nee nooit gehad, maar het klinkt niet echt fijn zeg....maar je hebt toch wel paracetamol genomen he en geen 'echte' asperines...
Heb nix ingenomen, wil ik sowieso niet..Het is vanzelf weg gegaan, gelukkig maar...Hoe is het met jou? Las dat je misselijk bent enzo? Ook niet prettig zeg..Maar ja, we moeten er wat voor overhebben he
Hallo dames. Gezellig gekletst lees ik ! Nou schoolreis was gezellig ! Geen enkele pleister geplakt .. Op wat 'vermiste' kinderen na voor het naar huis gaan, is alles prima verlopen ! Maar ik en m'n zwangere collega (27 weken) zijn nu helemaal kapot.. Pfff.. Maar goed, mooi weer en kinderen hebben zich goed vermaakt en veel sliepen al in de bus ! Dus goede zaak. Trouwens besefte me vandaag, loop je daar door dat park heen en voel je zo nu en dan een schop.. zo lief ! Bruidje geniet van je verlof meid! Verder weet ik het allemaal niet meer.. Ja brandend maagzuur. Dat heb ik vaak s avonds. Heel irritant. Heb ook nog niets gevonden wat bij mij werkt. Nou kijken of het eten zo klaar is, want heb hongerrrr
Jazeker wel .. Lig nu alleen op de bank en denk ook niet dat ik nog omhoog ga komen ! Lig hier heerlijk te genieten van een schoppende uk ! Mooie foto hoor Ischa !
Iemand trouwens enig idee? Ik moet dinsdag naar een consulent ipv de arbo-arts. Deze man heeft toch helemaal geen medische kennis? Zou hij wel kunnen beslissen dat ik weer meer uren moet gaan werken? Vanmorgen voelde ik me even voor het blok gezet op mijn werk. Ze komen mensen tekort door ziekte en parttime werken en kreeg ik een mailtje van mijn leidinggevende dat ik vandaag mijn normale werk moest doen ipv vervangend werk wat afgesproken was met de arbo-arts. Maar ik ben dan iemand die geen nee zegt en meteen als een gek aan het werk gaat om het maar af te krijgen, dus weer behoorlijk wat stress. Maar als ik morgen weer zo'n mailtje krijg ga ik echt zeggen dat dat niet afgeproken is.
Goedemorgen dames. Ischa ik heb geen idee, weet wel dat ik het echt heel vervelend vind voor je dat het werk zo bezig is... Zo wordt genieten van je zwangerschap wel moeilijk hoor.. Bakkes... Heel veel succes en laat je niet kisten meid! Nou ik zal zo even aan het werk. Ben er vanmiddag wel weer .. Fijne dag iedereen en tot vanmiddag! Liefs SAM
Hi Ischa, Ik zou het echt met je arbo arts opnemen dat je baas gezegd heeft dat je je gewone werk moet doen! Dat mag hij niet vragen en als je er moeite mee hebt om het te weigeren is dat zijn probleem niet het jouwe (klinkt raar maar je bent ziek dus de arbo arts zal als het goed is hem aanspreken). Succes Jooze
Goedemorgen meiden! Ischa wat een gedoe nog steeds zeg! Ik zou idd dan gewoon even contact opnemen met de arbo arts, want je werkgever moet zich gewoon aan de gemaakte afspraken houden! Kop op hoor! trek het je niet aan! Gisteravond had ik behoorlijke lekkage in mijn hok, er lag al met al zon 2 cm water we konden er niet achter komen waar het water vandaan kwam, we dachten zelf de wasmachine maar dat was ook niet zo! Vriendlief zou vandaag weer even zoeken en ik zal anders contact opnemen met het woonbedrijf! Denk je dat je klaar bent met verhuizen etc. gebeurt er dit weer, de vloer is ook helemaal naar zijn mallemoer, dus we zijn nu ook verplicht om een nieuwe vloer te halen.. maar dat doe ik niet eerder dan dat we weten waar de lekkage wegkomt! Grrr
Bruidje vandaag je laatste dag! Jippieeeeee ik heb absoluut geen zin om vandaag te werken...vandaag moet die vervanger ook eens even weer bij me zitten, want hij bakt er helemaal niks van...dus jullie horen me niet veel vandaag!
Oh bruidje wat fijn je laatste dag Liesje veel succes met het monster vandaag Inderdaad ga ik het er volgende week dinsdag over hebben met die consulent. Nou ben benieuwd of ik nu gewoon mag gaan archiveren want dat is nu ook opgelopen . Tot straks
Goedemorgen! Inderdaad laatste ochtendje! Heb er gewoon slecht van geslapen.. Ben er niet veel, moet mn overdracht overdragen en zo.. maar zal tussendoor even proberen te komen kletsen!
goedemorgen eindelijk ben ik er weer. ons internet lag er een aantal dagen af. Dan pas merk je hoe verslaafd je bent ik heb sinds gisteravond flinke krampen. (eigenlijk al vanaf gister morgen maar toen ging het nog wel) gisteravond werd het zo hevig dat ik niet eens meer rechtop kon lopen. ik denk zelf dat het darmkrampen zijn, maar omdat ik er vanmorgen nog last van had(wel in mindere mate dan gister) toch maar naar de VK gebeld. moet nu eerst mijn urine weg brengen vor controle op blaasontsteking en dan vanmiddag weer bellen hoe het met me gaat. de krampen die ik omschreef kon geen bandenpijn zijn vertelde ze. ben er niet echt gerust op, maar goed. vanmiddag eerst maar een afwachten wat er uit mijn urine komt en dan de vk maar weer bellen.
jootje wat vervelend meid die krampen...gewoon lekker rustig aan doen als het kan ! lekker op de bank met een filmpje ofzo trouwens JIPPIE vandaag 32 weken!
doe het vandaag ook rustig aan. heb mijn werk gebeld dat ik niet kom. aangezien ik in de zorg werk is het soms vrij zwaar, en om daar nou met flinke krampen te lopen en helpen word niks. dus vandaag een rust dagje