Zwanger na een miskraam

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door tiruja, 18 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mone

Mone Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.804
    0
    0
    Den Haag
    O Rebbel, wat een goed nieuws!
    Echt fijn! Was je ook 7 weken en een dag?

Ja lekker tussendoor slapen, heb ik zondag ook gedaan....maar ja moet nu hard werken.... :(

2. Muis80

Muis80 Actief lid

26 nov 2007
    314
    0
    0
    leerkracht
    Roosendaal
    Hoi allemaal,

Fijn dat ik hier met jullie kan "praten", want ik krijg mijn zwangerschap niet uit mijn hoofd. Als ik thuis kom, heb ik echt zin om even bij te lezen en te reageren.

Rebbel gefeliciteerd zeg. Dat moet echt goed voelen.

Francien het bange gevoel heb ik ook. ik kijk uit naar de echo maar tegelijkertijd..... :cry:
    Elke keer als ik naar het toilet ga ben ik blij als ik geen bloed zie. Bij 5 weken en 1 dag had ik een klein beetje bloedverlies ( de vorige keer) dat heeft toen een dag of 10 aangehouden, Niet continue, maar was wel bij toiletbezoek aanwezig. Ik denk dat dat de voorbode was van de missed abortion. Dus dat wil ik niet nog eens zien. Maar dat begrijpen jullie denk wel.
    Ik probeer ook niet eraan te denken dat ik een verhoogde kans heb op weer een mola zwangerschap.
    Ik ga er nu gewoon van uit dat alles goed zal gaan. Ik geniet nu voral dat ik zwanger ben ondanks alle angsten en onzekerheden vind ik het gewoon geweldig! :)
    Kus muis

3. Muis80

Muis80 Actief lid

26 nov 2007
    314
    0
    0
    leerkracht
    Roosendaal
    Hoi allemaal,

Fijn dat ik hier met jullie kan "praten", want ik krijg mijn zwangerschap niet uit mijn hoofd. Als ik thuis kom, heb ik echt zin om even bij te lezen en te reageren.

Francien het bange gevoel heb ik ook. ik kijk uit naar de echo maar tegelijkertijd..... :cry:
    Elke keer als ik naar het toilet ga ben ik blij als ik geen bloed zie. Bij 5 weken en 1 dag had ik een klein beetje bloedverlies ( de vorige keer) dat heeft toen een dag of 10 aangehouden, Niet continue, maar was wel bij toiletbezoek aanwezig. Ik denk dat dat de voorbode was van de missed abortion. Dus dat wil ik niet nog eens zien. Maar dat begrijpen jullie denk wel.
    Ik probeer ook niet eraan te denken dat ik een verhoogde kans heb op weer een mola zwangerschap.
    Ik ga er nu gewoon van uit dat alles goed zal gaan. Ik geniet nu voral dat ik zwanger ben ondanks alle angsten en onzekerheden vind ik het gewoon geweldig! :)
    Kus muis

4. Muis80

Muis80 Actief lid

26 nov 2007
    314
    0
    0
    leerkracht
    Roosendaal
    Hoi allemaal,

Kus muis

5. Muis80

Muis80 Actief lid

26 nov 2007
    314
    0
    0
    leerkracht
    Roosendaal
    Mijn compueter bleef hangen, dus het moesetn niet 3 berichten zijn maar 1tje!
    Sorry

6. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Geeft niet hoor Muis ;)
    Ja, die eerste periode van zwangerschap is erg spannend en eng. Voor ons met een mk of ma verleden dubbel zo eng.

Goed zo Rebbel, gefeliciteerd!

7. anoul26

anoul26 Fanatiek lid

11 feb 2007
    1.008
    0
    36
    Hoorn
    Rebbel, wat mooi dat het goed groeit en je een mooi hartje hebt gezien. Als wij onze eerste echo krijgen ben ik 7 wkn 1 dag. Hopelijk ook een kloppend hartje.

Ook goed nieuws voor Mandje!

Ik begin wat rustiger te worden. Ik heb meer pijnlijke borsten. Ik las ook iets over concentratieproblemen. daar heb ik enorme last van, vooral tijdens het autorijden. Ik heb al meerdere malen andere auto's over het hoofd gezien. Ik rij erg veel voor mijn werk, zit dus dagelijks op de weg en ik ben er dus wel van geschrokken. Ik denk dat ik maar met knipperlichten ga rijden zodat iedereen me aan ziet komen (grapje)

8. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    ja echt heerlijk nieuws! :D

ik kwam nu op 7 weken uit, maar dat kan nog wel eens veranderen met 1 of 2 dagen zei ze, pas over een paar weken kunnen ze echt definitief een termijnbepaling doen!
    liefs rebbel

9. jendo

jendo Actief lid

16 feb 2007
    151
    0
    0
    lerares
    Hallo allemaal na twee keer een miskraam is het nu wel echt! Vandaag weer een goede echo gehad! Helemaal goed gegroeid en heel actief!
    YESYESYES!
    Groetjes Jendo

10. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Jendo en Rebbel, gefeliciteerd met jullie mooie echo's!

11. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Muis, die angst delen we hier allemaal wel denk ik. Na een of meerdere miskramen is de angst voor herhaling toch best wel sterk aanwezig. Het vertrouwen in en genieten van je zwangerschap moet groeien.
    Ik zag zelf ook met angst en beven m'n eerste echo tegemoet. En wat bleek, een mooi ukkie, goed op schema met een kloppend hartje. Een paar dagen later kreeg ik plots wat vreemde afscheiding en de volgende dag mocht ik al weer voor een nieuwe echo terugkomen. Ukkie bleek gegroeid en het hartje klopte nog steeds.
    Donderdag heb ik weer een echo en ik merk, dat ik er nu voor het eerst echt naar uit kijk. Ik weet dat er in dit stadium van de zwangerschap nog van alles mis kan gaan, maar de vorige 5x ben ik nog niet zover gekomen als nu. Dat geeft toch een beetje hoop en moed.

12. wwjc19

wwjc19 Fanatiek lid

3 jul 2007
    3.202
    1
    0
    Call Center Medewerker
    Eindhoven
    Hoi dames,

Hier vandaag helemaal geen last van buikpijn gehad. Wel voor het eerst dat mijn lunch zich weer een weg naar boven werkte. Kon het maar net binnen houden. En supermoe. Wel wisselend, ene keer vol energie en dan ineens instortingsgevaar... Gelukkig werk ik maar 20 uur per week, dus kan ook lekker mijn rust nemen.

Super Rebbel dat de echo weer zo goed was...echt een opluchting denk ik voor je!

Jendo gefeliciteerd ! Echt toppie zo'n goede echo na 2 mk's.

Natas, sterkte voor donderdag !

Muis, erg herkenbaar, ik kijk nog steeds elke keer dat ik naar de wc ga of ik geen bloed zie. Ik denk dat dat ook heel lang gaat duren voor dat eraf is...... Hoe lang is die mola zwangerschap geleden? Ik heb gelezen dat je dan een jaar niet zwanger mag worden na een mola zwangerschap?

Groetjes, Wendy

13. treintje1

treintje1 Fanatiek lid

10 dec 2007
    1.362
    0
    0
    Alkmaar
    JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!
    Het hartje klopt! Ik kon het zelfs horen. Echt geweldig!

Heb mijn banner aan moeten passen. Ik ben een week verder dan ik dacht.

Beter kan niet. De eerste mijlpaal is bereikt!. Ik mag 3 januarie voor de tweede echo

Ik ben zoooooooooooooooooooo blij.

Liefs van Treintje

14. Bruidje77

Bruidje77 Fanatiek lid

28 mrt 2007
    4.747
    0
    0
    Goedemorgen allemaal!

Wat een goede berichten hier, van harte!

15. Mone

Mone Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.804
    0
    0
    Den Haag
    Goedemorgen,

Jendo en treintje gefeliciteerd met jullie mooie echo's
    Het goed nieuws blijft hier komen!

16. Bruidje77

Bruidje77 Fanatiek lid

28 mrt 2007
    4.747
    0
    0
    Dat hebben we dan ook wel allemaal verdiend! ;)

17. Mone

Mone Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.804
    0
    0
    Den Haag
    Dat is waar, maar even negatief gezegd....niet iedereen krijgt wat ze verdienen

We are the lucky ones denk ik dan :)

18. Mone

Mone Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.804
    0
    0
    Den Haag
    heb hier van het weekend van die meesballen en ballen met nootjes buiten gehangen voor de vogeltjes....nou is er dus 1 hele grote zwarte vogel (zwarte kraai, kauw of raaf ofzo, ben geen vogelkenner) die op het getrokken touwtje gaat zitten en dan de nootjes opeet, is echt geen gezicht....

19. Bruidje77

Bruidje77 Fanatiek lid

28 mrt 2007
    4.747
    0
    0
    hahaha dan zal de black bird trek hebben :)

Was ook maar een gekheidje hoor Mone.. gun het niemand!

20. Mone

Mone Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.804
    0
    0
    Den Haag
    weet ik, en wij verdienen het allemaal hoor!
    Enige kanttekening is dan, dat er nog meer mensen zijn die het verdienen...

Deel Deze Pagina