kan wel meid! er zijn wel meer vrouwen snel na een miskraam weer zwanger! ik ben een keer na mijn miskraam ongesteld geweest daarna was het alweer raak! ik duim voor je! ik ben vanmiddag bij de gyn geweest, mijn bmm was gelukkig nog steeds hetzelfde en niet verder verstreken! ik moet nu echt tot 32 weken rust houden en zo min mogelijk van huis, daarna mag ik iets meer gaan lopen en eens een keertje met de rolstoel van huis. pfff... dat worden lange weken, maar goed ik moet even doorbijten! liefs rebbel
Bruidje, 30 jaar, 1e kindje, ma 8w in aug, uitgerekend 23 juni Jongen Willeke26 , 27 jaar, 1e kindje, 1 mk 14 feb 2003 4,5 jr op zw.schap gewacht, uitgerekend 6 juli verrassing Liesje, 31 jaar, 1e kindje, 1 mk in jun, uitgerekend 14 juli Meisje Mone, 30 jaar, 1e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 22 juli Jongen Luna, 34 jaar, 3e kindje, 3 mk laatste in aug, uitgerekend 25 juli Jongen Inez, 39 jaar, 2e kindje, 5 mk laatste in sept, uitgerekend 28 juli :-# Treintje, 30 jaar, 1e kindje, 3 MK laatste in sept, uitgerekend 3 augustus Meisje Natas, 40 jaar, 1e kindje, 1 ma 8w+2d in aug, uitgerekend 4 augustus Meisje Mandje, 21 jaar, 1e kindje, 2 mk laatste in aug, uitgerekend 4 augustus Jongen Croky, 34 jaar, 1e kindje, 2 mk laatste in sept, uitgerekend 4 augustus Jongen Latoya, 23 jaar, 1e kindje, 3 mk laatste 17 juli, uitgerekend 5 augustus Jongen Rebbel, 24 jaar, 1e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 7 augustus :-# Mariss, 34 jaar, 1e kindje, 1 ma in sept, uitgerekend 12 augustus Anoul26, 27 jaar, 1e kindje, 1 mk in okt 2007, uitgerekend 14 augustus Jongen Jerl, 33 jaar, 2e kindje, 1 mk in aug 2007, uitgerekend 22 augustus verrassing Muis80, 27 jaar, 1e kindje, 1 mk in nov '06, uitgerekend 23 augustus Meisje Lindaa, 22 jaar, 1e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 6 september :-# Wens3, 28 jaar, 3e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 15 september Meisje Lindada,26 jaar, 1e kindje, 1 mk in nov, uitgerekend 17 september Meisje Pippo,27 jaar, 3e kindje (2ekindje* bij 16w zw), 2 mk laatste in okt, uitgerekend 20 september Ktje, 28 jaar, 1e kindje, 1 mk in okt, uitgerekend 25 september Jill, 27 jaar, 2e kindje, 1 mk in nov, uitgerekend 25 september Sam8, 23 jaar, 1e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 25 september verrassing Roshi, 24 jaar, 1e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 27 september Semmi, 25 jaar, 2e kindje, 2 mk, uitgerekend 1 oktober Zena, 26 jaar, 1e kindje, 2 mk laatste in nov, uitgerekend 3 oktober Meisje Ischa, 31 jaar, 1e kindje, 1 ma 9w+5d in nov, uitgerekend 14 oktober Joli, 27 jaar, 1e kindje, 1 mk mrt, uitgerekend 11 oktober Nony, 31 jaar, 1e kindje, 1 mk juli, uitgerekend 12 oktober Mariaatje, 27 jaar, 1e kindje, 1 ma in sept, uitgerekend 11 oktober Taddy Teddy, 26 jaar, 1e kindje, 2 mk laatste in aug, uitgerekend 18 oktober Jootje24, 25 jaar, 1e kindje, 1 ma in dec., uitgerekend 13 november Anneke99, 33 jaar, 1e kindje, 1 mk in jan., uitgerekend 26 november Loncocacola,25 jaar ,1ste kindje ,1 mk in jan., uitgerekend 3 december Lola1982, 25 jaar, 1 kindje, 3x mk laatste in okt, uitgerekend 26 december Totaal 7 jongens 7 meisjes 3 verrassingen 3 :-# afspraken: 14 mei Bruidje vk 14 mei Lindada vk 17 mei Anneke99 2de echo 19 mei Luna vlk 19 mei Lola1982 echo 19 mei Rebbel gyn. 21 mei Rebbel pretecho 21 mei Liesje VK 21 mei Ischa 20 weken echo 22 mei Lindaa VK 27 mei Ischa gyn 28 mei Inez VK 28 mei Bruidje gyn 04 juni Jootje VK 04 juni Lola1982 intake VK + echo 05 juni Pippo 25 weken echo 10 juni Sam vk 20 juni Inez gyn 23 juni Jootje 20 weken echo ik heb mezelf even aangepast! maandag weer naar de gyn.
