nou ik heb afgelopen weekend erg last gehad van ongipijn en steken onderin de buik, zou misschien indalen kunnen zijn maar goed dat horen we volgende week wel. ja heerlijk he, dat aftellen, maar ik begin nu ook zo langzamerhand steeds meer te beseffen dat het wel heel dichtbij begint te komen. heb je trouwens al geboortekaartjes besteld?
dat zou wel heel goed kunnen, het enige wat ik achteraf had was ontzettend veel naar de wc moeten en steekjes van onder.. Ja geboortekaartjes zijn besteld, kan toevallig vandaag de proefdruk halen.. ben benieuwd!
ja wij hebben ze vorige week maandag besteld en woensdag hadden we de proefdruk binnen. Vrijdag kregen we de enveloppen en natuurlijk de rekening thuuisgestuurd. Dus dat hoeven we ook niet meer te regelen...wij zijn wel tevreden met de tekst en lettertype dus ik kan zo langzamerhand beginnen met het schrijven van de enveloppen. ben jij trouwens al begonnen met je vluchtkoffertje?
Leuk! En hebben jullie met die roos genomen? Heb van het weekend de kleertjes voor de kleine klaargelegd en de luiertas ingepakt.. (ook alles gewassen en zo) en nu wel wat dingetjes voor mezelf klaargelegd maar is toch lastig omdat je nu gewoon dingen in het gebruik hebt
ja de roos is het geworden...leuk he wat voor kaartje hebben jullie uitgezocht? Zou ik nu ook alvast wat spulletjes moeten in gaan pakken?
Ja je kan toch altijd wat klaarzetten.. kan geen kwaad.. erg lief kaartje vond ik hoor! http://www.geboortekaartjes.nu/default. ... 22&Col=392 Even kijken of het gaat, maar dit kaartje hebben wij alleen dan in blauw met een groen randje..
Ja wel jammer dat hij er niet in staat hoe wij hem krijgen, met dat blauw en groen.. stuur je even pb voor de naam.. Het is niet 1 van jouw favorieten geloof ik hhahaa.. en jullie er ook uit?
ja wij zijn er ook helemaal uit...we hebben toch namen voor allebeide geslachten....want ik ben er niet van overtuigd dat het een meisje is...zekere voor het onzeker... ik zal zo je pb beantwoorden met de namen die wij hebben uitgekozen....
Wij hebben ook namen voor beide.. moet je toch niet aan denken.. kindje eruit.. oh sjips verkeerde geslacht.. geen naam... hahaha
nee dat risico wilde ik ook niet lopen dus toch maar een naam voor beide! dus jullie hebben ook besteld via geboortekaartjes.nl?
Nee ik heb gewoon via een drukkerij hier in de stad gedaan, vind ik zelf prettiger omdat je kan overleggen etc.. Prijs viel me mee: 75 kaarten/ enveloppen voor 172 euri's
Dat valt ook reuze mee! En dan nog de zegels erbij.. ook 30 euro bij ons.. maar ach je moet er wat voor over hebben
ja klopt de zegels heb ik ook gehaald...en dan moet ik ook nog zegels voor naar Canada en Belgie hebben dus dat tikt ook wel aan maar ja het hoort erbij toch?