Leuke site Sam. De mijne ben ik ook flink mee bezig. Staat nog niet veel op maar is al wel online. Als je op mijn banner klikt zit je op mijn site.
Daar ben ik ook bezig geweest, maar lukte niet zoals ik het wilde Maar de start is er meid ! Leuke achtergrond
hoi meiden! @lola: wat een ***streek zeg! ik kan me voorstellen dat je leven dan op zn kop staat, je kiest samen voor een kindje en dan verwacht je zoiets helemaal niet natuurlijk! heel veel sterkte! ik had gister even een dipje, niets mogen en dan nog binnen moeten zitten ook met die regen buiten! maar gelukkig vanaf nu weer meer zon! liefs rebbel
Als je hier 3 dagen niet kan komen (geen tijd) dan heb je aardig wat bij te lezen! Hier is alles goed. Behalve m'n rug dan, au au au. Inez, nee ik ga al een tijdje niet meer naar de prikkert. Dat is voor de cruciale weken, zo ongeveer tot de 14/15de week als de grote mijlpaal is genomen dat de placenta de gehele voeding heeft overgenomen. Hahaha Ischa, leuke hond! Als je werkgever bepaalde afspraken niet nakomt zou ik even contact opnemen met je arboarts. Ah Lindaa, wat balen van de lekkage over jullie nieuwe vloer! Jootje, gelukkig waren de uitslagen goed. Heb je verder nog last gehad van die krampen? Bruidje, geniet van je verlof meid! Sam, wat vervelend dat je niet op die school blijft werken, je had het er zo naar je zin. Gelukkig kom je niet zonder werk te zitten na je verlof. Fijn dat de oorzaak van je pijn is gevonden, zo kun je er gericht iets aan doen. Rebbel, sterkte hoor met het niets mogen doen en de verveling. Oh Lola, wat vreselijk! Ik kan me voorstellen dat je wereld op z'n grondvesten staat te schudden. Ik hoop snel weer van je te horen, hoe het met je gaat. Heel veel sterkte!
Hoi Dames, Ik heb niet helemaal bijgelezen! Even een ego-bericht van mij! ik zit nu bij mijn moeder en gister kwam "vriendlief" om te praten. Zijn binnenkomer was al geweldig, hij zei: als je niet met mij verder wilt kan je maar beter abortus plegen.... Nou ja zoals jullie begrijpen was ik toen uitgesproken, hij mocht meteen weer vertrekken! Dan ben je ruim 2 jaar bezig voor een kindje, zoveel tegenslagen gehad en dan dit.... Ik kan het echt niet begrijpen waarom uitgerekend hij dat tegen mij zegt.... Ik ben er klaar mee! Ik voel me wel sterk voor het kleine wondertje in mijn buik! Maar mijn besluit staat eigenlijk vast, ik moet hem dus echt niet meer! dat vreemdgaan was al ver boven mijn grens uit en die opmerking, nee dat kan gewoon niet! Ik ga me richten op mezelf! en op het kleintje in mijn buik! Vandaag nog druk bezig met mijn studie, de laatste dingen moeten morgen ingeleverd worden, dan zit het erop, donderdag mijn eindgesprek op mijn werk met mijn docente van school! Ik ben er bijna zeker van dat ik mijn diploma in ontvangst kan nemen eind juni! laat die vent maar barsten, ik ben blij dat ik toch er hard voor ben gegaan wat betreft mijn studie... bijna afgestudeerd, een vaste aanstelling voor onbepaalde tijd op mijn werk per 1 juli + twee schalen omhoog! Dus wat dat betreft zit ik goed en ben ik niet afhankelijk van die eikel! Ik ben er wel echt stuk van, maar dat is logisch! Dus sorry als ik een beetje ego berichtjes schrijf! Morgen wel weer een echo! Ik wens iedereen een fijne zondag, met in tegenstelling tot gister een fijn zonnetje! Liefs Lola
ik heb al 5 jaar zo'n site ik wil hem hier niet noemen maar in een PB wel. Ikz al ook wel wat berichtjes in gastenboeken achterlaten, dan herken je me wel aan de namen van mijn kids. (luna is een nick )
Lola, je hoeft je echt niet te verontschuldigen meid, wij zijn er ook om je een luisterend oor aan te bieden. En wat een lullige opmerking van hem zeg. Ik kan me goed voorstellen dat je even helemaal klaar met hem bent. Je hebt groot gelijk dat je zonder hem verder gaat. Het zal echt niet altijd even makkelijk zijn, maar inderdaad, richt je op jezelf en op dat prachtige wondertje in je buik. En wat fijn, morgen een echo. Geniet ervan meid! En wat een opsteker voor je dat je een aanstelling voor onbepaalde tijd hebt gekregen met 2 schalen omhoog. Geweldig hoor.
