M'n geheugen is net een zeef. Kon 2 dagen niet op internet (alleen dinsdagavond en gisterenavond even een uurtje) en heb niet alles onthouden van wat is bijgeschreven. Jee Bruidje, wat is de tijd snel gegaan meid, morgen al weer de laatste werkdag en dan verlof. Maar inderdaad, hou je rustig hoor, want het is toch beter voor de kleine als hij nog even blijft zitten. Ischa, nog een paar dagen tot je 20 weken echo. Spannend hoor. Sam, veel plezier vandaag met schoolreisje. Liesje. Verstandig om toch voor de zekerheid 2 namen aan te houden. Want het zal je inderdaad maar gebeuren dat het toch een ander geslacht is dan gezien op de echo. Je hoort toch geregeld dat het gebeurt. Natas, wat fijn dat jullie nu zo goed als klaar zijn met de babykamer. Alleen de accessoires nog. Heerlijk. Met Alyssa had ik het 2 maanden voor haar geboorte ook zover klaar. Alleen de gordijnen moesten nog worden gemaakt. Was het hier maar zover met alle verbouwingsperikelen. Helaas is het allemaal weinig opgeschoten de afgelopen weken. Steeds kwam er maar weer wat tussen. Verjaardagen, mannetje ziek, extra werken in weekeindes, andere verplichtingen. Zucht. Toen had hij bedacht dat hij tussen de vakanties van 2 collega's in nog 2 weekjes zou kunnen pakken, gaat die andere collega eerder en langer met vakantie en die komt pas eind juni/begin augustus weer terug. Nu probeert hij een paar lange weekeindes te pakken. Hopelijk lukt dat, want het zou toch wel fijn zijn als er meer schot in zou komen. Morgen nog weer een extra bloeddrukcontrole (hopelijk de laatste voor voorlopig) en dan maandag weer een groeiecho.
Ik zag op de site van Prenatal dat je bij 20 weken eens moest gaan kijken naar babykaartjes. Vind ik een beetje vroeg, wanneer doen jullie dat?
bruidje, wel elke dag even komen he Inez, ik miste je al...dacht dat je ziek was meid! ja we houden er zeker wel rekening mee dat er wat anders uit kan komen dan wat ze voorspeld heeft morgen over 4 weken is mijn laatste dag, dat is ook snel gegaan hoor
Beloofd Liesje.. zal jullie elke dag even updaten Spannend Inez weer een echo! Ja is toch best snel gegaan nu.. heb ook echt zin om vrij te zijn..
zeker wel joh...meeste drukkerijen zijn snel genoeg hoor en mocht het eerder komen en je hebt nog niks besteld dan valt er altijd wel wat te regelen...
Bruidje, natuurlijk blijf je ons updaten. Liesje, nee, gelukkig ben ik niet ziek. Alleen wat internetprobleempjes gehad. Maar nu ga ik weer even afsluiten en dochterlief bezighouden. Die komt al met allerlei boekjes aandraven die moeten worden gelezen en ... ze stinkt een uur in de wind, dus daar moet even wat aan gebeuren. Kom vanmiddag wel weer even langs.
Hai allemaal! Kom even snel langs, m'n vrije dag vandaag maar moet er zo weer vandoor. Bruidje al bijna verlof, heerlijk joh. En wat gaat de tijd snel. Inez, ik hoop voor je dat het klussen wat sneller kan en dat je mannetje inderdaad die lange weekendjes de tijd ervoor kan nemen.
Hey there Ja hoor, alles prima hier! Wel de gebruikelijke kwaaltjes als moe (nog steeds) en veel last van m'n rug, maar dat hoort er nou eenmaal bij. De baby beweegt heel goed en de buik groeit gestaag, dus helemaal goed! Jij nog misselijk?
sinds een dag of 2 ja....en brandend maagzuur....pffff maar ik wil er niet teveel tabletten voor nemen en melk ed. helpt me niet
Oh dat is erg lastig en vervelend! Ik heb zelf gewoon wel es last van brandend maagzuur, dat doet zeer. Helpt vla ook niet? Moet nu rennen, bye bye allemaal!
Pffff, ik heb echt geen zin vandaag! Ach, dat heb je wel eens zo'n dag. Gelukkig heb ik het niet druk op mijn werk.
Hmmm, brandend maagzuur had ik gister ook voor het eerst last van. Ik hoop niet dat ik dat vaak ga krijgen...
lastig he dat brandend maagzuur.. bij mij nu stukken minder omdat mn buik een stuk lager zit denk ik..