Weet trouwens niet hoever jullie mannen zijn met "inlezen" maar een aanrader is babymanagement voor mannen (praktisch handboek voor mannen). Wordt een beetje in mannentaal uitgelegd wat ze te wachten staat als die kleine er is, wat er dan moet gebeuren en wat je nodig hebt. Zo kwam die van mij laatst aan dat we wattenstaafjes en alcohol nodig hebben om het naveltje schoon te houden. Erg fijn dat ie dit soort dingen al weet en dat het op een voor hun leuke manier uitgelegd wordt (geschreven als een soort handleiding met plaatjes/bouwtekeningen).
Geweldig Mone, die omschrijving (bouwtekeningen ) Dat is helemaal wat voor m'n mannetje, hij als timmerman
Sisqa, spannend hoor, volgende week de eerste afspraak. Maryloes, wat geweldig dat je het hartje voor het eerst hebt gezien en fijn dat je over 2 weken al weer mag terugkomen. Wat een opluchting he? Als je dat hartje ziet kloppen. Inlezen in babyboeken door m'n man? Haha, laat hij het maar niet horen. Maar eerlijk gezegd heb ik dat ook niet echt gedaan. In het ziekenhuis en thuis door de kraamhulp wordt alles voorgedaan en ach, verder heb ik gewoon m'n eigen gevoel gevolgd. En dat doe ik nog steeds. Natuurlijk kijk ik wel eens hoe anderen het doen en zoek ik wel eens wat op, maar ik doe (wij doen) het vooral op eigen gevoel. En inzichten over het verzorgen van die kleintjes veranderen zo snel, wij hebben met Alyssa het naveltje toen gewoon moeten laten indrogen, het hoefde alleen met alcohol te worden schoongemaakt als het wat ontstoken was.
Maryloes gefeliciteerd meid . Mijn vriend en lezen . Mijn vriendin had het boekje help ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt meegenomen voor mijn vriend een paar maanden geleden maar hij is er nog niet in begonnen en zie dat ook niet gebeuren Nou heb ik sinds vandaag weer kei veel vocht in mijn benen, enkels en voeten morgen toch maar eens aan de gyn vragen wat ik het beste kan doen. Doet ook echt pijn . Mijn moeder zei dat ik hierdoor ook meer kans heb op spataders
Bruidje, 30 jaar, 1e kindje, ma 8w in aug, uitgerekend 23 juni Jongen 16/5 met verlof Willeke26 , 27 jaar, 1e kindje, 1 mk 14 feb 2003 4,5 jr op zw.schap gewacht, uitgerekend 6 juli verrassing Liesje, 31 jaar, 1e kindje, 1 mk in jun, uitgerekend 14 juli Meisje Mone, 30 jaar, 1e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 22 juli Jongen Luna, 34 jaar, 3e kindje, 3 mk laatste in aug, uitgerekend 25 juli Jongen 14/6 met verlof Inez, 39 jaar, 2e kindje, 5 mk laatste in sept, uitgerekend 28 juli :-# Treintje, 30 jaar, 1e kindje, 3 MK laatste in sept, uitgerekend 3 augustus Meisje Natas, 40 jaar, 1e kindje, 1 ma 8w+2d in aug, uitgerekend 4 augustus Meisje 1/7 verlof Mandje, 21 jaar, 1e kindje, 2 mk laatste in aug, uitgerekend 4 augustus Jongen Croky, 34 jaar, 1e kindje, 2 mk laatste in sept, uitgerekend 4 augustus Jongen Latoya, 23 jaar, 1e kindje, 3 mk laatste 17 juli, uitgerekend 5 augustus Jongen Rebbel, 24 jaar, 1e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 7 augustus :-# Mariss, 34 jaar, 1e kindje, 1 ma in sept, uitgerekend 12 augustus :-# Anoul26, 27 jaar, 1e kindje, 1 mk in okt 2007, uitgerekend 14 augustus Jongen Jerl, 33 jaar, 2e kindje, 1 mk in aug 2007, uitgerekend 22 augustus verrassing Muis80, 27 jaar, 1e kindje, 1 mk in nov '06, uitgerekend 23 augustus Meisje Lindaa, 22 jaar, 1e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 6 september :-# Wens3, 28 jaar, 3e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 15 september Meisje Lindada,26 jaar, 1e kindje, 1 mk in nov, uitgerekend 17 september Meisje Pippo,27 jaar, 3e kindje (2ekindje* bij 16w zw), 2 mk laatste in okt, uitgerekend 20 september :-# Ktje, 28 jaar, 1e kindje, 1 mk in okt, uitgerekend 25 september Jill, 27 jaar, 2e kindje, 1 mk in nov, uitgerekend 25 september Sam8, 23 jaar, 1e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 25 september verrassing Roshi, 24 jaar, 1e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 27 september Meisje Semmi, 25 jaar, 2e kindje, 2 mk, uitgerekend 1 oktober Zena, 26 jaar, 1e kindje, 2 mk laatste in nov, uitgerekend 3 oktober Meisje Ischa, 31 jaar, 1e kindje, 1 ma 9w+5d in nov, uitgerekend 14 oktober Jongen Joli, 27 jaar, 1e kindje, 1 mk mrt, uitgerekend 11 oktober Nony, 31 jaar, 1e kindje, 1 mk juli, uitgerekend 12 oktober Mariaatje, 27 jaar, 1e kindje, 1 ma in sept, uitgerekend 11 oktober Taddy Teddy, 26 jaar, 1e kindje, 2 mk laatste in aug, uitgerekend 18 oktober Jooze, 25 jaar 27 jaar, 2e kindje 2x miskraam, uiterekend 5 nov Jootje24, 25 jaar, 1e kindje, 1 ma in dec., uitgerekend 13 november Anneke99, 33 jaar, 1e kindje, 1 mk in jan., uitgerekend 26 november Loncocacola,25 jaar ,1ste kindje ,1 mk in jan., uitgerekend 3 december Lola1982, 25 jaar, 1 kindje, 3x mk laatste in okt, uitgerekend 20 december Totaal 8 jongens 8 meisjes 4 verrassingen 5 :-# afspraken: 26 mei Rebbel gyn. en JARIG! 27 mei Ischa gyn 28 mei Inez VK, Bruidje gyn 29 mei Bruidje vk 03 juni Anneke vk+echo, Liesje VK 04 juni Jootje VK, Lola1982 intake VK + echo 05 juni Pippo 25 weken echo 10 juni Sam vk, Luna vlk 12 juni Mone VK 16 juni Luna (gewonnen) Fotoshoot buik 18 juni Lola1982 4e echo 20 juni Inez gyn 23 juni Jootje 20 weken echo 03 juli Inez gyn 07 juli Pippo 30 weken echo 14 juli Inez gyn BUDDY'S Sam8<----->Rebbel Pippo<----->Ischa
Maryloes gefeliciteerd ! Hmm Ischa dat las ik ook idd! HELLUP! Nou hier op zoek naar leuke zwangerschapsshirts, had iets bij miss Etam weg maar na 1 x wassen zitten er dus allemaal kleine gaatjes onderin ! Baal hier flink van.. Ook omdat ik verder eigenlijk weinig leuks, qua langere shirts kan vinden
Zou net zeggen Derona dat is volgende week meid! Ja die neiging heb ik idd ook Ischa. Vind ik niet echt normaal moet ik zeggen.. Maar ja, heb ik de bon nog is de vraag dan
Inderdaad wat jij zegt Derona. Ik had een lijst gekregen van de arbo-arts dat ik zoveel keer mag bukken, zoveel keer trappen mag lopen enz. Volgens mijn vriend is dat allemaal onzin en mag ik gewoon alles wat ik normaal ook doe . Ik had ook gehoopt dat ie extra lief enzo zou zijn maar helaas het komt niet in zijn gedachten op (had eerlijk gezegt ook niet anders verwacht hoor ).
Vind ik ook.. en ze hebben ze nog wel hangen dus snappen ze ook wel dat het niet zolang geleden is lijkt mij ! Grrr nog niets gevonden !
wattenstaafjes hoeft niet hoor. Flesje alchol (van 70% ) wel en gaasjes (tientjes dus 10x10 geloof ik). Maar het zit ook wel in je kraampakket al kun je van die gaasjes nooit genoeg in huis hebben, want die gebruik ik ook bij ontstoken oogjes enzo. Dus bij tijd en wijlen vliegen die dingen er doorheen. Alcohol heb je ook nodig in de kraamtijd om de thermometer te ontsmetten.
\ mee terug gaan! Ik heb ooit eens gehad dat mijn vest met 1x wassen 1 pluizenbol was. kreeg toen een nieuwe.