Bruidje, 30 jaar, 1e kindje, ma 8w in aug, uitgerekend 23 juni Jongen 16/5 met verlof Willeke26 , 27 jaar, 1e kindje, 1 mk 14 feb 2003 4,5 jr op zw.schap gewacht, uitgerekend 6 juli verrassing Liesje, 31 jaar, 1e kindje, 1 mk in jun, uitgerekend 14 juli Meisje Mone, 30 jaar, 1e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 22 juli Jongen Luna, 34 jaar, 3e kindje, 3 mk laatste in aug, uitgerekend 25 juli Jongen Inez, 39 jaar, 2e kindje, 5 mk laatste in sept, uitgerekend 28 juli :-# Treintje, 30 jaar, 1e kindje, 3 MK laatste in sept, uitgerekend 3 augustus Meisje Natas, 40 jaar, 1e kindje, 1 ma 8w+2d in aug, uitgerekend 4 augustus Meisje Mandje, 21 jaar, 1e kindje, 2 mk laatste in aug, uitgerekend 4 augustus Jongen Croky, 34 jaar, 1e kindje, 2 mk laatste in sept, uitgerekend 4 augustus Jongen Latoya, 23 jaar, 1e kindje, 3 mk laatste 17 juli, uitgerekend 5 augustus Jongen Rebbel, 24 jaar, 1e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 7 augustus :-# Mariss, 34 jaar, 1e kindje, 1 ma in sept, uitgerekend 12 augustus :-# Anoul26, 27 jaar, 1e kindje, 1 mk in okt 2007, uitgerekend 14 augustus Jongen Jerl, 33 jaar, 2e kindje, 1 mk in aug 2007, uitgerekend 22 augustus verrassing Muis80, 27 jaar, 1e kindje, 1 mk in nov '06, uitgerekend 23 augustus Meisje Lindaa, 22 jaar, 1e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 6 september :-# Wens3, 28 jaar, 3e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 15 september Meisje Lindada,26 jaar, 1e kindje, 1 mk in nov, uitgerekend 17 september Meisje Pippo,27 jaar, 3e kindje (2ekindje* bij 16w zw), 2 mk laatste in okt, uitgerekend 20 september Ktje, 28 jaar, 1e kindje, 1 mk in okt, uitgerekend 25 september Jill, 27 jaar, 2e kindje, 1 mk in nov, uitgerekend 25 september Sam8, 23 jaar, 1e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 25 september verrassing Roshi, 24 jaar, 1e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 27 september Meisje Semmi, 25 jaar, 2e kindje, 2 mk, uitgerekend 1 oktober Zena, 26 jaar, 1e kindje, 2 mk laatste in nov, uitgerekend 3 oktober Meisje Ischa, 31 jaar, 1e kindje, 1 ma 9w+5d in nov, uitgerekend 14 oktober Joli, 27 jaar, 1e kindje, 1 mk mrt, uitgerekend 11 oktober Nony, 31 jaar, 1e kindje, 1 mk juli, uitgerekend 12 oktober Mariaatje, 27 jaar, 1e kindje, 1 ma in sept, uitgerekend 11 oktober Taddy Teddy, 26 jaar, 1e kindje, 2 mk laatste in aug, uitgerekend 18 oktober Jootje24, 25 jaar, 1e kindje, 1 ma in dec., uitgerekend 13 november Anneke99, 33 jaar, 1e kindje, 1 mk in jan., uitgerekend 26 november Loncocacola,25 jaar ,1ste kindje ,1 mk in jan., uitgerekend 3 december Lola1982, 25 jaar, 1 kindje, 3x mk laatste in okt, uitgerekend 26 december Totaal 7 jongens 8 meisjes 3 verrassingen 4 :-# afspraken: 14 mei Bruidje vk 14 mei Lindada vk 17 mei Anneke nekplooimeting 19 mei Luna vlk 19 mei Lola1982 echo 19 mei Rebbel gyn 20 mei Anneke vk+echo 21 mei Rebbel pretecho 21 mei Liesje VK 21 mei Ischa 20 weken echo 22 mei Lindaa VK 27 mei Ischa gyn 28 mei Inez VK 28 mei Bruidje gyn 04 juni Jootje VK 04 juni Lola1982 intake VK + echo 05 juni Pippo 25 weken echo 10 juni Sam vk 20 juni Inez gyn 23 juni Jootje 20 weken echo
