Goedemorgen allemaal! Hebben jullie een fijn weekend gehad? Hier alles ok prima, alle oude klachtjes verdwijnen als sneeuw voor de zon.. voel me bijna weer als voor de zwangerschap.. geniet er maar van.. zal vast gauw weer anders zijn... Hoe is het nu Wendy, heb je een vroegere afspraak kunnen regelen? Luna hoe voel jij je..?
goedemorgen dames, hier nog steeds in alle hevigheid symptomen, dit weekend weer veelvuldig overgegeven....maar ja wat doe je eraan? We hebben nu weer een mijlpaal bereikt, bij mijn vorige zwangerschap had ik vandaag mijn mk. JIPPIE!
Bruidje, 30 jaar, 1e kindje, ma 8w in aug, uitgerekend 23 juni Willeke26 , 27 jaar, 1e kindje, 1 mk 14 feb 2003 4,5 jr op zw.schap gewacht, uitgerekend 6 juli Liesje, 31 jaar, 1e kindje, 1 mk in jun, uitgerekend 14 juli Mone, 30 jaar, 1e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 22 juli Luna, 33 jaar, 3e kindje, 3 mk laatste in aug, uitgerekend 25 juli Inez, 38 jaar, 2e kindje, 5 mk laatste in sept, uitgerekend 29 juli Croky, 34 jaar, 1e kindje, 2 mk laatste in sept, uitgerekend 29 juli Natas, 40 jaar, 1e kindje, 1 ma 8w+2d in aug, uitgerekend 4 augustus Mandje, 21 jaar, 1e kindje, 2 mk laatste in aug, uitgerekend 4 augustus Rebbel, 24 jaar, 1e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 6 augustus Latoya, 23 jaar, 1e kindje, 3 mk laatste 17 juli, uitgerekend 12 augustus wwjc19, 28 jaar, 1e kindje, 1 mk op 24 sept, uitgerekend 13 augustus afspraken: 17 dec Mandje 1e echo 18 dec Rebbel 2e echo 20 dec Natas 1ste echo in ZH 20 dec Inez 2e echo in ZH 24 dec Croky 2e echo 27 dec Rebbel vk 27 dec Natas VK 27 dec Latoya 1e echo bij gyn 27 dec Liesje 2e echo 9 jan Bruidje VK 15 jan Liesje VK
jajajajajaja ik kan niet wachten ik ben echt aan het aftellen hoor, nog anderhalve week! Het moet nu toch goed gaan! hoe is het bij jou?
Liesje, gefeliciteerd met deze mijlpaal. Wat een goed gevoel moet je dat geven. Mone, nu niet te vaak gaan spugen hoor! Wendy, hoe is het nu met je? Heb je gisteravond nog gebeld? Bruidje, wat fijn dat je je weer zo goed voelt. Natas, nog 3 dagen meid! Hier gaat het allemaal wel aardig, behalve dan dat ik me niet echt lekker voel. Maar dat zal ook wel weer over gaan.
kan me voorstellen liesje... nog maar 10 daagjes.. en dan zul je zien hoe het veranderd is! Echt leuk is dat.. Wij hebben vandaag over 5 weken de pretecho.. duurt ook nog wel even.. maar ach weer wat om naar uit te kijken! Ik voel me verder goed alleen beetje grieperig dus dat is jammer... Fijn dat het bij jou ook goed gaat Inez!
inez, fijn te horen dat het goed gaat bij je dankje voor je felicitatie, ik ben er ook erg blij mee! bruidje, ja nog 10 daagjes...ik kan ze wel wegkijken en toch ben ik ergens nog bang dat het weer gestopt is met groeien. Maar als die 2e echo goed is dan heb ik er meer vertrouwen in ! Leuk een pretecho, misschien dat ik dat ook nog wel ga doen, maar dat weet ik nog niet.
Het is echt leuk zo'n pretecho Liesje. Met onze dochter hebben we er zelfs 2 laten doen. Nu houden we het maar gewoon op 1. Aangezien ik onder controle blijf in het ziekenhuis, hou ik er stiekem rekening mee, dat ik wat vaker dan de eerste keer een echo zal gaan krijgen. Wij laten de pretecho doen in de 28e week. Spannend spannend.
Hoi Mone, ja, we laten een VP doen. Heb ik met m'n eerste zwangerschap ook gehad. En ook deze keer is dat weer de bedoeling.
