Meid, rustig aan! Maar geniet maar van de visite en de hulp! ! 'Zo'n verjaardag maak je nooit weer mee waarschijnlijk! Rebbel ik wil je buddy wel zijn hoor! ! Nou niet te veel waggelen en rustig blijven liggen he ! Al is dat natuurlijk ook niet makkelijK! Hier een niet fitte Sam Ontzettende hoofdpijn, zere nek en moe en dus snot verkouden aan het worden ! Nou ja, dat is ook wel over voordat ik moet bevallen ! Mannetje is naar de hondenracebaan (helpen) en ik zou naar een concours hier in de buurt, maar goed daar heb ik nu geen zin in natuurlijk ! Misschien dat ik ook even kijk bij mannetje op de hondenracebaan. En anders lekker op de bank met filmpje !
Heey meiden ik kom mij hier ook melden sinds gisteren weten wij dat wij zwanger zijn, helemaal blij maar ook erg onzeker natuurlijk maja 1 voordeel,deze test kan niet duiderlijker hihih
@derona: gefeliciteerd meid! die test kan echt niet duidelijker idd! geniet ervan! @sam: leuk dat je mn buddy wil zijn, stuur je me je telefoon nummer door in een pb? ik ga zeker van de hulp genieten vandaag! liefs rebbel
Derona, neej alleen in het begin was ik erg moe en s avonds wat misselijk, maar dat was eigenlijk niet noemenswaardig ! Nu eigenlijk niet veel kwalen Een kicking baby !
Goedemorgen meiden! @ derona: waaauuww meis, van harte gefeliciteerd! @ Rebbel: rustig aan doen meis! en alvast een fijne dag toegewenst! Vannacht weer ontzettende kramp in mijn rechterkuit/been gehad.. zo erg dat ik vannacht half huilend er van wakker werd, en niet meer wist wat ik doen moest..mijn tenen sloegen er krom van. Is het echt normaal dat je zulke erge krampen in je kuiten/benen krijgt? een beetje kramp oke, maar dit is nu al de 2e x dat het zoo ontzettend pijnlijk is. Kan de pijn ook niet beschrijven!
Lin, hier ook het geval hoor! Heeel erg pijnlijk iig ! Volgens mij kan je tijdens het slapen je voeten wat hoger leggen. Maardat weet ik niet zeker! Ik heb het vorige week zo erg gehad dat ik er de volgende dagen gewoon spierpijn van had. Niet lekker dus
nee heb er nu ook behoorlijke spierpijn in! lopen op mijn rechterbeen ervaar ik nu ook als pijnlijk! maar lijkt me gewoon zo gek dat het zoooooo erg pijn doet die kramp (niet dat ik het weet natuurlijk, mdat alles voor het eerst is) maar het voelde eigenlijk zon beetje alsof alle spieren etc in mijn kuit overelkaar heen rolden. en dat het heel erg strak gezet werd (en zelfs deze beschrijving is niet eens helemaal wat ik bedoel!)pff hoeft voor mij niet te vaak te komen, want het is echt niet grappig!
Heb je het voordat je zwanger was nooit gehad? Want ik had het altijd al wel ongeveer 1x in de zoveel tijd. Nu heb ik het heel vaker. Is inderdaad erg pijnlijk en hier ook met tranen in de ogen hoor.. Als je het weer hebt iig je tenen omhoog trekken. Ik ga ook wel eens even staan/ lopen, dat wil ook wel! Is idd moeilijk om te omschrijven!
