Zwanger na een miskraam

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door tiruja, 18 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bruidje77

Bruidje77 Fanatiek lid

28 mrt 2007
    4.747
    0
    0
    Lekker Rebbel, die 30 weken heb je straks toch maar mooi binnen!

Die "snotneus" herken ik wel.. ook al heel de zwangerschap last van..

Bij de vk alles goed, bloeddruk ok. Waarschijnlijk heb ik last van de enorme hoeveelheid vocht in korte tijd..

2. Lindada

Lindada Fanatiek lid

28 dec 2007
    3.194
    0
    0
    Omgeving Breda
    Fijn dat alles goed was bij de vk bruidje. Maar goed met je voeten omhoog zitten tegen het vocht, en anders gaat het na de zwangerschap vanzelf weg. ;)

3. Bruidje77

Bruidje77 Fanatiek lid

28 mrt 2007
    4.747
    0
    0
    ach ja Lindada, we zien het wel.. misschien wordt het nog wel erger.. hopenlijk komt onze kleine vent er gewoon snel uit :)

4. Mone

Mone Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.804
    0
    0
    Den Haag
    Nou nog wel een weekje wachten hoor bruidje! ;)

5. Bruidje77

Bruidje77 Fanatiek lid

28 mrt 2007
    4.747
    0
    0
    jaaa dat natuurlijk wel Mone maar dat is toch ook snel ;)

6. Willeke26

Willeke26 Actief lid

23 nov 2006
    219
    0
    0
    Hurdegaryp
    ja gaat prima hiero, Of ik snurk geen idee ik slaap :p ..... maar mijn mannetje klaagt nog niet dus het zal wel mee vallen. waar ik wel last van heb is meer speeksel in me mond en kramp in me kuiten auwieeee :evil:

Uk lag de vorige keer met hoofdje naar beneden. Vanavond horen we bij de VK of dat nog steeds nog is. voor de rest is alles oke behalve de bekende kwalen dan zoals 1 keer in de nacht wakker worden om te plassen. En krijg nu ook wat last van me rug. Maar oke ik mag nu niet klagen. :)

Krijg nu wel de kriebels, met hoe zou de bevalling gaan en kan ik het allemaal wel aan. tja dat is het nadeel met verlof dan kan je gaan nadenken. hahaha. tis wat.

Het enigste wat ik kan doen is het over me heen laten gaan.

gr Willeke

7. Lindada

Lindada Fanatiek lid

28 dec 2007
    3.194
    0
    0
    Omgeving Breda
    Spannend hoor als het er bijna op zit! :D Bij mij duurt het nog even. Maar ach, ik geniet er nog maar even van. Mijn man wil maar 1 kind, dus het zal waarschijnlijk mijn enige (gehele) zwangerschap zijn.

8. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    dat zegt je man nu,wacht maar af t ot de kleine er is,
    dan gaat hij wel anders praten :D:D:D:D:D

9. Mone

Mone Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.804
    0
    0
    Den Haag
    das idd nog steeds erg snel, kan ook nog 6 weken duren.....Maar troost je, voor mij kan het nog 10 weken duren ;)

10. Ischa31

Ischa31 VIP lid

5 sep 2007
    6.944
    83
    48
    thuis
    Bruidje wat fijn dat alles goed was :D .

Ben ook terug van de gyn en bloeddruk was 120/78 :D :D :D . Nog nooit zo mooi geweest. Ik zei tegen haar werk ook nog steeds maar 3 uur per dag, ja zei ze en dat zal ook zo blijven. Ze heeft nog even naar zijn lippen gekeken en zag er mooi uit en ze heeft nog een 3d echo gemaakt alleen was dat niet duidelijk volgens haar omdat ik iets meer geisoleerd ben :)

Rebbel gefeliciteerd met je bijna 30 weken :D

11. Lindada

Lindada Fanatiek lid

28 dec 2007
    3.194
    0
    0
    Omgeving Breda
    Daar hoop ik ook nog steeds op. ;) Ach, misschien ga ik wel anders praten als de kleine er is! Haha, dan wil ik er 1 en hij 2!

12. Lindada

Lindada Fanatiek lid

28 dec 2007
    3.194
    0
    0
    Omgeving Breda
    Ischa is de 3d echo dan mislukt, of heb je wel plaatjes? Kreeg je die echo standaard dan?

13. Mone

Mone Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.804
    0
    0
    Den Haag
    Nou die van mij wil er 3.....en dat lijkt mij weer iets teveel van het goede. Maar zeg nu ook altijd maar, eerst een en dan zien we wel! Misschien zijn die van ons zo schattig dat ik er wel 10 wil ;)

14. Lindada

Lindada Fanatiek lid

28 dec 2007
    3.194
    0
    0
    Omgeving Breda
    Ik heb altijd geroepen dat ik 2 of 3 kinderen wil. Maar aangezien bijna alles gericht is op 2 kinderen, is dat wel het makkelijkst. Helaas is mijn man heel strikt in zijn 1 kind principe. Hij heeft namelijk zelf nooit met zijn zus op kunnen schieten, en daarbij werd zijn zus ook nog eens voorgetrokken. Dus aan de ene kant snap ik het wel. Aan de andere kant kan het bij onze kinderen heel anders zijn.

15. Lindada

Lindada Fanatiek lid

28 dec 2007
    3.194
    0
    0
    Omgeving Breda
    Maargoed, eerst deze maar goed afleveren! ;) :D

16. Ischa31

Ischa31 VIP lid

5 sep 2007
    6.944
    83
    48
    thuis
    Ja ik stond er ook van de kijken dat ze een 3d echo maakte, ja zei de gyn is altijd leuk. Ik heb een foto meegekregen maar zie alleen een armpje dat voor het gezichtje zit.

17. Ischa31

Ischa31 VIP lid

5 sep 2007
    6.944
    83
    48
    thuis
    Ik heb net een paar proef geboortekaartjes binnen gekregen en ik denk dat wij onze keuze al wel gemaakt hebben. Best duur 1,50 per stuk maar wel kei mooi.

18. Lindada

Lindada Fanatiek lid

28 dec 2007
    3.194
    0
    0
    Omgeving Breda
    Leuk Ischa dat ze zomaar een 3d echo deed! Kon je het wel een beetje zien op het scherm, of viel het tegen.

En hoe ziet het geboortekaartje eruit? Ik ga binnenkort ook maar eens op jacht denk ik.

19. Ischa31

Ischa31 VIP lid

5 sep 2007
    6.944
    83
    48
    thuis
  20. Lindada

Lindada Fanatiek lid

28 dec 2007
    3.194
    0
    0
    Omgeving Breda
    Wel mooi kaartje Ischa! Ik houd ook wel van zulke kaartjes, eenvoudig maar chique. Alleen zou ik hem dan roze willen, haha. :D

Deel Deze Pagina