Zwanger na een miskraam

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door tiruja, 18 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Nee, niets gehoord! :confused:
    Weet niet wat hem bezielt! Heb hem wel gezegd mij deze week even te laten ivm afstuderen!
    Vanavond is ie aan het werk en dan ga ik even al mijn spullen daar weg halen! :(

2. wens3

wens3 Fanatiek lid

29 mei 2007
    1.093
    0
    0
    He meiden,

Had ik alweer geschreven sinds ik terug ben van vakantie? Weet het neit meer.. we hebben het erg lekker gehad, maar toch baalde ik wel steeds een beetje dat ik niet meer zo veel kan met de kids. Ik voel me nu echt zo zwanger, en eerlijk gezegd zie ik wel een beetje op tegen die 17 weken die nog komen gaan. Hopelijk komen er weer betere tijden.

Ik zag even snel dat bruidje al verlof heeft, lekker hoor, al kan ik me herinneren van mijn eerste dat ik het soms ook best saai vond, je kunt nu eenmaal niet meer zo veel door je buik enz. en stiekum zit je toch te wachten ook al was je dat neit van plan.

Verder even geen reacties want ik lig nogal achter met lezen, sorry!

3. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Pff, nou ik ben ook even 5 minuten thuis... Laat thuis, toen dik uur met honden gelopen, nu snel even dag tegen jullie zeggen en dan snel weer naar de fysio.. En dan ben ik blij dat ik weer thuis ben.. Maar goed nieuws :D Lappie heeft de hele ochtend opgenomen (geluid) en geen hond te horen :D ! :whistle: :D
    Vandaag op het werk gedoe met vrijdag. Zij hadden mij geboekt voor vrijdagochtend, maar ik heb sinds paar maanden vrijdagen vast. Heb directeur van invalschool ff duidelijk gemaakt dat vast voor mij voor gaat.. Nou vond ie niet leuk, maar dacht ik ga ook niet alles doen omdat jij dat zegt! Dus :D ! Maar was gewoon iets mis gegaan op stafbureau waardoor directeur niet wist dat er allang vervanging was geregeld ;...
    Nou ik ga er weer vandoor! Tot straks!

SOrry voor m'n egoberichtje.. kom straks ff reageren!

4. Ischa31

Ischa31 VIP lid

5 sep 2007
    6.944
    83
    48
    thuis
    Daar ben ik weer :D

Als 1e vroeg de vk tevens echoscopiste willen jullie het geslacht weten dus wij JAAAAAAAA. We hadden het nog niet gezegt of zijn piemeltje was al in beeld :D :D :D ;) . Ze hadden er eigenlijk niet eens naar hoeven te kijken was er toch helemaal van overtuigt dat het een jongetje zou zijn :D . Verder was alles goed, alleen konden ze niet goed naar het mondje kijken (hazelip) maar ze zei ook het is echt zeldzaam. En zelfs mijn bloeddruk was perfect 125/80 :D . pffffffff ben wel blij dat het erop zit.

5. Ischa31

Ischa31 VIP lid

5 sep 2007
    6.944
    83
    48
    thuis
    Bruidje, 30 jaar, 1e kindje, ma 8w in aug, uitgerekend 23 juni Jongen 16/5 met verlof
    Willeke26 , 27 jaar, 1e kindje, 1 mk 14 feb 2003 4,5 jr op zw.schap gewacht, uitgerekend 6 juli verrassing
    Liesje, 31 jaar, 1e kindje, 1 mk in jun, uitgerekend 14 juli Meisje
    Mone, 30 jaar, 1e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 22 juli Jongen
    Luna, 34 jaar, 3e kindje, 3 mk laatste in aug, uitgerekend 25 juli Jongen 14/6 met verlof
    Inez, 39 jaar, 2e kindje, 5 mk laatste in sept, uitgerekend 28 juli :-#
    Treintje, 30 jaar, 1e kindje, 3 MK laatste in sept, uitgerekend 3 augustus Meisje
    Natas, 40 jaar, 1e kindje, 1 ma 8w+2d in aug, uitgerekend 4 augustus Meisje
    Mandje, 21 jaar, 1e kindje, 2 mk laatste in aug, uitgerekend 4 augustus Jongen
    Croky, 34 jaar, 1e kindje, 2 mk laatste in sept, uitgerekend 4 augustus Jongen
    Latoya, 23 jaar, 1e kindje, 3 mk laatste 17 juli, uitgerekend 5 augustus Jongen
    Rebbel, 24 jaar, 1e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 7 augustus :-#
    Mariss, 34 jaar, 1e kindje, 1 ma in sept, uitgerekend 12 augustus :-#
    Anoul26, 27 jaar, 1e kindje, 1 mk in okt 2007, uitgerekend 14 augustus Jongen
    Jerl, 33 jaar, 2e kindje, 1 mk in aug 2007, uitgerekend 22 augustus verrassing
    Muis80, 27 jaar, 1e kindje, 1 mk in nov '06, uitgerekend 23 augustus Meisje
    Lindaa, 22 jaar, 1e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 6 september :-#
    Wens3, 28 jaar, 3e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 15 september Meisje
    Lindada,26 jaar, 1e kindje, 1 mk in nov, uitgerekend 17 september Meisje
    Pippo,27 jaar, 3e kindje (2ekindje* bij 16w zw), 2 mk laatste in okt, uitgerekend 20 september :-#
    Ktje, 28 jaar, 1e kindje, 1 mk in okt, uitgerekend 25 september
    Jill, 27 jaar, 2e kindje, 1 mk in nov, uitgerekend 25 september
    Sam8, 23 jaar, 1e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 25 september verrassing
    Roshi, 24 jaar, 1e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 27 september Meisje
    Semmi, 25 jaar, 2e kindje, 2 mk, uitgerekend 1 oktober
    Zena, 26 jaar, 1e kindje, 2 mk laatste in nov, uitgerekend 3 oktober Meisje
    Ischa, 31 jaar, 1e kindje, 1 ma 9w+5d in nov, uitgerekend 14 oktober Jongen
    Joli, 27 jaar, 1e kindje, 1 mk mrt, uitgerekend 11 oktober
    Nony, 31 jaar, 1e kindje, 1 mk juli, uitgerekend 12 oktober
    Mariaatje, 27 jaar, 1e kindje, 1 ma in sept, uitgerekend 11 oktober
    Taddy Teddy, 26 jaar, 1e kindje, 2 mk laatste in aug, uitgerekend 18 oktober
    Jooze, 25 jaar 27 jaar, 2e kindje 2x miskraam, uiterekend 5 nov
    Jootje24, 25 jaar, 1e kindje, 1 ma in dec., uitgerekend 13 november
    Anneke99, 33 jaar, 1e kindje, 1 mk in jan., uitgerekend 26 november
    Loncocacola,25 jaar ,1ste kindje ,1 mk in jan., uitgerekend 3 december
    Lola1982, 25 jaar, 1 kindje, 3x mk laatste in okt, uitgerekend 20 december

