sam: ik heb die krampen nog nooit eerder gehad nee.. mijn tenen trekken tijdens de krampen automatisch omhoog (richting mijn buik!) en rechtop zitten lukt me tijdens de kramp niet! heb het vannacht geprobeerd maar ging absoluut niet, enige wat ik kon doen was van links naar rechts rollen en been gestrekt houden wat betreft de buddys: ik meld me ook aan! wie wil mijn buddy zijn bij de september mamas heb ik ook een buddy is idd erg leuk om elkaar zo op de hoogte te houden etc! Nou ga ik even shoppen, moet nog even de puntjes op de i zetten van onze babykamer! Fijne dag meiden en tot later!
Ik heb net via marktplaats een bod gedaan op een donkerblauwe quinny buzz en we mogen hem morgenavond ophalen Moest ik even kwijt.
HEEY Ischa leuk meid ! Goede zaken gedaan dus ! Zo ging dat hier ook met onze box Gister is m'n vader begonnen met de commode en tot nu toe lukt dat goed zei hij .. Hij had me even voor de gek want hij zei dat hij paars was geworden. Smeerlap En deze domme muts geloofde dat ook nog ! Verder hier geen nieuws. Ben weer even hoofdpijn vrij en voel me iets beter. Zo even lekker met de hondjes uit en verder niet veel op het programma staan. Ja wat huishoudelijke dingetjes ! Iedereen een fijne dag vandaag iig! X
Goedemorgen allemaal! Joepie 36 weken.. nog een weekje dan mag de beeb komen! Nog niet bijgelezen.. tot later!
Goedemorgen dames! @ Ischa: wat goed! @ Sam: lekker dat het mooi wordt! Ben nu al benieuwd naar de foto's! @ Bruidje: schiet al echt op voor jou meid! Spannend! zo hier klokkie rond geslapen, die nacht ervoor zo'n nare nacht gehad, alleen maar piekeren etc. Morgenochtend komt mijn ex praten... Ben benieuwd wat hij er aan toe te voegen heeft! maar goed, gewoon even genieten van mijn weekje vrij!
@ Derona: gefeliciteerd! Ik ben trouwens benieuwd hoe het met Miek74 gaat... Heb haar al een tijdje niet gezien! ik hoop dat alles goed gaat.... Jullie iets van haar vernomen?
yep ik doe nu elke dag stretchen. Ik hoop dat het dan beter gaat. Ik doe dat overigens op de rand van ene traptreden. Dan laat je je hiel over de rand heen glijden zodat er spanning op de kuit komt. Dan rek je die spier op. Oja en een massage kan natuurlijk altijd
vele van ons weten mijn site en daar zal direct het laatste nieuws op staan na de bevalling. En al sik zelf niet kan updaten dan lees je het wel in het gastenboek aan de feli's. Dus ik bedank even voor een buddy. Overigens heeft tatty teddy mijn 06 wel dus die kan ik ook altijd sms-en en is Jerl mijn beste vriendin dus die kan ik ook vragen even wat te schrijven 9ookal komt ze hier nog maar amper). maar voor de andere dames kan het zeker slim zijn, wij willen geen nieuws missen natuurlijk.
thnxx meiden, vanmiddag kan ik bellen voor een afspraak voor een echo.ben benieuwd,9 juni heb ik iedergeval al een afspraak staan bij de verlos
REBBEL GEFELICITEERD MET JE VERJAARDAG Bruidje schiet al lekker op zeg ! Tijd voor een buddy voor jou hoor ! Oké Luna, dan wachten we dat wel af ! Derona, spannend meid! Komt helemaal goed hoor ! Zoo ik wou ff zeggen dat m'n therapie goed werkt ! Heb eigenlijk nauwelijks nog last van mn lies! Moet alleen nog automatisch deze houding aan gaan nemen, maar ja, dat kan niet in 2 weken natuurlijk. Maar denk dat we met 1 of nog 2 keer al een heel eind zijn ! Hmm net aan de wandel en onze herder kruising is echt zo'n doetje, maar de laatste weken als hij vast zit en hij komt een onbekende hond tegen, dan blaft hij ze wat af.. Hij loopt ook constant bij mij.. Zal toch wel met de zwangerschap te maken hebben denk ik. Hij heeft wel pech de laatste dagen. Gister knalde hij met spelen tegen een boom aan en vandaag aan het spelen met onze jack en toen pakte ze hem in zn poot, nou daar moest ie even van bijkomen. Moest even niets meer hebben van z'n maatje .. Maar net was het gelukkig weer goed !
Kan ook wijzen op te weinig vochtinname. Ik had dat bij mijn zwangerschap van mijn dochtertje ook, nu bij deze zwangerschap 1x gehad.