Lindaa: als de harde buiken op dit moment veroorzaakt worden door de bewegingen van je baby is het evengoed nog wel vervelend voor jezelf. Je bent toch erg alert en volgens mij voelt het ook erg vervelend. Sterkte!
Wij hebben met 32 weken nog een echo op medische indicatie. Om die reden laten wij geen 3d echo maken. Omdat het op medische indicatie is, zou je denken dat we er tegenop zien maar we kijken er juist naar uit. We hebben er het volste vertrouwen in dat de niertjes (die wat vergroot waren) goed gegroeid zijn en niet meer afwijken!
Dames wat gaat het bij jullie toch allemaal snel. Anoul ook alweer bijna 28 weken .. Heb niet het idee dat het bij mij ook zo snel gaat
HAHA oké, daar houd ik je aan Al was ik net blij dat ik nog niet zover was.. Kon steeds teruglopen omdat mutsie jackrussel de bal steeds niet mee nam. Die ze zelf mee wilde hebben.. Later dus maar in mn zak gedaan, nadat ik 3x de boes in was gedoken
Bruidje, 30 jaar, 1e kindje, ma 8w in aug, uitgerekend 23 juni Jongen 16/5 met verlof Willeke26 , 27 jaar, 1e kindje, 1 mk 14 feb 2003 4,5 jr op zw.schap gewacht, uitgerekend 6 juli verrassing Liesje, 31 jaar, 1e kindje, 1 mk in jun, uitgerekend 14 juli Meisje Mone, 30 jaar, 1e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 22 juli Jongen Luna, 34 jaar, 3e kindje, 3 mk laatste in aug, uitgerekend 25 juli Jongen Inez, 39 jaar, 2e kindje, 5 mk laatste in sept, uitgerekend 28 juli :-# Treintje, 30 jaar, 1e kindje, 3 MK laatste in sept, uitgerekend 3 augustus Meisje Natas, 40 jaar, 1e kindje, 1 ma 8w+2d in aug, uitgerekend 4 augustus Meisje Mandje, 21 jaar, 1e kindje, 2 mk laatste in aug, uitgerekend 4 augustus Jongen Croky, 34 jaar, 1e kindje, 2 mk laatste in sept, uitgerekend 4 augustus Jongen Latoya, 23 jaar, 1e kindje, 3 mk laatste 17 juli, uitgerekend 5 augustus Jongen Rebbel, 24 jaar, 1e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 7 augustus :-# Mariss, 34 jaar, 1e kindje, 1 ma in sept, uitgerekend 12 augustus :-# Anoul26, 27 jaar, 1e kindje, 1 mk in okt 2007, uitgerekend 14 augustus Jongen Jerl, 33 jaar, 2e kindje, 1 mk in aug 2007, uitgerekend 22 augustus verrassing Muis80, 27 jaar, 1e kindje, 1 mk in nov '06, uitgerekend 23 augustus Meisje Lindaa, 22 jaar, 1e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 6 september :-# Wens3, 28 jaar, 3e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 15 september Meisje Lindada,26 jaar, 1e kindje, 1 mk in nov, uitgerekend 17 september Meisje Pippo,27 jaar, 3e kindje (2ekindje* bij 16w zw), 2 mk laatste in okt, uitgerekend 20 september :-# Ktje, 28 jaar, 1e kindje, 1 mk in okt, uitgerekend 25 september Jill, 27 jaar, 2e kindje, 1 mk in nov, uitgerekend 25 september Sam8, 23 jaar, 1e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 25 september verrassing Roshi, 24 jaar, 1e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 27 september Meisje Semmi, 25 jaar, 2e kindje, 2 mk, uitgerekend 1 oktober Zena, 26 jaar, 1e kindje, 2 mk laatste in nov, uitgerekend 3 oktober Meisje Ischa, 31 jaar, 1e kindje, 1 ma 9w+5d in nov, uitgerekend 14 oktober Joli, 27 jaar, 1e kindje, 1 mk mrt, uitgerekend 11 oktober Nony, 31 jaar, 1e kindje, 1 mk juli, uitgerekend 12 oktober Mariaatje, 27 jaar, 1e kindje, 1 ma in sept, uitgerekend 11 oktober Taddy Teddy, 26 jaar, 1e kindje, 2 mk laatste in aug, uitgerekend 18 oktober Jooze, 25 jaar 27 jaar, 2e kindje 2x miskraam, uiterekend 5 nov Jootje24, 25 jaar, 1e kindje, 1 ma in dec., uitgerekend 13 november Anneke99, 33 jaar, 1e