Totaal
    8 jongens
    8 meisjes
    4 verrassingen
    5 :-#

afspraken:
    21 mei Rebbel pretecho
    21 mei Liesje VK
    21 mei Ischa 20 weken echo
    22 mei Lindaa VK
    22 mei Mone VK
    24 mei Inez herkansing pretecho
    27 mei Ischa gyn
    28 mei Inez VK
    28 mei Bruidje gyn
    03 juni Anneke vk+echo
    04 juni Jootje VK
    04 juni Lola1982 intake VK + echo
    05 juni Pippo 25 weken echo
    10 juni Sam vk
    10 juni Luna vlk
    12 juni Lola1982 4e echo
    16 juni Luna (gewonnen) Fotoshoot buik
    20 juni Inez gyn
    23 juni Jootje 20 weken echo
    03 juli Inez gyn
    14 juli Inez gyn[/quote]

6. Mone

Mone Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.804
    0
    0
    Den Haag
    Hi luna, m'n contract loopt af, dus het komt goed uit! Vandaag naar een carrierebeurs geweest, best vermoeiend.....ga in oktober internet sites bekijken :rolleyes:
    Hoe gaat het met jou?

7. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Ischa Wat leuk meid, een jongen :D ! Zo heb ik dus het idee dat onze een meid wordt, omdat ik dus geen piemeltje kan vinden :p ! HAHA ..

8. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Sam, mijn zus heeft aan Chris laten zien welke spier hij moet masseren bij mij en hoe, dus dat kan hij idd mooi doen! :)
    Gefeli met de verjaardag van je hondje! En fijn dat ze niet geblaft hebben vandaag.

Liesje, ik ga met verlof 5 weken voor de uitgerekende datum en dat is per 1 juli. Dus het eind komt hier ook in zicht en met deze rug is dat maar goed ook.

Ischa, gefeliciteerd met je mooie echo en je zoontje-in-de-maak! \:D/

Ben benieuwd naar de berichten van de rest v.d. dames die vandaag een controle hadden.

9. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    HIHI goede zaak Natas :D :p

Pff, nou ik zit eindelijk.. Zat ik ff buiten, vroeg de buurvrouw hoe het was gegaan met de honden. Vond ik wel erg aardig :D .. Al met al was het gauw 1,5 uur later :p En dus laat gegeten en nu moe :( !
    Fysio was erg tevreden en gaat de goede kant op :D ! Heb ook veel minder last met lopen :D :whistle: :D

10. Anneke99

Anneke99 Bekend lid

18 dec 2007
    613
    0
    0
    goedeavond iedereen :)

Isha, gefeliciteerd met de goede echo. Wat leuk dat jullie een jongetje krijgen. Je gevoel had het helemaal goed. Wanneer begon je dit te krijgen dit gevoel?
    Ik heb het helemaal niet eigenlijk. Ik zou eerder gokken dat het een meisje wordt maar heb er geen gevoel bij.

Rebbel, hoe was de pretecho?

Sam, gaat goed met de honden he :-D

Ik heb vandaag de uitslag van de combinatietest gekregen en het was 1/5600 dus heel goed. Ik vind de test eigenlijk niets voorstellen maar mn ventje wou het toch laten doen maar goed.

