Goede morgen Sam8, hier ook net de hond uit gelaten, hier zo mijn Zoontje naar school brengen en dan straks even paar uurtjes op mijn buurjongetje passen,
Ik weet niet of die mag. Ik heb ooit gehoord dat neusspray niet goed is, maar in hoeverre heb ik geen idee. Zoutoplossing mag zo wie zo.
Goedemorgen meiden! Lekker he Willeke met verlof.. Ik geniet er tot nu toe echt van.. Voordat jullie weten is het bij jullie ook zover hoor.. Hier alles redelijk goed, moet vandaag naar de vk ipv donderdag. Hou een hoop vocht vast sinds een paar dagen (ook 2 kilo aangekomen in een paar dagen ?!?!), ben beetje duizelig etc.. dus ze wil me wat eerder zien om te checken of mn bloeddruk nog wel goed is en zo.. maar zal wel hooor.. heb nog niet 1x een te hoge bloeddruk of wat dan ook gehad.. Ik hou jullie op de hoogte!
ik weet het ook niet. Ik heb altijd een ander merk en ik weet dat die wel mag, dus ik heb niet onthouden wele en waarom een andere niet mag.
Misschien valt het wel mee hoor met je bloeddruk. Alhoewel hij in de zwangerschap zo omhoog kan schieten zonder dat je het zelf door hebt. Liever dus 1x teveel naar de vlk dan 1x te laat.
pfff gisteren optijd naar bed gegaan, want ik was zo moe. Net heb ik de jongens naar school gebracht maar ik ben nogsteeds zo moe. Ik denk dat ik er maar weer in kruip. Half 12 hoef ik pas weer paraat te staan.
Oké dames, nou heb gister wel even een spraytje gedaan. Want ik zat helemaal vol. En aangezien de bijsluiter aangaf dat het wel mag, neem ik aan dat dat wel goed zit! En van 1 spraytje houdt het kind vast niets over.. Ben niet zo'n sprayer of pieper dus dan moet ik wel echt raar in mn kop zijn wil ik dat gaan gebruiken
Maak me ook geen zorgen hoor Luna Ze heeft nu gewoon mn afspraak van donderdag voor de zekerheid naar vandaag verzet.. vindt het wel leuk.. even kijken hoe het met de beeb is.. Tot vanmiddag!
Bruidje, suces vandaag bij de VK. Inderdaad fijn dat ze je zo goed in de gaten houden. En die bloeddruk kan gekke dingen doen. Kan zo ineens omhoogschieten. En dan is het inderdaad goed om een keertje extra controle te krijgen.
Luna, ook al zo gammel? Hier ook al een paar dagen. Bah. Maar ja, het is niet anders. Dat krijg je ook van dat nachtelijke rondspoken. En op tijd naar bed schiet voor mij niet zo heel veel op. Ik val dan wel even in slaap, om daarna weer uren wakker te liggen. Willeke, ook jij succes vandaag bij de VK.
He bah zeg, wat vervelend dat slechte slapen.. ik heb dat gelukkig nu weer achter de rug.. slaap prima.. maar bij mij is het ook altijd halen en brengen.. we moeten er wat voor over hebben he dames
Bruidje en Willeke, succes bij de vk. Hier wel lekker geslapen gelukkig ook weer slechte periode gehad. Alleen die vage dromen ..
Ik slaap snachts juist goed. Moet er meestal maar 1x uit om te plassen en slaap zo weer door. Maar ik ben wel druk op mijn werk en druk in mijn hoofd. Wellicht speelde dat mee. Ben er nu net weer uit en ga zo de jongens op halen. Vanmiddag werken en vanavond met team uiteten.
Ik geloof ook niet dat het veel uit zou moeten maken. Als in de bijsluiter staat dat het mag met de zwangerschap, zou ik dat geloven. Zolang je dan maar netjes de gebruiksaanwijzing volgt i.v.m. hoe vaak en hoe lang gebruiken. Neusspray schijnt verslavend te werken (misschien mag het daarom niet), dus niet langer dan een paar dagen gebruiken en dan kan het denk ik wel.
Ja idd, max een week. Maar daar kom ik lang niet aan toe. Gebruik het alleen als ik het echt nodig vind. Zoals gisteravond dus. Nu heb ik nog niet weer gehad en overleef het zo ook wel
Ja, zo ben ik ook. Vooral voor het slapen gaan is het fijn als je door je neus kan ademen (anders kan ik echt niet slapen, haha). Alleen ben ik al heel mijn zwangerschap een beetje snotterig. Niet heel erg verkouden, maar er een beetje tegenaan. Het gaat ook maar niet over. Vooral 's nachts is het vervelend. Dus ik doe goed mijn neus snuiten (lekker praatje) voordat ik ga slapen, en dan hopen dat ik slaap voordat mijn neus weer helemaal dicht zit. Neusspray gebruik ik maar niet, dat zou ik veel te lang nodig hebben. Alleen heb ik nu wel veel bloedneuzen, maar dat schijnt zo wie zo bij je zwangerschap te horen.
HIHI wel herkenbaar hoor ! Hier ook tijden wat snotterig geweest, maar niet doorgezet, ook dus tijdens mn zwangerschap. Maar is wel logisch op zich.. slijmvliezen zijn wat gevoeliger he Maar ik heb dus niet dat mn neus veel vol zit.. Gewoon wat vaker mn neus moeten snuiten.. Tot nu dus, maar dat heb ik te danken aaan broertje lief. Die heeft de hele fam. aangestoken ..
hoi meiden! alles goed hier? over 2 dagen zit ik op de 30 weken! pfff... dat is echt een mijlpaal voor me! liefs rebbel
Goedemiddag dames, Willeke lekker hoor verlof! Nog 2 weken werken voor mij en dan mag ik ook! Sam, zou me niet zo druk daarover maken, zeker als je niet teveel gebruikt. Mijn huisarts gaf, toen ik daar was voor het een of ander en ook verkouden was aan, dat je het allerbeste een zoutoplossing kunt gebruiken (lekker smerig....). Heeft iemand al wat van lola gehoord?