Idd even vk vragen meid! Meid wat balen dat het wel de wasmachine is ! ben er nog steeds dus.. verslaafd he
Goedemorgen allemaal. Rebbel, Lola, Luna en Inez succes vandaag! Zo ik zal even wat telefoontjes plegen, hier even stofzuigen, les bekijken voor vanmiddag en honden weer uitlaten, dan weer aan het werk dus! Werske voor de hardwerkenden onder ons en fijne dag iedereen
Goedemorgen meiden! Hoe gaat het hier? Gister is mijn nichtje gedoopt, en aangezien ik peettante ben, mocht ik haar vasthouden. Best leuk, ondankts dat ik niets met de kerk heb. Wel zielig dat ze zo'n plens water over haar hoofd gieten. Ze schrok er echt van. Ik dacht dat er een beetje met de vingers op gesprenkeld werd, niet dus. Maar gelukkig was ze weer snel getroost. Het is ook zo'n lekker ding! Ik hoop dat die van ons er ook zo uit komt te zien!
HAHA ja, dat dopen is inderdaad altijd wel sneu. Dikke plens water .. Maar gelukkig is het alleen maar even schrikken !
goedemorgen dames... ten eerste Lola, wat een rotstreek van die vent....je bent sterk genoeg om jezelf te redden samen met je beeb hoor meid! hier gaat alles zo z'n gangetje, deze week nog werken en volgende week vakantie! maar eerst deze week nog door zien te komen....
Morgen meiden! Rebbel, Lola, Luna en Inez heel veel succes vandaag! verder niet veel te melden hahaha! mannetje zit thuis heeft het hand in de gips vrijdag een ongelukje gehad.. struikelde over de kittens zo bovenop de tafel, met zijn vuist op een porseleinen bord.. ja je raad het vast al: pezen half door! hij heeft mazzel gehad, dat ze niet helemaal door zijn! as maandag moeten we weer naar het zh en ondertussen maar afwachten!
ooh nog ff goed nieuws over m'n werk Misschien ontslagbrief.. Was alleen maar formaliteit. omdat ik gem. 18 uur per week heb gewerkt en zij kunnen dat voor volgend jaar natuurlijk niet garanderen. En als ik dat zou willen kan ik voor die uren eventueel volgend jaar ww aanvragen. En dit moeten zij dus doen, anders moeten zij die ww uit eigen zak betalen.. dus alleen maar formaliteit.. mag gewoon blijven
thanks meiden! @lindaa: wat balen meid! beterschap met je mannetje! en idd even aan je vk vragen van die krampen. @lola: meid, jij komt er wel hoor! bij mij zou het ook helemaal over zijn en dan die opmerking! $%^^&& veel plezier bij je echo meid! ik moet zo weer naar de gyn! ik voelde gister avond heel laag de kleine bewegen! mijn vriend dacht dat ik het me inbeelde, maar hij voelde het later ook, het zal toch niet aan het indalen zijn? zo maar even vragen... liefs rebbel
Inez, Rebbel, Lola, en Luna, ook succes van mijn kant! Sam, fijn dat je wel gewoon mag blijven op je werk. Jeetje Lindaa, dat was schrikken! Gelukkig heeft hij dan inderdaad nog een beetje geluk gehad. Beterschap voor je mannetje en sterkte aan jullie beiden! Liesje, nog een weekje afzien en dan lekker vakantie, heerlijk joh! En daarna nog maar 2 weekjes werken las ik? Ook zalig, maar wat gaat de tijd snel. Ik baal een beetje want ik stond vandaag al op met die rugpijn terwijl het tot nu toe pas later op de dag kwam opzetten. Het is niet constant even hevig maar echt jongens, soms doet het zo ontzettend zeer.
Goedemorgen allemaal! Mn eerste berichtje vanuit thuis.. heerlijk zeg dat gekeutel zo Ik heb nog niets bijgelezen..
Lola wat een @?!@L!J zeg! Heel veel sterkte meid... Liesje suc6 deze week meid, enne heerlijk hoor volgende week vrij! Natas, sterkte met je rug.. Linda, je vriend heeft zeker geluk gehad zeg.. Rebbel succes bij de gyn! Zou best kunnen indalen, is wel vroeg maar heb het wel vaker gehoord.. Bij mij is de beeb met 32 weken ingedaald Sam wat fijn dat je toch mag blijven... hoef je je daar ook geen zorgen over te maken... Ik ben vast nog wat vergeten te reageren.. alvast mijn nederige excuses
ja na mijn vakantie nog 2 weekjes werken...zal blij zijn als het zover is... bruidje hoe voelt dat nou om lekker thuis te zijn en niks te 'moeten' verveel je je al
Hoi Dames! Echo was prachtig! Ben verliefd! Vanavond plaats ik hem even in mijn album! Ik ben opeens 9 weken en 2 dagen, dus 20 december uitgerekend! Ik vond haar berekening maar wat vaag, maar goed, hoe langer ik ben, hoe beter! Op de foto was de kleine frummel 8 w en 6 dagen, maar ze gaat uit van mijn laatste menstruatie omdat het niet veel scheelt! Nou ja, ik vind het prima! Wat betreft die verhoogde kans op trombose kan het geen kwaad tijdens de zwangerschap (het type stollings-dingest wat ik heb), maar na de bevalling moet ik 6 weken lang mijn zelf injecteren en elke week bloedprikken, ik mag waarschijnlijk ook niet thuis bevallen, maar dat gaat ze nog uitzoeken! Dat hoor ik 13 juni dan mag ik weer voor een echo bij de gyn! En 4 juni nog eentje bij de VK. Ik mag geloof ik wel gewoon bij de VK lopen, maar goed, wel in het ziekenhuis bevallen dus! Ach, voor nu is het dus allemaal goed!