in principe 14 juni maar ik zit momenteel op mijn werk met een piek aan drukte omdat ik net een nieuw systeem gestart ben. In het kort komt het er op neer dat alle persoonlijke begeleiders niet meer met de financiele zaken belast mogen worden. (bescherming vanuit de wet) Dus moesten alle clienten onder bewindvoering komen. Vaak zie je dan dat familie dat dan gaat doen, maar die wonen vaak weer ver weg, dus die kunnen geen zakgeld enzo klaar leggen. Dus is er bedacht dat er per locatie 1 hoofdkassier komt die dat allemaal gaat verzorgen. En dat ben ik dus. Systeem is begin mei gestart dus we zitten echt in de overgangsfase. Ik doe nu dus de algemene kas van het hele huis (doe ikal een paar jaar) maar nu dus ook 30 clienten. Dus ik moet nu de lijnen uitzetten. Dat is wel erg leuk maar kost ook veel tijd. Voordeel is dat ik dus nu deels een kantoorbaantje heb en dat is voor mijn zwangere lijf wel goed. Dat is beter vol te houden dan op de groep! Van de week stond ik weer een dag op de groep en ik had de hele dag alleen maar harde buiken. Tja, dat is niet echt lekker werken en ik vermoed dat mijn vlk het daar ook niet mee eens is. Maar goed, mijn kantoorwerk is normaal 1 dag per week maar voorlopig zit ik meer op kantoor dan op de groep. Zoals het er nu uit ziet moet ik nog 7 dagen werken op de groep en nog 6 op kantoor. Dan kom je dus uit bij 14 juni, maar dan hebben mijn 2 vervangers precies vakantie. Ja heel slim, heb ik al de luxe van 2 vervangers blijken ze beide weg haha. Dus ik heb gezegd in principe nog 2 keer daarna voor de financieen te komen, maar als ik er tabak van heb of het wil niet meer, dan heeft mijn baas een probleem en stop ik eerder. Trouwens, op een andere lokatie met 16 clienten loopt het nieuwe systeem voor geen meter omdat de hoofdkassier de lijnen niet goed uit gezet heeft dus w.s. moet ik nog wat dagen van mijn groepswerk schrappen, zodat ik naar de andere lokatie kan. Leuk leuk leuk! Volgende week zaterdag heb ik de overdracht van mijn groepswerk, dus alles wat ik daarna nog werk is gewoon leuk, als invalkracht zeg maar.
Lola meid, geeft helemaal niet hoor dat je berichtjes even alleen maar ego zijn. Ik vind het echt ontzettend rot voor je. En met deze opmerking erbij had hij voor mij ook in de hoogste boom gekund. Heel veel sterkte en dikke knuf!
Wat een ongelofelijke *piep* Lola. Ik kan me goed voorstellen dat je zonder hem verder gaat al zal het allemaal niet even gemakkelijk zijn maar je komt bij mij over als een sterkte vrouw dus jij redt het wel samen met je baby. Heel veel sterkte.
Lola.Meid, je komt er wel hoor. Laat hem inderdaad maar lekker opdonderen. Die opmerking had hij bij mij ook niet moeten geven. Gelukkig heb je je studie afgerond meid en mooi een baan eraan vast! Jij gaat het wel redden hoor.. En die egoberichtjes zijn niet erg hoor! Gooi het er lekker uit! Knuffel voor jou!
hey ff vraagje ik heb me vandaag beetje erg druk gemaakt en nu ging ik na de wc en als ik iets dieper me schede in ging had ik elke keer wat lichtbruinachtig slijm op wc papiertje.echt slijm als je het vast pakte dan ging het gewono mee weten jullie wat dit kan betekenen? moet ik me zorgen maken
hoi iedereen, hier even een berichtje van me. Heb gisteren weer even naar de kleine kunnen piepen. Was voor een nekplooimeting en zag er allemaal goed uit. Ik ga binnenkort wat echo's scannen en ik mijn album steken. Ik was enorm bezorgd maar kan er nu weer even tegen. @ Lola: wat gemeen van je vriend om zoiets te doen en dan nog zo'n rotopmerking. Totaal onbegrijpelijk. Veel sterkte! @Bruidje: veel plezier met je verlof! @Rebbel: is wel vervelend dat je niets mag doen maar alles voor een goed doel he Liefs Anneke