Zo.. nou alles is overgedragen.. heb lief gebakjes gehad.. en een bos bloemen.. het is bijna zover! Joehoe!
jaaaaaaaa gelukkig wel.... ik moet volgende week nog werken en dan gaan we lekker een midweekje naar Texel en dan nog 2 weekjes werken en dan heb ik ook verlof!
kan me wel voorstellen dat het raar is hoor, maar je moet er gewoon lekker van genieten! straks heb je je tijd wel ergens anders voor nodig!
Bruidje. Geniet van je verlof meid ! Heerlijk! ! Liesje ook nog maar even en gefeliciteerd met je 32 weken. Succes met je monster ! Jootje, vervelend van je krampen meid. Hoop dat het niets te betekenen heeft. Lekker rust nemen hoor! Nou deze muts is ook weer thuis ! Reed ik weer de verkeerde kant op.. HAHA echt dom ! Heb maar even gedraaid. Lindaa wat vervelend lekkage. Dat kan je uit je verzekering halen hoor.. die nieuwe vloer! Hier nog geen drup regen gezien ! Heerlijk. Nou ik zal jut en jul uitlaten want om 2 uur moet ik weer thuis zijn. Krijgen een nieuwe watermeter. Tot straks..
Bruidje, je hebt je laatste werkdag gehad en nu lekker met verlof. Lekker uitrusten meid! Liesje, succes vandaag met je vervanger. Hoop dat hij niet al te lastig is. Jootje, wat vervelend die krampen. Goed inderdaad om even een dagje thuis te blijven. Lindaa, vervelend, lekkage. Hopelijk is het snel opgelost en kunnen jullie er een andere vloer inleggen. Zou het inderdaad even opgeven bij de verzekering. Lijkt me toch wel dat dit vergoed wordt. Vanochtend nog weer een bloeddrukcontrole gehad en gelukkig is deze nu weer stabiel en hoef ik niet meer 2x per week langs te komen. Wel blijf ik op de nieuwe hoeveelheid medicijnen zitten. Had stiekem toch gehoopt op een verlaging van de dosering.
Inez, gelukkig dat je bloeddruk nu beter is. Het is toch niks om daar 2 keer in de week naartoe te moeten hoor! Ik was zo blij dat ik geen vocht vasthield, maar nu hou ik in 1 voet toch vocht vast....raar of niet dacht altijd dat het beide voeten tegelijk moest zijn
HIHI Fryslan boppe dus ! .. Fijn Inez dat je bloeddruk weer stabiel is.. Hmm krijg net via brief te horen dat ik niet aan het werk blijf volgend jaar voor die school.. terwijl ik daar wel voor voorlopige formatie na zw. verlof op papier stond. Hmm. weer vreemd allemaal!
Ja, nou ja, ik vind het nog wat vaag.. Aangezien ik maandag nog met d'r gemaild heb over m'n verlof, hoe en waar ik dat aan moet vragen.. En dat moest gewoon bij het stafbureau (bureau wat alles van onze scholen regelt in de gemeente) .. Dus snap ik niet helemaal hoe en wat, verder maakt het me niet veel uit, want vanaf volgend jaar januari is er invalwerk genoeg dus daar maak ik me niet druk om Dan kan ik beginnen wanneer ik dat wil !