HAHA ik heb er geen problemen mee geen seks Maar mannetje vindt het minder ! Wij hebben voor het eerst vorige week weer eens gehupst
*inbraak* Rebbeltje, ik zou het niet doen en eerst evt je VK bellen meis. Straks ben je lekker bezig, kan je naar het ZH! *uitbraak*
Ben even weg en het gaat meteen over sex, haha! Oh sam, voor het eerst weer gehupst? Toch niet voor het eerst sinds je zwangerschap, dan heb ik medelijden met je mannetje.
Rebbel, ik zou het toch ook maar even aan de vk vragen voor de zekerheid. Sex kan de weeen op gang brengen voor zover ik weet.
Sam, arm mannetje van jou....weer voor het eerst sinds het begin? ik wil niet zeggen dat wij het net zo vaak doen als voor de zwangerschap ik heb bijna vakantie.....ik wens iedereen alvast een heel fijn weekend!
Ja wel sinds ik zwanger ben ! Voordat ik zwanger wilde worden was ik ook niet zo'n sekser hoor.. Hij is wel erger gewend ! En sinds ik zwanger was, had ik er in het begin geen behoefte aan. Durfde ook niet zo goed. Toen kwam er weer wat meer zin, was de energie totaal nergens en nu gaat het weer wat beter. Hij vindt het absoluut niet erg. Dus dat scheelt alweer. Maar goed, zoals iedere man moet het wel wat vaker dan 1x in de 4 maanden hoor Liesje.. Fijne vakantie meid! En Lindada ook fijn weeekend hoor !
Liesje, fijne vakantie! Rebbel, ik zou het toch inderdaad voor de zekerheid even navragen bij VK of gyn. Het zou toch erg vervelend zijn wanneer je toch ineens weer zou moeten worden opgenomen omdat je weer vroegtijdige weeën krijgt.
hihi sam, mijn mannetje zou gek worden! maar nu is het verdacht stil hier, hij durft zelf nu ook echt niet! @liesje: fijne vakantie meid! @inez: ja ik vraag het eerst aan mijn gyn idd, ik denk namelijk dat het niet verstandig is om te doen... liefs rebbel
nee sperma kan voor weeen stimulatie zorgen wanneer je al ween hebt. Het is een fabel dat het de boel opgang kan brengen. Rebbel zou dus wel slim zijn door eventueel een condoom te gebruiken. Maar als ik rebbel was zou ik idd een arts raadplegen.
Hi Rebbel, Ik zou het zelf niet durven, maar daar heb ik nu ook last van zonder dat ik weeen heb gehaald. Maar dat is meer omdat ik het samentrekken van m'n baarmoeder niet fijn vind. Maar vraag het na zou ik ook zeggen! succes!
Goedemorgen dames! Ik wil jullie allemaal een fijne zaterdag wensen! En kijk eens naar mijn banner, het schiet al aardig op!
Goedemorgen allemaal! Lola jij ook, net als voor iedereen, een fijne zaterdag! Ben je nu helemaal klaar met je studie meid? Lekker gevoel of niet? Jaaa schiet al mooi op hoor
Hoi Sam, Ik ben in afwachting van 2 verslagen, die nog goedgekeurt moeten worden, maar voor de rest ben ik wel klaar! Geeft echt rust en nu dat ik ook nog eens een weekje vrij ben is het helemaal perfect! Alleen beetje jammer om te denken dat we nu met onze kont in de zon hadden moeten liggen (ex en ik) maar goed.... Ik ga gewoon mijn vriendinnetjes allemaal lastig vallen aankomende week! hihi!
he lola, zit er echt geen kans meer in dat jij en ex nog bij elkaar terug komen? Tjee dan ben je opeens alleenstaand moeder, terwijl je dat een maand geleden nooit verwacht had. Zo zie je maar weer he...