kindje, 1 mk in jan., uitgerekend 26 november Loncocacola,25 jaar ,1ste kindje ,1 mk in jan., uitgerekend 3 december Lola1982, 25 jaar, 1 kindje, 3x mk laatste in okt, uitgerekend 20 december Totaal 7 jongens 8 meisjes 4 verrassingen 5 :-# afspraken: 21 mei Rebbel pretecho 21 mei Liesje VK 21 mei Ischa 20 weken echo 22 mei Lindaa VK 22 mei Mone VK 24 mei Inez herkansing pretecho 27 mei Ischa gyn 28 mei Inez VK 28 mei Bruidje gyn 03 juni Anneke vk+echo 04 juni Jootje VK 04 juni Lola1982 intake VK + echo 05 juni Pippo 25 weken echo 10 juni Sam vk 12 juni Lola1982 4e echo 20 juni Inez gyn 23 juni Jootje 20 weken echo 03 juli Inez gyn 14 juli Inez gyn
Oké, nou ben ik ff blij ! Ben net een uur weggeweest en gefilmd en geen blafje te horen ! Moet wel zeggen dat ze bijna 2 uur uit zijn geweest. mar goed.. Er is vanalles te horen op de film (buitengeluiden) maar geen honden
hey Liesje, ik had de afspraak van vandaag verzet naar 3 juni omdat ik zaterdag een echo had ivm nekplooi. Ik bleek wel iets verder te zijn maar ik hou deze datum nog even aan tot mijn volgende bezoek bij de vk. Dan ben ik 15 weken en is ons prutske wat groter op de echo
Jaa .. Buurvrouw kwam net ook en die heeft ze ook neit gehoord ! .. Nu hopen dat ze morgen ook lief zijn !
Nou ja, aan het einde begint hij dus wel wat te blaffen. Morgen maar wel even weer opnemen. Best grappig om te zien dat hij gaat staan en wat gaat janken.. drol.. Maar goed.. iig niet constant geblaft, maar na een uur begon hij dus..
Hai meiden, hier ikke weer. Niet zo'n lekker kantoordaggie gehad, ik ben moe en m'n rug doet gemeen zeer. Maar voor de rest gaat alles goed! Mone, leuk weer even van je te horen! Hè Bruidje, wat naar nou..... moest je vanmiddag een boekje lezen Wat jammer Liesje dat je straie hebt gekregen. Maar helaas, zoals sommigen op jouw topic ook al zeggen, smeren helpt niet. Je kan smeren wat je wil, als het bindweefsel onderhuids scheurt komt daar geen creme bij. Ischa, fijn dat het goed ging bij de Arbo. Rebbel, veel plezier morgen bij de pretecho! Ik mag zaterdag weer Anoul, wat vervelend dat je je vanmorgen zo naar hebt gevoeld. Nou Sam, wie weet gaat het geblaf nu langzaam over. Kun je niets horen op de film waarom hij na een uurtje begint?
Hey Natas.. HIHI jij klaagt ook niet graag he! (dat bedoel ik dus zoals ik het zeg en niet negatief dat je te veel klaagt ) Vervelend man last van je rug, niet echt fijn als je ook nog op kantoor zit ... Nou hij begint 10 minuten daarvoor te staan en dan weer liggen en dan jankt hij even. Dan weer liggen dan weer staan en even janken en weer liggen. En dan opeens gaat hij staan blaffen! Maar goed, dan is het dus puur verveling en niet uit angst. Want dan was hij lijkt mij meteen wel begonnen!
Ik ben nu thuis maar op deze stoel zit ik ook al niet veel beter Gatsie, wat kan dat zeer doen. Maar goed, tis niet anders en voor een goed doel. Maar tot nu toe rol ik zonder al te erge kwalen door de zwangerschap heen dus dat is mooi. Mooi dat je de oorzaak weet van het blaffen, al is verveling ook niet makkelijk om iets aan te doen.
HIHI gelukkig is die van ons zeer dol op eten Dus een kluif is hij gauw lang zoet mee En verder ze iets meer ruimte geven, dat scheelt voor hem ook al een heel eind!
Hey meiden, ben ik ook weer is. Mijn hubbie heeft vanmorgen het kindje voor het eerst gevoeld. Tegen zijn rug, want we lagen achter elkaar. Zo schattig, hij was helemaal vertederd! En het kamertje is behangen! Nou is het wachten op de meubeltjes (week 26). Groetjes!