Zwanger na een miskraam

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door tiruja, 18 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    HIHI hij was nu ook steeds te laat, maar kleine begint nu echt harder te schoppen ;) :D Nu is het nog leuk ;)

2. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Merci! :D :)

3. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Graag gedaan ;)
    Ben toch zo'n halve verslaafde :p

4. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Hijg hijg...... eindelijk alles van vandaag bijgelezen! :confused: :D

Rebbel, gelukkig was alles goed met je controle.
    Moeilijk wat je moet doen, maar voor een heel goed doel. Hou de kleine binnenboord! ;)

Ischa, vervelend dat je ook last van je rug hebt. Probeer maar rustig aan te doen.

Lijkt me ook verstandig dat jullie voor beide geslachten een naam hebben Liesje, gaan wij ook doen!
    Is een collega van mijn zus dus overkomen, bij 3 echo's zeiden ze een meisje maar er kwam toch echt een jongetje uit..... en ze hadden geen jongensnaam.

Sam, ik hoop dat wat therapie je kan helpen tegen de pijn!
    En wat gaaf dat je mannetje de baby heeft voelen schoppen. Wij vonden dat weer een mooi moment, en zo gaat het ook wat meer leven voor je mannetje.

Heb lang niet op iedereen en alles gereageerd, sorry maar is wat te veel na een werkdag hier 's avonds inloggen.
    Hier gaat alles goed. Druk met de babykamer, de meubeltjes staan nu en de gordijnen hangen dus ik kan beginnen met de accessoires. Met de baby alles goed, schopt en wriemelt dat het een lieve lust is en mijn buik leidt af en toe een eigen leven. Ik heb zelf naast de moeheid alleen behoorlijk veel last van m'n rug, maar ja dat soort dingen horen er nou eenmaal bij.

5. Ischa31

Ischa31 VIP lid

5 sep 2007
    6.944
    83
    48
    thuis
    Wouw Sam dat is gaaf :D

6. Lindaa

Lindaa VIP lid

2 sep 2007
    5.811
    0
    0
    Afdelingsassistente
    Friesland
    heey meiden!
    kom ook even om het hoekje kijken!
    heb verder niet bijgelezen :oops:
    heb ook zon last van mijn onderrug en stuitje :(
    hoe is het hier verder?

7. Ischa31

Ischa31 VIP lid

5 sep 2007
    6.944
    83
    48
    thuis
    Wat fijn Natas dat bij jou alles goed is meid.

Gelukkig Natas was mijn rugpijn maar van korte duur, heb er nu geen last meer van :D

Ik denk dat ik de kleine ook af en toe begin te voelen :D . Ik durf het niet met zekerheid te zeggen maar denk het wel.

Ja jammer Lindada anders had ik misschien best iets kunnen regelen al regelmatig gedaan voor familie. We hebben een bepaald bedrag per jaar waarvoor wij dingen tegen behoorlijke korting aan kunnen schaffen.

8. Ischa31

Ischa31 VIP lid

5 sep 2007
    6.944
    83
    48
    thuis
    Ojee Linda wat vervelend meid. Maar gaat het verder wel goed?

Het begint hier trouwens flink te donderen :( . Al vind ik het niet erg als het wat afkoelt misschien zie ik dan mijn enkels en voeten weer een keer :)

9. Lindaa

Lindaa VIP lid

2 sep 2007
    5.811
    0
    0
    Afdelingsassistente
    Friesland
    Ja hoor Ischa, verder gaat het gelukkig wel goed,
    die bi is gewoon erg vervelend,, maar mannetje heeft me net verteld dat hij me even ging masseren :) morgen weer naar bekkentherapie :( vind het tot nog toe meer uitputterij, want ben dood en doodop als ik er klaar mee ben! moet 6 verschillende apparaten gebruiken en elke oefening eerst 75 x doen! en dan moet ik tussentijds ademen naar de beeb! best wel moeilijk want adem van mezelf tot me middenrif! maar kom er wel doorheen ;)

10. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Goedemorgen dames :D !
    Ischa, dat was zeker geweldig :D Het schopte ook overal en nergens. Volgens mij was het lekker bezig daarbinnen ;) !
    Hmm Lin, klinkt lekker die therapie van jou...
    Shit, werd ik wakker vannacht van de kramp in m'n kuit.. Man o man, had ik dit sinds ik zwanger ben wel vaker gehad, maar zo erg.. AUwie.. Nu nog spierpijn van.
    Nou vandaag is de dag, dat ik mee op schoolreisje mag ;) ! Zal wel weer gezellig worden ;) ! Dus jullie zien mij pas aan het eind van de middag weer! Zal zo even de hondjes hun eerste behoefte laten doen en dan breng ik ze naar vriendin van me, daar blijven ze gezellig vandaag ;) ! Kunnen ze daar de boel op stelten zetten :p .
    Ik zou zeggen een fijne dag allemaal, werkske, succes met afspraken en tot vanmiddag dan maar weer ;) !