Fijne avond iedereen!

11. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Hey Anneke,
    HIHI ja ben weer helemaal blij :D !
    Fijn dat je uitslag prima is meid! Wij zagen er idd ook niet de meerwaarde van in en hebben het ook niet laten doen. Maar goed, dat is ieders eigen situatie en beslissing natuurlijk :D !

12. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    hoi meiden!

de pretecho was super! :D

daarna helaas door naar het ziekenhuis omdat ik vocht verloor, net pas van terug, het duurde allemaal zo lang! :confused: maar het was gelukkig geen vruchtwater! wel een heel vervelend onderzoek gehad waar ze me flink pijn mee hebben gedaan, dus ik duik nu lekker mijn bedje in!

liefs rebbel

13. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Goedemorgen dames!

Leuk dat de pretecho zo gaaf was :D ! Jammer van je vochtverlies en dus vervelend onderzoek. Geeft natuurlijk meteen zo'n domper na een leuke echo :( ! Maar goed meid! Morgen 29 weken! Alweer een week verder! Je komt er wel, ook al zijn het er misschien geen 40. Elke week is meegenomen natuurlijk! Ik zelf ben met 35 weken geboren en behalve dat ik een weekje in ziekenhuis heb gelegen qua warmte vasthouden (dat ik nog steeds niet kan ;)) Was ik 48 cm. Dus ook geen kleine uk! ;) ! Komt goed met jullie hoor :D !

Verder hier geen nieuws. Vandaag 22 weken :D :whistle: ! Ik wil iedereen een prettige dag wensen en spreek jullie vandaag nog wel :D !

X SAM

14. Ischa31

Ischa31 VIP lid

5 sep 2007
    6.944
    83
    48
    thuis
    Rebbel wat fijn meid dat je een leuke echo hebt gehad.

Joepie Sam gefeliciteerd.

Anneke ik heb dat gevoel eigenlijk al vanaf het begin dat het een jongetje zou zijn :D

Bij mij komen hier nu pas alle emoties los, ik ben tot gisteren aan toe zo bang geweest dat het fout zou gaan. En nu pas kan ik het echt van de daken schreeuwen. Echt stom ik stond vanmorgen op en kon alleen maar huilen van geluk :)

Even nog een vraagje, volgens de vk gisteren ben ik 9 oktober uitgeteld dus zou ik vandaag precies 20 weken zijn. Alleen is de meting elke keer 5 dagen minder ver. Maar in het ziekenhuis houden ze wel deze datum aan omdat het binnen een week ligt. Zouden jullie nu de banner ook veranderen dus dat ik eigenlijk 20 weken ben? Want ze gaan dan wel van deze datum uit als ik 2 weken overtijd loop.

15. Mone

Mone Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.804
    0
    0
    Den Haag
    Goedemorgen dames,

Ischa, gefeliciteerd nog met je zoon! En ik zou gewoon 9 oktober aanhouden, dat doen zij ook... En dan meteen gefeliciteerd met je 20 weken! Nog maar de helft te gaan!

Rebbel, fijn dat je een leuke pretecho had. Hoe wist je dat je vocht verliest? Ik heb wel eens momenten dat m'n onderbroek "nat" is (sorry voor details), maar tot nu toe ging er vanuit dat ik op dat moment blijkbaar moeite had gehad met het ophouden van urine.... heb dus altijd m'n bekkenbodemspier de schuld gegeven....

16. Lindada

Lindada Fanatiek lid

28 dec 2007
    3.194
    0
    0
    Omgeving Breda
    Goedemorgen meiden!

Ischa, gefeliciteerd met je goede echo! Wat leuk een jongen! Nu staan de meiden en jongens weer gelijk! Moet je nog terugkomen omdat ze het lipje niet goed konden zien?

17. Lindada

Lindada Fanatiek lid

28 dec 2007
    3.194
    0
    0
    Omgeving Breda
    @Sam, fijn dat je hondje niet meer blaft!

@Rebbel, super van je echo! Komen er nog plaatjes? Weet je trouwens wat dat vochtverlies was?

@Anneke, gefeliciteerd met de uitslag van de combinatietest!

18. Lindada

Lindada Fanatiek lid

28 dec 2007
    3.194
    0
    0
    Omgeving Breda
    Vandaag wordt trouwens mijn vriendin gecurriteerd... Niet zo leuk dus, maar wel fijn dat het zo snel kon.

19. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    goedemorgen dames,

gisteren weer naar de vk geweest, bloed was goed, kindje lag met het koppie naar beneden dus het ziet er goed uit....
    bloeddruk was iets verhoogd, dat komt door die vervanger van me, die werkt me zo op de zenuwen
    maar vanmorgen een gesprek met mijn baas gehad en als het zo doorgaat dan haalt de zomer niet....

20. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Hmm Lindada. Succes met je vriendin. :( !

Liesje, fijn dat de kleine goed ligt. HAHA fijne vervanger die waarschijnlijk de zomer niet gaat halen ;) ! Niet te druk maken om die vent hoor , niet goed voor je bloeddruk ;) :p

Ischa, ik zou ook 9 oktober aanhouden!

Deel Deze Pagina