@Angelic; Ik ben na mijn miskraam maar 1x ongesteld geweest en meteen zwanger. Ik had ook meteen weer symptomen, maar twijfelde ook of het wel echt was. Bij mij wel dus, ik ben ondertussen morgen alweer 22 weken! Ik zou zeggen dat je op je gevoel moet vertrouwen. Vaak voel je het zelf het beste, maar wees dan wel eerlijk naar jezelf. En echt zeker weet je het toch echt pas na een test... Geduld dus en veel sterkte. Ik duim voor je!
Oké gelukkig meid! Dat zullen lange weken worden idd. Maar alles voor de beeb hoor ! Kom maar wat vaker met ons lullen dan ! Jammer dat je geen lappie hebt, liggend en wel bij ons zijn ! Komt goed meid. We blijven duimen! X
ja idd alles voor die kleine! maar zal toch wel eens moeilijk zijn! ik heb idd geen laptop en moet veel liggen dus ben er helaas niet de hele dag! liefs rebbel
Hmm jammer ! Als je hier nou in de buurt woonde, mocht je die van mij wel lenen als ik aan de arbeid was. Of had ik m'n broertje gevraagd om ff wat te regelen.. hmmm
Pfff rebbel, de hele tijd liggen... Ik zou er knetter van worden! Nouja, het is voor een goed doel zullen we maar denken. Enneh, met dat mooie weer kan je met liggen ook nog een leuk kleurtje krijgen! Tenminste, voor zo lang dat mooie weer nog duurt...
Hoi meiden, Pff wat een weer he. Het lijkt wel alsof niemand om me heen er last van heeft behalve ik. Op kantoor staat de airco aan en ik zit alsnog te puffen en te kreunen. Heb het stikheet. Hebben jullie daar ook zo'n last van?Begin nu eigenlijk te merken dat ik zwanger ben, vanochtend ook voor het eerst misselijk maar had ook niks gegeten . Buikje begint mooi te groeien . Op die keer na dat ik een beetje roze had vorige week, heb ik een goed gevoel over deze zwangerschap. Het klinkt misschien raar maar ik voel me rustig en kalm. Bij mijn vorige zwangerschap had ik een soort slecht voorgevoel, dat heb ik nu niet. Heb zelfs vandaag een boxkleed gekocht met beertjes . nouja groetjes
Fijn dat het zo goed gaat Sisqa ! Wanneer heb je je eerste echo/ afspraak bij vk ? Ik heb eigenlijk helemaal geen last van de warmte, terwijl ik daar normaal meer last van heb. Dat kan dus ook !
Oh Rebbel inderdaad erg vervelend meid. Maar kom inderdaad maar veel kletsen hier. @Angelic Ik was in de 3e ronde weer zwanger na mijn miskraam. Maar voelde elke cyclus van alles wat ik ook voelde toen ik de 1e keer zwanger was. Ik heb net even boven staan stofzuigen. Nu heb ik kei pijn in mijn rug en achter in mijn been vlak bij mijn bil. Maarja zal ook wel weer over gaan. Net ook even een vriendin gebeld is weer zwanger in de 2e ronde na haar miskraam en vandaag haar 1e echo gehad en het hartje klopt is nu 7+4.