X SAM :whistle:

11. Lindaa

Lindaa VIP lid

2 sep 2007
    5.811
    0
    0
    Afdelingsassistente
    Friesland
    goedemorgen!
    sam wat leuk, mee op schoolreisje! :)
    jij had dus ook kramp in je kuiten vanmorgen? :(
    Ik ook.. heel erg zelfs.. krimpte gewoon ineen.. bah!

meiden fijne dag allemaal

12. Lindaa

Lindaa VIP lid

2 sep 2007
    5.811
    0
    0
    Afdelingsassistente
    Friesland
    he he, krijg eindelijk na 2 maanden ofzo weer mailtjes van het forum! :whistle:
    wat bleek er nou mis te zijn,: ik had per ongeluk de mail van het forum in mijn hotmail geblokkeerd! :rolleyes:
    wat ben ik ook een muts HIHI

13. Ischa31

Ischa31 VIP lid

5 sep 2007
    6.944
    83
    48
    thuis
    Goedemorgen iedereen.

Erg is dat heh die kramp in je kuit. Heb het ook al een paar keer gehad :(

Nog maar 6 dagen tot de 20 weken echo, vind het toch wel eng hoor. Maar we moeten maar proberen te denken dat alles goed is.

14. Lindaa

Lindaa VIP lid

2 sep 2007
    5.811
    0
    0
    Afdelingsassistente
    Friesland
    Kop op Ischa!
    Komt helemaal goed!
    Maar ik snap het wel, je gaat erheen met dubio gevoelens, blij dat je je ukkie weer even mag zien.. en toch ook wat angstig of het wel goed is met het ukje!

Maar zal vast helemaal top zijn met je uk hoor Ischa! ;)

15. Lindada

Lindada Fanatiek lid

28 dec 2007
    3.194
    0
    0
    Omgeving Breda
    Goedemorgen meiden!

@Ischa; Jammer hoor, had wel goed uit gekomen een beetje korting met al die dure uitgaven. ;)
    Ik was ook nerveus voor de 20 weken echo, maar gelukkig was alles goed. Nog maar 6 daagjes in spanning zitten...

@Lindaa; Vervelend die bi! Succes met je therapie!

16. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    goedemorgen dames,

hoe is het hier?
    hier regende het vannacht al, natuurlijk heb ik dat wel weer gezien omdat ik moest plassen vannacht..pfffff
    ik lig echt niet lekker meer in bed en ik voel vandaag voor het eerst sinds mijn misselijkheid in het begin echt slecht, misselijk en zwaar in het hoofd....

maar goed we gaan vrolijk door...

Sam wat gaaf dat je mannetje de beeb ook al gevoeld heeft....dat wordt alleen nog maar leuker totdat ie je zeer gaat doen :)

17. Bruidje77

Bruidje77 Fanatiek lid

28 mrt 2007
    4.747
    0
    0
    Goedemorgen allemaal!

Wat leuk Sam dat je mannetje al gevoeld heeft en wat snel zeg! Ik voelde het zelf met 16 weken al maar mn man pas met 22 weken geloof ik...

balen Liesje dat je je zo rot voelt.. kan me wel beetje bij je aansluiten. Vannacht 3 uur geslapen of zo.. pff.. begin nu voor het eerst last te krijgen van mn buik..

Had trouwens zo'n gek gevoel gister in mn buik, was aan het rommelen, steken etc.. vond het maar eng.. maar niets aan de hand gelukkig.. Misschien dat de beeb nog verder aan het indalen is of oefenweeen of zo.. geen idee..

18. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    hey bruidje,

de beeb moet nog wel even blijven zitten hoor, 34 weekjes is nog wel wat te vroeg...
    gewoon lekker rustig aan doen meid....je hoeft alleen morgen nog en dan heb je lekker verlof...
    je komt dan toch nog wel regelmatig even schrijven he

19. Bruidje77

Bruidje77 Fanatiek lid

28 mrt 2007
    4.747
    0
    0
    Ja gek he, vanaf morgen half 1 heb ik "vakantie"... Zal zeker mn best doen om iedere dag even langs te wippen.. Bij ons staat de pc boven, dus dan ga je er wat minder snel aan zitten.. maar ben natuurljik wel benieuwd naar alle beslommeringen hier!

20. Lindada

Lindada Fanatiek lid

28 dec 2007
    3.194
    0
    0
    Omgeving Breda
    Lekker hoor verlof! Ik moet nog 14 (!) weken... Maar ik ga ook pas met 36 weken met verlof (als alles goed blijft gaan tenminste).

Deel Deze Pagina