Goedemorgen dames! Beetje rotnacht gehad, alleen maar lopen piekeren en malen! Grrrrr! fijne dag allemaal!
Natas, ja dat dacht ik zelf ook al. Bedankt voor de tip! Hij kan nu niet meer naar buiten kijken als in de andere bijkeuken. Eerder minder! Hmm Lola, vervelend dat je niet lekker hebt geslapen. Rustig aan vandaag meid! HIHI weet niet wat het is bij jou, maar je bent gewoon al 9 weken, gaat echt snel ! En naar mijn idee schiet het hier even niet op ! Hier vandaag lekker dagje vrij. Even thuis wat omprutsen denk ik ! Iedereen een fijne dag gewenst! Liefs SAM
Goedemorgen iedereen. Lola kan me voorstellen dat je ligt te piekeren. Een knuffel voor jou. De tijd schiet echt wel op. Ik ben vandaag al 19 weken . Nou ik ga mijn schoentjes weer aantrekken en naar de arbo-dienst . Doei doei
Hi, Lola, Balen van het gepieker zeg, heb je, je vriend nog gesproken of geen behoefte aan. En wat betreft de baby komt goed toch! En school moet gewoon lukken.. Helpt het niet om snachts alles van je af te schrijven. Slaap je misschien wat beter. Natas, Bedankt, het is balen maar het gaat wel goed komen uiteindelijk ;-( Ischa, Hoe was het bij de Arbo? Wel verteld van je baas dat die je "gewoon" werk had laten doen enzo. En dat je nu al ingeroosterd stond op zw verlof. Sam geniet van je dagje vrij. Prettige dag vandaag, ik ga vandaag maar een beetje in de tuin aan het werk, ik heb een verhoogde tuinbak dus ik kan zittend werken! Heb er helemaal zin in. Kijk ik zo uit op een leuke tuin! Doeg! Jooze
goedemorgen dames, wij zijn er ook weer, het monster is weer even vertrokken dus we kunnen even wat op het forum krabbelen. Lindada, wat vervelend voor je vriendin... Lola, wat vervelend dat je zo hebt liggen te piekeren, ben je nu definitief klaar met die ^*%&^%&^ kerel van je? hier gaat het zozo.....ik zag vanmorgen de eerst striae..ggrrrrrrrr heb ik daar al die maanden voor lopen te smeren? we kunnen nu alleen maar hopen dat het binnen de perken blijft... ik weet verder niet meer wat er geschreven is...sorry!
Heey liesje, lekker zo zonder monster ! Nou ben beetje down. Heb dus even met andere buurvrouw gepraat en die heeft het vorige week dus ook gehoord. Hij blaft onophoudend door! Dus tijd voor actie. Zal straks denk ik eerst een kong halen (dus maar 2, want ja, kan niet 1 hond zo'n ding geven ) ! En die morgen vullen als ik wegga. En dan vragen aan buurvrouw of ze het morgen eens in de gaten wil houden.
Sam, wat balen dat de hond zo blaft.... ik weet ook niet precies wat je er anders aan moet doen, ben zelf niet zo'n voorstander van een anti-blafband...
Neej ik ook niet. Wil eigenlijk zelf eerst wel weer de tijd dat ze alleen zijn op gaan bouwen. Dat hij weer weet dat we ook hier wel weer terug komen. Alleen moet ik de komende weken nog werken. Maar kan ook vragen of ze die halve dagen even naar vriendin kunnen zolang ik nog werk.
Meid, als de keuze is hond weg of het probleem aanpakken, dan had ik het ook gedaan hoor. Dierenliefde bij mensen zit vaak raar in elkaar. Men wil geen last hebben van andermans dieren, maar wanneer je het probleem goed aanpakt ben je weer een dierenbeul. Niks van aantrekken hoor! Onze Mechel gaat ook de hele tijd tekeer wanneer we er niet zijn, alleen hebben de buren hier er geen last van omdat we een vrijstaande woning hebben. En ach, of er nu een koe loeit, een paard hinnikt, een kalkoen tekeer gaat, een ezel balkt, een haan kraait of een hond blaft ... De mensen hier zijn wel wat gewend.
Haha, nou ... beetje ver rijden voor je naar de Veluwe. Maar ik denk niet dat jouw hondje rustiger wordt van mijn nerveuze Mechel. En ik niet van logéhondjes in cominatie met mijn Mechel. Hebben we 1x gedaan. Wat een ramp en wat was ik blij dat die hond weer terugging naar z'n baasje. Het lag absoluut niet aan die hond, maar aan die sukkel van mij.
