hihi je wilt niet weten wat je allemaal denkt als je kind in de nacht maar blijft bleren en jij wilt slapen. Haha Maar ik geef toe hoor. áls er dan een kind inbreuk op mijn nachtrust mag plegen, dan wel mijn eigen kind. Ik zou ook vreselijk balen als ik oppas en de ouders komen veel later dan afgesproken weer terug.
Joehoe ladies.. Het is weeeeeekend ! Voor mij dan ! Nou volgens mij was onze doedel gistermiddag weer ververelend, dus vandaag radio aan gehad en geluidsrecorder van lappie weer aan.. Ik kwam thuis, het was stil, en tot nu toe nog niets gehoord.. en alles was nog keurig netjes, alleen de kluifjes op natuurlijk ! Voelt weer stuk beter ! Oooooh en die kleine is toch lekker bezig.. Wat is dat genieten zeg ! Heerlijk!
geniet ervan Sam zo lang het nog heerlij is. Ik zit nu op een punt dat het natuurlijk wel erg fijn is om de beeb te voelen bewegen maar ze doet me ook ontzettend pijn soms...minder leuk...
HIHI ja daarom, daar ben ik me van bewust.. He meid, nog even en dan heb je lekker even vakantie ! En verder.. Lindada kan me voorstellen dat je brak bent, ik was ook niet bepaald blij geweest als vaders om half 2 kind kwam halen ! Wij hebben het gister ook even over de zomervakantie gehad. We gaan waarschijnlijk ook even een week of midweek even met hondjes weg. Kan nu nog even. En we hebben bonnen van vrienden voor ons trouwen gekregen die tot februari 2009 geldig zijn en in de winter hoef ik niet zo nodig een weekendje of weekje weg ! Dus die moeten we deze zomer maar even gebruiken
Uuh nou had al leuk park gezien brabant. Mooi vrijstaande huisjes.. met die blaffende honden van mij ! Iig in Nederland want ben dan ook 30 weken of meer. Zoeken wel leuke lastminut.. Dat scheelt weer behoorlijk wat !
HAHA ja, anders was t iets van duitsland geworden hoor. Maar wil niet meer zo ver rijden straks. Vliegen doen we toch al niet Deze muts durft niet in een vliegtuig
vliegen is juist leuk joh maar wij wilden gewoon op een plek zitten vanaf waar je in ongeveer 3 uur thuis kunt zijn als er wat aan de hand is
Precies.. HIHI nou dat vliegen zie ik nog niet echt zitten.. Maar misschien ooit! Nou ik ga ff met doggies wandelen.. Weer een stille ochtend geweest hier
Vandaag aan mijn leidinggevende doorgegeven dat ik 3 dagen wil gaan werken na mijn zwangerschapsverlof. Lekker hoor, nu werk ik fulltime. En het wordt al een beetje zwaar af en toe... (korte nachtjes bijvoorbeeld... hihi ) Het moet nu alleen nog met de baas besproken worden, die zal het minder leuk vinden...