Ik vind het ook wel heel leuk zo'n pretecho en vooral dat je het dan ook op dvd kan laten zetten etc.. en... dan weten we ook al heeeel snel wat het wordt!
Oh ja, die DVD is ook heel mooi. En voor jullie is het natuurlijk nog dubbel leuk omdat jullie bij deze echo ook specifiek laten kijken voor het geslacht. Wij zijn met m'n eerste zwangerschap bij Babyview in Arnhem geweest. Daar was een heel vriendelijke dame die echt van alles heel duidelijk uitlegde. Daar gaan we nu ook weer heen.
Goedemiddag dames, Zo het werken zit er voor vandaag weer op Ik had gister inderdaad gebeld. Zij het met klamme handen en een kloppend hart. Ik had alles uitgelegd en wat zij uiteindelijk zei kwam er op neer dat ze pas met 8wk een echo maken om te kijken of het hartje klopt en ze pas met 10wk met zekerheid kunnen zeggen of alles goed is. Gelukkig dat ik dus het verhaal opgehangen had dat ik niet wist hoe lang ik zwanger was, want dan zou ik nu 7 weken zijn en dus volgende week echo moeten hebben. Mk was volgens haar geen reden om eerder een echo te geven omdat ze toch niets konden zien. Maar goed. Ik mocht de volgende dag (vandaag) bellen om voor de eerste week van jan. een echo te laten maken. Toen ik vanmorgen belde zeiden ze dat ik het Diagnostisch Centrum (waar echo gemaakt wordt) zelf maar moest bellen om een afspraak te maken. De papieren daarvoor kon ik ophalen tot 2 uur (verstond ik.) Uiteindelijk heb ik mijn afspraak op 31 dec om 10.00 kunnen maken. (Volgens mijn berekening bij 7wk en 5dg dus.) Kwam ik net bij vk om papiertje op te halen, werd het me kwalijk genomen dat ik tijdens haar pauze kwam (Terwijl ik toch echt verstaan had dat er gewoon tot 2 iemand zou zijn.) Dus....ik heb niet de 24ste mijn echo, maar wel de 31ste en ben zeer teleurgesteld in de vk-praktijk die ik MOET nemen
Mooie mijlpaal Liesje! Hahaha Mone, ik kan me wel voorstellen dat je blij bent met een keer overgeven maar het klinkt vreemd
Bruidje, 30 jaar, 1e kindje, ma 8w in aug, uitgerekend 23 juni Willeke26 , 27 jaar, 1e kindje, 1 mk 14 feb 2003 4,5 jr op zw.schap gewacht, uitgerekend 6 juli Liesje, 31 jaar, 1e kindje, 1 mk in jun, uitgerekend 14 juli Mone, 30 jaar, 1e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 22 juli Luna, 33 jaar, 3e kindje, 3 mk laatste in aug, uitgerekend 25 juli Inez, 38 jaar, 2e kindje, 5 mk laatste in sept, uitgerekend 29 juli Croky, 34 jaar, 1e kindje, 2 mk laatste in sept, uitgerekend 29 juli Natas, 40 jaar, 1e kindje, 1 ma 8w+2d in aug, uitgerekend 4 augustus Mandje, 21 jaar, 1e kindje, 2 mk laatste in aug, uitgerekend 4 augustus Rebbel, 24 jaar, 1e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 6 augustus Latoya, 23 jaar, 1e kindje, 3 mk laatste 17 juli, uitgerekend 12 augustus wwjc19, 28 jaar, 1e kindje, 1 mk op 24 sept, uitgerekend 13 augustus afspraken: 17 dec Mandje 1e echo 18 dec Rebbel 2e echo 20 dec Natas 1ste echo in ZH 20 dec Inez 2e echo in ZH 24 dec Croky 2e echo 27 dec Rebbel vk 27 dec Natas VK 27 dec Latoya 1e echo bij gyn 27 dec Liesje 2e echo 31 dec Wwjc19 1e echo 7 jan Wwjc19 VK 9 jan Bruidje VK 15 jan Liesje VK Even mijn afspraken toegevoegd.
Ja daarom, I can't wait hahhaa.. Het is hier spannend krijg zo direkt gesprek met mn baas nav mijn gesprek om minder uren te gaan werken.. duim duim duim