HIHI die van mij is kruising Mechel en dus ook wel wat dat zenuwpezige in zich.. Alleen dus eigenlijk in andere situaties. Dus zoals dit past wel weer in z'n plaatje.. Maar zit er behoorlijk mee in mn maag. Heb er koppijn van
Ja hopeloos die honden HAHA.. Nou ja. heb ook wel het idee dat het ook met de zw.schap van mij te maken heeft. Hij blijft ook erg dicht bij mij met wandelen en komt meteen als je hem roept. En houdt me veel meer in de gaten. Dus misschien vindt hij het nu wel niet leuk dat ik even wegga. Nou ja, vanmiddag maar ff wat uitproberen
Lindada, wat vervelend voor je vriendin. Fijn dat je haar tot steun kunt zijn. Sam, succes met het oplossen van het blafprobleem van je hond. Lola, wat fijn dat alles er zo goed uitziet met de kleine. Wat een heerlijke opsteker na al dat verdriet. Bruidje, met verlof. Heerlijk. Ischaa, succes bij de arbo-arts. Lekker slim trouwens dat ze je gewoon ingepland hebben gedurende je zw.verlof. Nou ja, dat is in ieder geval makkelijk weer aan te passen. Jooze, vervelend dat je al zolang ziek thuis bent geweest. Wel goed van je dat je het nu naast je neer kunt leggen. Problemen op je werk zijn altijd vervelend. Hoor het hier van zoveel zwangeren ... Maar inderdaad, je kunt er weinig aan veranderen en het is zo jammer van je energie en humeur wanneer het met je aan de haal gaat. Hopelijk komt er wel verbetering in de situatie. Rebbel, wat fijn dat het allemaal rustig is. Houden zo meid, want als die kleine wat eerder komt is niet zo'n ramp, maar voorlopig kan hij toch nog beter even blijven zitten. Gisteren hebben we de groeiecho gehad en voor zover ze konden beoordelen zou het kindje netjes op schema zitten. Dus dat is goed nieuws. Maar goed, dit hebben ze van Alyssa ook gezegd 4 dagen voor ze geboren werd en zij had een groeiachterstand. Eerst zien dan geloven dus. Nog ongeveer 2 maandjes geduld en we zullen het zien.
Inez, wel lekker om zo vaak je kindje op de echo te kunnen zien... ik moet eerlijk toegeven dat de tijd nu langzamer gaat nu dat je geen echo's meer krijgt....
Liesje, ik kan me goed voorstellen dat je dat zo voelt. Ik leef inderdaad van echo naar echo. Ik kan daar echt naar uitkijken. Met Alyssa hebben we dat pas vanaf 31 weken gehad toen ik bij de gyn terechtkwam. Daarvoor vond ik de tijd bij de VK zo langzaam gaan en daarna leek de tijd gewoon voorbij te vliegen. Zo ook nu. De tijd vliegt nu gewoon. En we zijn best wel blij hoor, dat het allemaal goed lijkt te zijn. En daar houden we ons dan ook maar aan vast. Deze kleine uk lijk ik ook veel meer te voelen dan Alyssa. Dat zie ik ook als een goed teken. Alyssa voelde ik niet dagelijks. Ik dacht dat dat was omdat ik toen een voorliggende placenta heb, maar dat heb ik nu ook. Nou ja, ik laat het gewoon allemaal maar weer over me heenkomen. Net als met Alyssa. Meer kun je niet doen.
Hi Dames! Long time no chat..... Nog maar drie weekjes werken en dan met zwangerschapsverlof! Zo daar heb ik zin in! Ook omdat ik na m'n zwangerschapsverlof niet meer terugkom heb ik nu heel veel te regelen..... vandaar dat ik het zo druk heb dat ik geen tijd voor het forum had/heb.... Alles goed hier? Heb niet alles teruggelezen....beetje teveel van het goede Rebbel, een vriendin van mij heeft ook rond de 30 weken weeen gehad....en nu wilde het kindje maar niet komen, en aangezien zij het niet meer aankon hebben ze het ingeleidt, en ze heeft nu een gezonde zoon (Douwe) die twee dagen voor de uitgerekende datum ter wereld is gekomen En dames, ik heb geen verstand van honden....ben er zelfs een beetje bang voor......