ik heb verder nog niet bijgelezen dus ik weet verder nog niks.... ik heb alleen mijn nieuwe afspraak even in mijn profiel gezet... 3 juni mag ik alweer....gaat nu echt snel hoor
goedemorgen Ischa: gefeliciteerd met jullie jongetje grappig dat jezelf al de hele tijd het voorgevoel had en dit nog juist is ook. iedereen een fijne dag! en ik heb eindelijk een buikfoto in me album gezet
Goedemorgen! Joepie weer een jongetje.. van harte Ischa! Fijn dat alles goed was bij de vk Liesje.. het gaat idd erg hard nu he.. Mooi buikie Jootje.. !
Wat een rust hier vanochtend! HIIH ik ben weer vrij ! Heb niet zoveel puf. wat last van mn rug en gewoon wat moe !
Hoi meiden! de echo was echt super! ik kan het snoertje van het fototoestel niet vinden, ligt waarschijnlijk ergens op zolder en ik zit nu beneden... kan ze er dus pas vanavond opzetten als mn mannetje weer thuis is. @sam: ik krijg er ook steeds meer vertrouwen in! @mone: mijn slipje was ook nat en ze hadden me in het ziekenhuis gezegd dat ik hier goed op moest letten, het kan dus gewoon vaginaal vocht zijn of idd urine, maar het kan ook vruchtwater zijn. @lindada: het bleek gewoon vaginaal vocht te zijn. @ischa: gefeliciteerd met jullie manneke! 29 WEKEN! liefs rebbel
Mooie uitslag van de combitest Anneke! Rebbel, wat naar dat je gisteren zo'n vervelend onderzoek moest ondergaan. Gelukkig is alles wel goed en was je pretecho mooi! Ischa, ik zou je banner veranderen naar de datum die in het ZH aangehouden wordt Mone, ik hou het soms ook niet helemaal droog. Inderdaad af en toe wat urineverlies bij hoesten of niezen bijvoorbeeld, maar dan voel ik wel dat dat gebeurt is. Het komt soms ook omdat er veel meer afscheiding is. Liesje, fijn dat alles goed was bij de VK! En probeer die opvanger nou maar links te laten liggen. Je hebt nog maar een paar weekjes te gaan voor je met verlof gaat, daarna zal het je toch even aan je derrière oxideren Jootje, mooi buikje! Het is m'n vrije dag vandaag en we zitten hier te wachten tot we om 12.00 naar het AMC moeten. Chris wordt straks voor de 2de keer geopereerd aan z'n oog, de olie wordt er nu uitgehaald. De arme ziel, hij is ontzettend zenuwachtig.
Hmm had ik vanochtend net gestofzuigd en nu weer dikke troep door lieftallige hondjes Nou ja, het is niet anders.. Zo eerst aan de arbeid
HIHI ja, soms heb je zo'n dag he HIHI .. Nou ik ga er vandoor.. Ff snel wat drinken en taspakken en op naar mn favo kleuters Tot vanmiddag ;D
Hoi meiden, ik ben eindelijk ongesteld geworden na mijn curretage op 19 dec. en mijn laatste operatie op 18 april. (Er zat een verkleving aan het begin van mijn baarmoedermond.) Dus nu kan ik eindelijk met jullie mee gaan schrijven. A.s. woensdag mag mijn spiraaltje eruit, dus deze maand kunnen we er weer flink voor gaan.
Hmm Jusi.. Misschien een domme opmerking hoor meid, en bedoel het niet lullig, maar dit topic heet zwanger na mk? begrijp hem niet helemaal... Heel veel succes en hoop iig dat je snel weer zwanger bent! LIEFS SAM.. En jaaa, ik ga al
hoi jusi! dit is het topic ZWANGER NA EEN MISKRAAM. je mag van mij hier mee kletsen hoor, maar je hebt ook een topic NA MISKRAAM GAAN WE ER WEER VOOR! succes met zwanger worden! liefs rebbel
zo we zijn even verlost van het monster Ischa superfeli met jullie jongetje! leuk dat je voorgevoel klopte! ik probeer me ook niet al te druk te maken over deze vent maar het ligt niet in mijn aard om de boel zo slecht achter te laten....