Zwanger na een miskraam

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door tiruja, 18 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Ja, ik zal even vragen of dit eenmalig was of dat hij altijd aan het blaffen is geweest. Want het kan ook zijn dat er iemand aan de deur is geweest, want dan is hij altijd wel wat overstuur. HIHI mannetje zei dat.. En dat is ook zo.. HEb nogal last van dementie :p
    Vind het wel vreemd want als pup heeft hij nooit geblaft...

2. Ischa31

Ischa31 VIP lid

5 sep 2007
    6.944
    83
    48
    thuis
    Oh Rebbel ik hoop dat ie nog een tijdje blijft zitten hoor.

Sam dat is echt vervelend, wij hebben dit ook helaas meegemaakt. Alleen zeiden ze het niet zelf tegen ons maar hadden meteen de politie gewaarschuwd (gelukkig deden ze er toen niets aan maar we moesten wel een oplossing zoeken). We hebben toen echt op heel veel advies en ik deed het echt liever niet maar ook in overleg met de dierenarts een anti-blaf band aangeschaft (we moesten iets want we wilde onze hond echt niet kwijt), nu was het alleen voor als we s'avonds een keertje naar de dansschool gingen of als mijn vriend een danswedstrijd had want naar vrienden en familie nemen we ze eigenlijk altijd mee en mijn vriend is overdag altijd thuis. Maar 2x die band omgedaan en aangezet en ze was rustig, en daarna voortaan die band wel omgedaan maar niet aangezet en ze blaft niet meer als we weg zijn. En ik weet dat heel veel mensen tegen deze band zijn maar we hebben het niet zomaar gedaan.
    Maar Sam ik hoop voor jullie dat het eenmalig was en misschien is het gewoon een kwestie van even wennen ;)

3. Lindada

Lindada Fanatiek lid

28 dec 2007
    3.194
    0
    0
    Omgeving Breda
    Sh*t, kl*te, k*t!

Krijg net rotnieuws! Moet het even kwijt. Is er iemand?

4. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Ja ik zei al tegen buurvrouw dat ik erg blij ben dat ze gekomen is idd.. Want zulke verhalen had ik ook al eens gehoord! We gaan woensdag iig even opnemen of hij het idd is!
    Ja we moeten maar even zien idd, maar als het echt de spuigaten uitloopt dan idd een blafband, ook al ben ik daar idd ook op tegen! Maar hij is al zo gauw zenuwachtig, denk dat hij dan noooit weer gaat blaffen..

5. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Lindada: wat is er gebeurt?

6. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Jep ik ben er.. Wat nou?

7. Anneke99

Anneke99 Bekend lid

18 dec 2007
    613
    0
    0
    hey iedereen..

Oei Linda, hoop dat alles ok is met je?

Sam, lastig dat van je hond maar wel goed dat ze het komen vertellen aan jou...

8. Lindada

Lindada Fanatiek lid

28 dec 2007
    3.194
    0
    0
    Omgeving Breda
    Ik vertelde toch vorige week dat mijn beste vriendin zwanger is. Ze moest vandaag voor de termijnecho, en het is foute boel.... Ze zou ongeveer 10 weken moeten zijn, maar het is niet groter dan een week of 6. Nu moet ze een week wachten of de miskraam spontaan op gang komt, of dat ze moet worden gecurriteerd.

9. Lindada

Lindada Fanatiek lid

28 dec 2007
    3.194
    0
    0
    Omgeving Breda
    Op de een of andere manier dacht ik dat het bij haar goed zou zijn, omdat ik al een miskraam gehad heb. Vind het zo ontzettend K*T voor haar! Ga zo even janken denk ik.

10. Anneke99

Anneke99 Bekend lid

18 dec 2007
    613
    0
    0
    oh wat erg voor je vriendin, hopelijk kan ze wat steun vinden en dit snel verwerken maar het is heel moeilijk...

Op werk had een collega van me vrijdag de structurele echo gehad vandaag vertelde ze dat het niet goed was gegaan. het bovenlipje was niet volledig dichtgegroeid en het bovenkaakje misschien ook niet helemaal. Erg om zoiets mee te maken...

11. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Gatsie: linda, wat een naar nieuws zeg! :(
    Dikke knuffel! Is ook lastig voor jou, want volgens mij kan je je dan behoorlijk ongemakkelijk voelen als je rond loopt met een buik! (althans dat hoorde ik van een vriendin van mij dat ze dat vond, voor mij! ;))

12. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Ach jeetje wat klote :( ! JAKKES :(
    Heel veel sterkte meid! Kan me voorstellen dat je wel even een potje kan janken :( !
    Dikke knuffel voor jullie!

13. Lindada

Lindada Fanatiek lid

28 dec 2007
    3.194
    0
    0
    Omgeving Breda
    Ik denk wel dat ik haar kan steunen omdat ik hetzelfde heb meegemaakt. Maar inderdaad loop ik wel met een dikke buik, wat ook confronterend is...

14. Lindada

Lindada Fanatiek lid

28 dec 2007
    3.194
    0
    0
    Omgeving Breda
    Ik vind het zo vervelend dat ik zo ver weg woon! Het liefst was ik meteen naar haar toe gegaan, maar het is bijna 100 km rijden.

15. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Jeetje Anneke, dat is ook niet alles :( ! maar gelukkig is dat niet meer het einde van de wereld. Maar zou er wel flink kapot van zijn denk ik!

Lola: Dat is ook moeilijk. Maar denk dat als nu een vriendin een mk zou hebben, wij het wel begrijpen. Dat in tegenstelling tot de meeste mensen die het zelf niet mee hebben gemaakt denk ik.

16. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    ja kan het me helemaal voorstellen Lindada :( .. jakkes!

17. Lindada

Lindada Fanatiek lid

28 dec 2007
    3.194
    0
    0
    Omgeving Breda
    Ik zat gister nog wel de draak met haar te steken, omdat ze zo last had van haar hormoontjes. Pfff, zegt ook niets dus. :evil:

18. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Neej, maar dat wist ik wel. Dat zegt niets. De dagen voor mijn mk was ik ook gewoon nog misselijk, erger dan eerst. En was ik ook gewoon erger moe.. Dat zegt idd helemaal niets!

19. Lindada

Lindada Fanatiek lid

28 dec 2007
    3.194
    0
    0
    Omgeving Breda
    Ja, dat klopt Sam. Ik had dat ook, zelfs nog een paar weken na de mk. Stom dat je toch weer zo'n bord voor je kop krijgt, ik geloofde gewoon niet dat het mis zou gaan bij haar.

20. Lindada

Lindada Fanatiek lid

28 dec 2007
    3.194
    0
    0
    Omgeving Breda
    Ik ga in ieder geval van het weekend weer langs. Tussendoor bellen maar.

Deel Deze Pagina