ik heb alles geprobeerd en niks helpt... ik heb ten einde raad maar kauwtabletten van Gaviscon gehaald en die werken aardig goed
hoi meiden! ik kan het hier niet bijhouden hoor! brandend maagzuur, ik ken het, al is het de laatste paar weken een stuk minder... vandaag 28 weken! pfff.... ik hoop dat daar nog een aantal weken bij komen! liefs rebbel
Hé Rebbel, hoe gaat het meid? Heb je het de hele dag door Liesje of niet? Ik heb altijd een paar dagen niets.. dan opeens weer wel.. maar nooit de gehele dag eigenlijk..
ik heb het altijd gedurende de hele dag jammer genoeg ik probeer in kleine beetjes te eten en te drinken maar niks helpt... Rebbel, feli met je 28 weken....dat de beeb nog een tijd mag blijven zitten!
Rebbel, fijn dat je er weer even bent. Kun je het nog een beetje volhouden? Wat fijn dat je vandaag 28 weken bent, maar inderdaad, de kleine kan beter nog even blijven zitten. Natas, kom je nu nog steeds bij de prikkert? Of is dat inmiddels afgelopen. Liesje, we hebben heerlijk boekjes gelezen en liedjes gezongen. Nu ligt de kleine meid weer even op bed en ik ga ook maar even een tukkie doen. Vervelend he? Maagzuur. Ik neem ook inderdaad wel eens wat vla ertegen, maar ik heb niet het idee dat het echt helpt. Tot later!
balen, het enige posi nieuws is dat het nu binnenkort toch wel minder moet worden omdat je baby in gaat dalen en je dan wat meer ruimte krijgt..
ik hoop het maar want dit is echt niet fijn.... voel me nog steeds misselijk en heb ontzettend last van een harde buik
Ik kreeg gister opeens het gevoel: "wat als het nu toch een jongentje blijkt te zijn...?" Hebben jullie daar ook last van (die het weten dan)? Komt misschien omdat ik gister de babykamer roze geverfd heb. Wordt wel erg definitief opeens.
nou we houden er gewoon rekening mee dat het ook het andere geslacht kan zijn wat eruit komt, dus wij hebben alles neutraal gehouden, ook omdat we niet van standaard roze of blauw houden. Wij hebben lichtgeel in de babykamer en dat kan voor allebei
Hai meiden, Hoe is ie hier? Had gister hele erge pijnen in mn bovenbuik/maag..alsof het bekneld zat, huilde het uit van de pijn...lag gewoon te puffen, d8 echt dat het weeen waren..vk gebeld en ze zei dat het niet ernstig was en dat ik 2 aspirines moest slikken en een warme douche/bad...kon zijn, dat het kindje boven in zat of we darmen, enz..gelukkig is het weg...was niet prettig, hebben jullie dit ook wel eens gehad? Mn buik was ook steeds heel hard..
Hé wat balen Latoya! Even rustig aan meid.. Heb ik ook hoor Liesje, maar thuis is toch anders dan werken.. dat heb ik vorige week wel gemerkt.. Ik ga zo lekker weg, tot morgen!
is ook wel zo, moet ik morgen even kijken of het kan... doe rustig aan meid en tot morgen (je laatste dagje)