oh wat spannend. Wordt je min of meer gedwongen te stoppen omdat je contract afloopt of kies je er zelf voor om thuis te blijven? Succes die laatste drie weken. Leuk dat je weer even langs kwam.
Ik blijf veel last houden van harde buiken. Dit gisteren ook maar op het werk aangegeven. We zijn nu aan het kijken of ik de staigiare elke dienst bij me kan hebben. Verder zal ik misschien toch mijn uren maar op kantoor moeten gaan draaien ipv op de groep. Maar goed, het moet wel leuk blijven natuurlijk.
Goedemorgen ladies! Rustig aan hoor Luna! Meiden met afspraken vandaag, veel plezier! Hier alles goed, heb het wel druk zeg.. klinkt raar om te zeggen maar ik ben heel de dag bezig/ onderweg.. wel af en toe even zitten hoor tussendoor.. wil mezelf niet voorbij lopen... Heb alleen af en toe wat menstruatieachtige pijn en steken in mn vagina.. wel raar.. beeb is al ingedaald.. dus daar zou het toch niet aan kunnen liggen.. misschien wat voor oefenwerk? Iemand met ervaring?
hey bruidje.... wel rustig aan doen hoor, want zo te horen ben je nu nog drukker als dat je aan het werk was geweest... de ongi-achtige pijn komt me wel bekend voor maar niet in de vagina, ik heb het vooral onderin de buik ik ben niet ervaren dus ik kan je helaas niet helpen
hahaha ja heb het wel druk maar wel gewoon lekker.. even dit halen, even daarheen, op je gemakje boterhammetje eten, gister de enveloppen geschreven etc.. dat soort dingen.. Vandaag even langs vriendin, met man lief even naar een winkel etc.. al boodschapjes gedaan.. vanavond weer zwangerschapscursus zo blijf je van de straat Rare pijntjes he krijg je zo op het laatst...
Hi Bruidje, Klinkt inderdaad als voorwerk, helaas kan dit ook 2 weken duren ofzo. Het zegt dus niks over hoe snel het komt... Jooze Voor de rest geen bijzonderheden geloof ik, voor de mensen die vandaag afspraken hebben geniet ervan!
die steken kunnen blijven aanhouden tot de bevalling hoor. Helaas. Het is de druk die het kindje op het bekken uitoefend.
klinkt wel lekker bezig hoor! de enveloppen heb ik nog niet geschreven...heb jij dat met een 'normale' pen gedaan? ik zat nl zelf te denken dat ik een kleurenpen of een zilverkleur ofzo.... misschien voor je pijntje even de vk bellen om te vragen?
He Jooze nee dat dacht ik al.. nou ja beebje moet toch nog wel op zn minst 2 weken blijven zitten.. dan mag het wat mij betreft komen...
hi Bruidje helaas De laatste weken zit je echt te wachten tot die kleine komt. Je moet gewoon wat rustiger aan doen (ook al wil je dat natuurlijk niet). Maar je merkt het vanzelf aan je lichaam... Liesje, niet zo leuk maar wel erg makkelijk adreslabels uitrpinten, hebben we bij Tycho gedaan beviel heel goed en je kan er event een plaatje bij doen om het toch leuk te maken of een kleureprinter gebruiken.. Succes in iedergeval Jooze
Zaterdag komen de meubeltjes voor de babykamer! Ik heb er zin in om van het weekend alles af te maken!
spannend Lindada! Ja vind het niet erg hoor om nog paar weekjes te moeten wachten.. maar vanaf week 38 wordt het wel spannend denk ik!
hoi meiden! volgens mij gaat ons kindje echt al dalen! het valt andere ook op dat mijn buik wat lager zit! maandag zei de gyn dat het hoofdje al wel laag zat, maar nog niet echt aan het indalen was. ik hoop toch wel dat we vanavond wat kunnen zien bij de pretecho! liefs rebbel