Bruidje, 30 jaar, 1e kindje, ma 8w in aug, uitgerekend 23 juni Jongen 16/5 met verlof Willeke26 , 27 jaar, 1e kindje, 1 mk 14 feb 2003 4,5 jr op zw.schap gewacht, uitgerekend 6 juli verrassing Liesje, 31 jaar, 1e kindje, 1 mk in jun, uitgerekend 14 juli Meisje Mone, 30 jaar, 1e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 22 juli Jongen Luna, 34 jaar, 3e kindje, 3 mk laatste in aug, uitgerekend 25 juli Jongen 14/6 met verlof Inez, 39 jaar, 2e kindje, 5 mk laatste in sept, uitgerekend 28 juli :-# Treintje, 30 jaar, 1e kindje, 3 MK laatste in sept, uitgerekend 3 augustus Meisje Natas, 40 jaar, 1e kindje, 1 ma 8w+2d in aug, uitgerekend 4 augustus Meisje 1/7 verlof Mandje, 21 jaar, 1e kindje, 2 mk laatste in aug, uitgerekend 4 augustus Jongen Croky, 34 jaar, 1e kindje, 2 mk laatste in sept, uitgerekend 4 augustus Jongen Latoya, 23 jaar, 1e kindje, 3 mk laatste 17 juli, uitgerekend 5 augustus Jongen Rebbel, 24 jaar, 1e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 7 augustus :-# Mariss, 34 jaar, 1e kindje, 1 ma in sept, uitgerekend 12 augustus :-# Anoul26, 27 jaar, 1e kindje, 1 mk in okt 2007, uitgerekend 14 augustus Jongen Jerl, 33 jaar, 2e kindje, 1 mk in aug 2007, uitgerekend 22 augustus verrassing Muis80, 27 jaar, 1e kindje, 1 mk in nov '06, uitgerekend 23 augustus Meisje Lindaa, 22 jaar, 1e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 6 september :-# Wens3, 28 jaar, 3e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 15 september Meisje Lindada,26 jaar, 1e kindje, 1 mk in nov, uitgerekend 17 september Meisje Pippo,27 jaar, 3e kindje (2ekindje* bij 16w zw), 2 mk laatste in okt, uitgerekend 20 september :-# Ktje, 28 jaar, 1e kindje, 1 mk in okt, uitgerekend 25 september Jill, 27 jaar, 2e kindje, 1 mk in nov, uitgerekend 25 september Sam8, 23 jaar, 1e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 25 september verrassing Roshi, 24 jaar, 1e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 27 september Meisje Semmi, 25 jaar, 2e kindje, 2 mk, uitgerekend 1 oktober Zena, 26 jaar, 1e kindje, 2 mk laatste in nov, uitgerekend 3 oktober Meisje Ischa, 31 jaar, 1e kindje, 1 ma 9w+5d in nov, uitgerekend 14 oktober Jongen Joli, 27 jaar, 1e kindje, 1 mk mrt, uitgerekend 11 oktober Nony, 31 jaar, 1e kindje, 1 mk juli, uitgerekend 12 oktober Mariaatje, 27 jaar, 1e kindje, 1 ma in sept, uitgerekend 11 oktober Taddy Teddy, 26 jaar, 1e kindje, 2 mk laatste in aug, uitgerekend 18 oktober Jooze, 25 jaar 27 jaar, 2e kindje 2x miskraam, uiterekend 5 nov Jootje24, 25 jaar, 1e kindje, 1 ma in dec., uitgerekend 13 november Anneke99, 33 jaar, 1e kindje, 1 mk in jan., uitgerekend 26 november Loncocacola,25 jaar ,1ste kindje ,1 mk in jan., uitgerekend 3 december Lola1982, 25 jaar, 1 kindje, 3x mk laatste in okt, uitgerekend 20 december Totaal 8 jongens 8 meisjes 4 verrassingen 5 :-# afspraken: 24 mei Inez herkansing pretecho 26 mei Rebbel gyn. en JARIG! 27 mei Ischa gyn 28 mei Inez VK, Bruidje gyn 03 juni Anneke vk+echo, Liesje VK 04 juni Jootje VK, Lola1982 intake VK + echo 05 juni Pippo 25 weken echo 10 juni Sam vk, Luna vlk 12 juni Lola1982 4e echo, Mone VK 16 juni Luna (gewonnen) Fotoshoot buik 20 juni Inez gyn 23 juni Jootje 20 weken echo 03 juli Inez gyn 07 juli Pippo 30 weken echo 14 juli Inez gyn
Hi Mensen, Zie in het overzicht dat ik 25 en 27 jaar ben is niet waar hoor Ben 27... Wil iemand het veranderen ik heb echt ruzie met dat ding... Liefs Jooze
Alvast fijne vakantie Liesje! Denk niet dat ik hier nog ben verder vandaag.. Fijn weekend vast allemaal !
de vakantie volgende gaat helemaal goedkomen, heerlijk ontspannen en uitwaaien.... nog bijna 2 uurtjes en dan zit het er alweer op
HIHI Rebbel.. Neej geen idee ! Uuh Liesje, idd zoiets ooit eens.. zO, BEN IK FF 2,5 UUR weg geweest, best knap als je bedenkt dat ik dit rondje, zonder geklets in 20 minuten kan lopen !