Bruidje, 30 jaar, 1e kindje, ma 8w in aug, uitgerekend 23 juni Jongen 16/5 met verlof Willeke26 , 27 jaar, 1e kindje, 1 mk 14 feb 2003 4,5 jr op zw.schap gewacht, uitgerekend 6 juli verrassing Liesje, 31 jaar, 1e kindje, 1 mk in jun, uitgerekend 14 juli Meisje Mone, 30 jaar, 1e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 22 juli Jongen Luna, 34 jaar, 3e kindje, 3 mk laatste in aug, uitgerekend 25 juli Jongen 14/6 met verlof Inez, 39 jaar, 2e kindje, 5 mk laatste in sept, uitgerekend 28 juli :-# Treintje, 30 jaar, 1e kindje, 3 MK laatste in sept, uitgerekend 3 augustus Meisje Natas, 40 jaar, 1e kindje, 1 ma 8w+2d in aug, uitgerekend 4 augustus Meisje 1/7 verlof Mandje, 21 jaar, 1e kindje, 2 mk laatste in aug, uitgerekend 4 augustus Jongen Croky, 34 jaar, 1e kindje, 2 mk laatste in sept, uitgerekend 4 augustus Jongen Latoya, 23 jaar, 1e kindje, 3 mk laatste 17 juli, uitgerekend 5 augustus Jongen Rebbel, 24 jaar, 1e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 7 augustus :-# Mariss, 34 jaar, 1e kindje, 1 ma in sept, uitgerekend 12 augustus :-# Anoul26, 27 jaar, 1e kindje, 1 mk in okt 2007, uitgerekend 14 augustus Jongen Jerl, 33 jaar, 2e kindje, 1 mk in aug 2007, uitgerekend 22 augustus verrassing Muis80, 27 jaar, 1e kindje, 1 mk in nov '06, uitgerekend 23 augustus Meisje Lindaa, 22 jaar, 1e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 6 september :-# Wens3, 28 jaar, 3e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 15 september Meisje Lindada,26 jaar, 1e kindje, 1 mk in nov, uitgerekend 17 september Meisje Pippo,27 jaar, 3e kindje (2ekindje* bij 16w zw), 2 mk laatste in okt, uitgerekend 20 september :-# Ktje, 28 jaar, 1e kindje, 1 mk in okt, uitgerekend 25 september Jill, 27 jaar, 2e kindje, 1 mk in nov, uitgerekend 25 september Sam8, 23 jaar, 1e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 25 september verrassing Roshi, 24 jaar, 1e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 27 september Meisje Semmi, 25 jaar, 2e kindje, 2 mk, uitgerekend 1 oktober Zena, 26 jaar, 1e kindje, 2 mk laatste in nov, uitgerekend 3 oktober Meisje Ischa, 31 jaar, 1e kindje, 1 ma 9w+5d in nov, uitgerekend 14 oktober Jongen Joli, 27 jaar, 1e kindje, 1 mk mrt, uitgerekend 11 oktober Nony, 31 jaar, 1e kindje, 1 mk juli, uitgerekend 12 oktober Mariaatje, 27 jaar, 1e kindje, 1 ma in sept, uitgerekend 11 oktober Taddy Teddy, 26 jaar, 1e kindje, 2 mk laatste in aug, uitgerekend 18 oktober Jooze, 25 jaar 27 jaar, 2e kindje 2x miskraam, uiterekend 5 nov Jootje24, 25 jaar, 1e kindje, 1 ma in dec., uitgerekend 13 november Anneke99, 33 jaar, 1e kindje, 1 mk in jan., uitgerekend 26 november Loncocacola,25 jaar ,1ste kindje ,1 mk in jan., uitgerekend 3 december Lola1982, 25 jaar, 1 kindje, 3x mk laatste in okt, uitgerekend 20 december Totaal 8 jongens 8 meisjes 4 verrassingen 5 :-# afspraken: 24 mei Inez herkansing pretecho 26 mei Rebbel gyn. en JARIG! 27 mei Ischa gyn 28 mei Inez VK, Bruidje gyn 03 juni Anneke vk+echo, Liesje VK 04 juni Jootje VK, Lola1982 intake VK + echo 05 juni Pippo 25 weken echo 10 juni Sam vk, Luna vlk 12 juni Lola1982 4e echo, Mone VK 16 juni Luna (gewonnen) Fotoshoot buik 20 juni Inez gyn 23 juni Jootje 20 weken echo 03 juli Inez gyn 07 juli Pippo 30 weken echo 14 juli Inez gyn BUDDY'S Sam8<----->Rebbel is het een idee om hier ook buddy's van elkaar te worden? zo zijn we op de hoogte met bevallingen!
dat dacht ik ook! er zijn hier toch al een aantal meiden die op het laatst lopen, en we willen niks missen toch! liefs rebbel