Zwanger na een miskraam

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door tiruja, 18 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    Lola,

hartstikke fijn meid dat alles goed is! weer een geruststelling voor je!

ben benieuwd naar de foto's!

2. Lindada

Lindada Fanatiek lid

28 dec 2007
    3.194
    0
    0
    Omgeving Breda
    Gefeliciteerd Lola! En je bent precies op mijn verjaardag uitgerekend! ;)

3. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    je hebt denk ik het gefriemel van de handjes gevoeld.

4. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    pfieuw gelukkig maar!

5. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    poeh wat een naar dom ongeluk zeg. Gelukkig liep het redelijk af en is de schade alleen een gipse pootje bij je lieffie.

6. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    Vanmiddag bij de vlk geweest. Ze was niet zo te spreken over mijn harde buiken. Hum moet nog 6 dagen werken op de groep. Is eigenlijk wel te overzien dus. Verder nog 7 dagen op kantoor. Dus dan kan ik lekker rustig aan doen. Woensdag werk ik met de stagiaire. Ik zal eens vragen of zij zichzelf zoveel mogelijk samen met mij wilt inplannen. Dan heb ik het wat rustiger tijdens mijn dienst en mocht ik stoppen dan is vervanging meteen geregeld omdat zij ook al invalwerk bij ons doet.
    Ik zei dat ik met het kantoorwerk wel door wil gaan. Dat begreep ze wel. Ze zei al, dat is w.s. minder zwaar dan een dag thuis met 2 kleine kinderen en dat halen en brengen van en naar school.
    Dus we moeten het maar even in de gaten houden. HB was gezakt van 9.0 naar 7.4 maar nog prima binnen de norm. Had ook niet anders verwacht. Bloeddruk blijft ook mooi laag. Buik oogt klein maar meet precies 28cm (van schaambot tot bovenkant baarmoeder) en dat is precies de norm. De norm is het aantal weken min 2.) Dus het gaat op die harde buiken na helemaal goed.

7. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Lola, gefeliciteerd met je super mooie echo!
    Wat goed nieuws kon jij zeker wel even gebruiken, echt fijn joh.

8. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    dank je wel !

9. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    ik heb dat bij die termijn ook gehad. Hou wel even in de gaten of je geen andere klachten hebt wnat het kan ook zo een blaasontsteking zijn!

10. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    hey dames,

ik heb het helemaal gehad voor vandaag....fantastisch zo'n vervanger he :(

het kan me niet gauw volgende week zijn....

11. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    ojeeeeeeeeee

12. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    gaat helemaal goedkomen ?

nou ja straks moeten ze het hier maar bekijken hoor als ik verlof heb.....ja toch?

nog 14 daagjes werken na vandaag JIPPIEEEEE

13. Ischa31

Ischa31 VIP lid

5 sep 2007
    6.944
    83
    48
    thuis
    Fijn Lola en Luna dat alles goed was en Lola ben benieuwd naar je foto's.

Kom net mijn bed uit was zo ontzettend moe. Morgenvroeg moet ik naar de consulent (arbo-dienst) moet daar al om 9.00 zijn dus moet al om 8.15 uur weg. En daarna heb ik vrijgenomen dus ga niet werken morgen. Kregen we vandaag een werkschema, hebben ze mij gewoon ingepland als ik zwangerschapsverlof heb :confused: . Maar dat gaat aangepast worden. En nog 2 nachtjes slapen voor de 20 weken echo.

Nou ik ga nog ff snel boodschapjes doen anders hebben we dadelijk geen eten.

doei doei

14. Bruidje77

Bruidje77 Fanatiek lid

28 mrt 2007
    4.747
    0
    0
    +

Hahaha nou mij hoor je niet klagen.. het voelt vandaag heerlijk in ieder geval! Maar ben ook heel de dag de hort op geweest moet ik zeggen...

Fijne avond! ;)

15. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Zoo ladies :D Sam is ook weer terug ;)

Lola fijn dat de echo helemaal goed was :D Geniet ervan meid. Goed nieuws kan je ook wel eens gebruiken!
    Bruidje, geniet maar lekker meid!
    Liesje, Kop op.. dat monster moet zich straks maar lekker zonder jou vermaken.
    Natas: hoop dat je rug snel wat opknapt. Echt vervelend!
    En voor een ieder die ik ben vergeten.. sorry...

Nou kom net thuis, komt buurvrouw aan. Het schijnt dus dat onze hond de hele dag, nou ja, neem aan middag, heeft zitten blaffen. Mooi klote dus. Dat deed hij in het andere huis nooit! Heb ik altijd even aan de buren gevraagd, want vind het gewoon vervelend. Gelukkig werk ik nog maar 6 weken en dan vooral halve dagen, dus wat dat betreft komt het wel goed, maar vind het wel vervelend. GRRR!

16. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    vervelend sam, misschien radio aan als je weg bent of iets geven waar hij mee bezig is? of doe je dat al?

ik ben weer bij de gyn geweest, bmm was mooi stabiel, maar het hoofdje van ons kindje zat idd al erg laag, maar ik moest me er geen zorgen om maken en volgende week kijkt hij daar weer even naar. ik moet er rekening mee houden dat ik eerder dan 40 weken ga bevallen, maar hij zei dat als ik zo door zou gaan met mn saaie leventje ;) hij er wel vetrouwen in heeft dat de kleine nog even blijft zitten!

liefs rebbel

17. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Oké fijn te horen Rebbel. HOop ook dat de kleine nog even blijft zitten :D ! Elke week is weer meegenomen!
    Ja radio zat ik ook al aan te denken, maar denk niet dat het hem wat uitmaakt. En iets geven, ja dat zou kunnen, maar dan wordt het al gauw een kluifje en dan hebben we die kleine muts erbij die denkt dat alles van haar is en dus snel dingen afpakt en bewaakt. Krijgen we dus weer wat strijd, maar goed, ik zal woensdagochtend even een kluif geven. Hopen dat hij dan weer normaal doet!

18. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    wij hebben altijd de radio aan zodat ze niet alles horen, scheelt bij ons wel. en je hebt toch ook van die kongs ofzo? daar kan je brokjes of iets anders lekkers in doen en dan zijn ze de hele dag zoet omdat ze er niet zo goed bij kunnen en moeite moeten doen om er iets uit te krijgen! haha best sneu eigenlijk! ;)

19. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    HAHA ja eigenlijk zijn we maar gemeen ;) ! Ja die kongs ken ik. We proberen idd eerst wel de radio. Maar het is niet zo dat hij van alles hoort denk ik want waaks is hij niet echt ;) HAHA :D !
    Maar idd anders een kong is wel een idee..

20. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    @ Sam: wat sneu voor jullie hond! (ook voor de buren trouwens) ik hoop dat jullie iets erop kunnen vinden waardoor ie niet meer zo blaft! Voor hem is het natuurlijk ook wel wennen, een heel andere omgeving!

@ Rebbel: ik hoop voor je dat die kleine nog een lange tijd blijft zitten! Elke dag is er 1!

Deel Deze Pagina