bij mij in de omgeving werkt iedereen doordeweeks....en om nou elke dag naar moeder of schoonmoeder te gaan lijkt me ook niet wat hoor
Nee dat lijkt mij ook niets.. en dat zijn er nu net 2 bij mij waar ik niet naar toe kan hahaha.. Denk dat ik me best vermaak.. 1 vriendin elke maandag vrij, 1 iedere woensdag, 1 met verlof ook, 1 werkt niet etc.. dan nog je normale dingen tussendoor.. komt goed!
dan heb je het goed voor elkaar....ach ik zal me wel vermaken denk ik...er is altijd wel wat te doen en alleen zitten doe ik niet want ik heb ook nog 2 hondjes!
Hallo meiden, Ik kom mij hier ook melden. Oktober vorig jaar een miskraam gehad en nu gelukkig weer zwanger. Vind het wel heel spannend, bij elk steekje of pijntje denk ik, daar gaan we weer. Maar dat zullen jullie ook vast gehad hebben. Verder vertrouw ik er maar op dat het dit keer wel goed gaat. Gelukkig volgende week de eerste echo!
Hoi Maryloes, welkom hier en gefeliciteerd met je zwangerschap. Je moet ook maar zo denken dat alle dames hier een bewijs zijn van het feit dat het na een mk wel goed kan gaan! Je onzekerheid is heel herkenbaar mar we slepen elkaar hier er doorheen hoor! gaat helemaal goedkomen!
Is ook zo! En ik zie veel "bekende" namen hier. Vorig jaar op de achtergrond een beetje meegelezen in het miskraam topic en veel namen zie ik nu hier terug En jullie zijn ook al hartstikke ver, helemaal leuk!
Gefeli Maryloes! Je ziet het idd.. genoeg bewijzen dat het nu wel goed kan gaan.. geniet er lekker van..
Welkom Maryloes...Het blijft spannend, maar je moet positief blijven..Kijk naar ons het gaat echt goedkomen...Gefeli!