Bruidje, 30 jaar, 1e kindje, ma 8w in aug, uitgerekend 23 juni Jongen 16/5 met verlof Willeke26 , 27 jaar, 1e kindje, 1 mk 14 feb 2003 4,5 jr op zw.schap gewacht, uitgerekend 6 juli verrassing Liesje, 31 jaar, 1e kindje, 1 mk in jun, uitgerekend 14 juli Meisje Mone, 30 jaar, 1e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 22 juli Jongen Luna, 34 jaar, 3e kindje, 3 mk laatste in aug, uitgerekend 25 juli Jongen Inez, 39 jaar, 2e kindje, 5 mk laatste in sept, uitgerekend 28 juli :-# Treintje, 30 jaar, 1e kindje, 3 MK laatste in sept, uitgerekend 3 augustus Meisje Natas, 40 jaar, 1e kindje, 1 ma 8w+2d in aug, uitgerekend 4 augustus Meisje Mandje, 21 jaar, 1e kindje, 2 mk laatste in aug, uitgerekend 4 augustus Jongen Croky, 34 jaar, 1e kindje, 2 mk laatste in sept, uitgerekend 4 augustus Jongen Latoya, 23 jaar, 1e kindje, 3 mk laatste 17 juli, uitgerekend 5 augustus Jongen Rebbel, 24 jaar, 1e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 7 augustus :-# Mariss, 34 jaar, 1e kindje, 1 ma in sept, uitgerekend 12 augustus :-# Anoul26, 27 jaar, 1e kindje, 1 mk in okt 2007, uitgerekend 14 augustus Jongen Jerl, 33 jaar, 2e kindje, 1 mk in aug 2007, uitgerekend 22 augustus verrassing Muis80, 27 jaar, 1e kindje, 1 mk in nov '06, uitgerekend 23 augustus Meisje Lindaa, 22 jaar, 1e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 6 september :-# Wens3, 28 jaar, 3e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 15 september Meisje Lindada,26 jaar, 1e kindje, 1 mk in nov, uitgerekend 17 september Meisje Pippo,27 jaar, 3e kindje (2ekindje* bij 16w zw), 2 mk laatste in okt, uitgerekend 20 september Ktje, 28 jaar, 1e kindje, 1 mk in okt, uitgerekend 25 september Jill, 27 jaar, 2e kindje, 1 mk in nov, uitgerekend 25 september Sam8, 23 jaar, 1e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 25 september verrassing Roshi, 24 jaar, 1e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 27 september Meisje Semmi, 25 jaar, 2e kindje, 2 mk, uitgerekend 1 oktober Zena, 26 jaar, 1e kindje, 2 mk laatste in nov, uitgerekend 3 oktober Meisje Ischa, 31 jaar, 1e kindje, 1 ma 9w+5d in nov, uitgerekend 14 oktober Joli, 27 jaar, 1e kindje, 1 mk mrt, uitgerekend 11 oktober Nony, 31 jaar, 1e kindje, 1 mk juli, uitgerekend 12 oktober Mariaatje, 27 jaar, 1e kindje, 1 ma in sept, uitgerekend 11 oktober Taddy Teddy, 26 jaar, 1e kindje, 2 mk laatste in aug, uitgerekend 18 oktober Jooze, 25 jaar 27 jaar, 2e kindje 2x miskraam, uiterekend 5 nov Jootje24, 25 jaar, 1e kindje, 1 ma in dec., uitgerekend 13 november Anneke99, 33 jaar, 1e kindje, 1 mk in jan., uitgerekend 26 november Loncocacola,25 jaar ,1ste kindje ,1 mk in jan., uitgerekend 3 december Lola1982, 25 jaar, 1 kindje, 3x mk laatste in okt, uitgerekend 20 december Totaal 7 jongens 8 meisjes 4 verrassingen 4 :-# afspraken: 19 mei Luna vlk 19 mei Lola1982 echo 19 mei Rebbel gyn 19 mei Inez extra groeiecho 20 mei Anneke vk+echo 21 mei Rebbel pretecho 21 mei Liesje VK 21 mei Ischa 20 weken echo 22 mei Lindaa VK 24 mei Inez herkansing pretecho 27 mei Ischa gyn 28 mei Inez VK 28 mei Bruidje gyn 04 juni Jootje VK 04 juni Lola1982 intake VK + echo 05 juni Pippo 25 weken echo 10 juni Sam vk 12 juni Lola1982 4e echo 20 juni Inez gyn 23 juni Jootje 20 weken echo 03 juli Inez gyn 14 juli Inez gyn