HIHI leuk dat je het haar even meldt Ach ze mag toch niet te veel werken, heeft ze daar wel de tijd voor (grapje hoor meid ) Lola hoe was jou gesprek? of heb ik dat gemist ?
mooi eenvoudig kaartje....... ben net VK geweest, alles is goed, bloeddruk oke. Alleen Uk lag op dat moment erg scheef in me buik hahahaha ik had dus rechts van mijn buik een hele bult zitten. Maar goed dat is niet ernstig hartje weer gehoord het blijft een mooi ritme. En Uk is ingedaald! 10 Juni moet ik weer naar VK en dan gaan we over de bevalling praten. Spannend! gr Willeke
Bruidje, 30 jaar, 1e kindje, ma 8w in aug, uitgerekend 23 juni Jongen 16/5 met verlof Willeke26 , 27 jaar, 1e kindje, 1 mk 14 feb 2003 4,5 jr op zw.schap gewacht, uitgerekend 6 juli verrassing Liesje, 31 jaar, 1e kindje, 1 mk in jun, uitgerekend 14 juli Meisje Mone, 30 jaar, 1e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 22 juli Jongen Luna, 34 jaar, 3e kindje, 3 mk laatste in aug, uitgerekend 25 juli Jongen 14/6 met verlof Inez, 39 jaar, 2e kindje, 5 mk laatste in sept, uitgerekend 28 juli :-# Treintje, 30 jaar, 1e kindje, 3 MK laatste in sept, uitgerekend 3 augustus Meisje Natas, 40 jaar, 1e kindje, 1 ma 8w+2d in aug, uitgerekend 4 augustus Meisje 1/7 verlof Mandje, 21 jaar, 1e kindje, 2 mk laatste in aug, uitgerekend 4 augustus Jongen Croky, 34 jaar, 1e kindje, 2 mk laatste in sept, uitgerekend 4 augustus Jongen Latoya, 23 jaar, 1e kindje, 3 mk laatste 17 juli, uitgerekend 5 augustus Jongen Rebbel, 24 jaar, 1e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 7 augustus :-# Mariss, 34 jaar, 1e kindje, 1 ma in sept, uitgerekend 12 augustus :-# Anoul26, 27 jaar, 1e kindje, 1 mk in okt 2007, uitgerekend 14 augustus Jongen Jerl, 33 jaar, 2e kindje, 1 mk in aug 2007, uitgerekend 22 augustus verrassing Muis80, 27 jaar, 1e kindje, 1 mk in nov '06, uitgerekend 23 augustus Meisje Lindaa, 22 jaar, 1e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 6 september :-# Wens3, 28 jaar, 3e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 15 september Meisje Lindada,26 jaar, 1e kindje, 1 mk in nov, uitgerekend 17 september Meisje Pippo,27 jaar, 3e kindje (2ekindje* bij 16w zw), 2 mk laatste in okt, uitgerekend 20 september :-# Ktje, 28 jaar, 1e kindje, 1 mk in okt, uitgerekend 25 september Jill, 27 jaar, 2e kindje, 1 mk in nov, uitgerekend 25 september Sam8, 23 jaar, 1e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 25 september verrassing Roshi, 24 jaar, 1e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 27 september Meisje Semmi, 25 jaar, 2e kindje, 2 mk, uitgerekend 1 oktober Zena, 26 jaar, 1e kindje, 2 mk laatste in nov, uitgerekend 3 oktober Meisje Ischa, 31 jaar, 1e kindje, 1 ma 9w+5d in nov, uitgerekend 9 oktober Jongen, 28/8 met verlof Joli, 27 jaar, 1e kindje, 1 mk mrt, uitgerekend 11 oktober Nony, 31 jaar, 1e kindje, 1 mk juli, uitgerekend 12 oktober Mariaatje, 27 jaar, 1e kindje, 1 ma in sept, uitgerekend 11 oktober Taddy Teddy, 26 jaar, 1e kindje, 2 mk laatste in aug, uitgerekend 18 oktober Jooze, 25 jaar 27 jaar, 2e kindje 2x miskraam, uiterekend 5 nov Jootje24, 25 jaar, 1e kindje, 1 ma in dec., uitgerekend 13 november Anneke99, 33 jaar, 1e kindje, 1 mk in jan., uitgerekend 26 november Loncocacola,25 jaar ,1ste kindje ,1 mk in jan., uitgerekend 3 december Lola1982, 25 jaar, 1 kindje, 3x mk laatste in okt, uitgerekend 20 december Totaal 8 jongens 8 meisjes 4 verrassingen 5 :-# afspraken: 28 mei Inez VK, Bruidje gyn 29 mei Bruidje vk 03 juni Anneke vk+echo, Liesje VK 04 juni Jootje VK, Lola1982 intake VK + echo 05 juni Pippo 25 weken echo 10 juni Sam vk, Luna vlk, Ischa vk, Willeke vk 12 juni Mone VK 16 juni Luna (gewonnen) Fotoshoot buik 18 juni Lola1982 4e echo 20 juni Inez gyn 23 juni Jootje 20 weken echo 03 juli Inez gyn 07 juli Pippo 30 weken echo 14 juli Inez gyn BUDDY'S Sam8<----->Rebbel Pippo<----->Ischa
Lieve allemaal, dit wordt een heel erg ego-bericht want ik ben een aantal dagen niet online geweest. Begin er maar niet aan om alles bij te lezen, ik pik het vanaf morgen wel weer op. Ik ben heel druk geweest, met leuke en minder leuke dingen. Hieronder een update, hele lap tekst dus als je er geen zin in hebt sla je het lekker over Vrijdag met Chris naar het AMC voor z'n oogcontrole. Qua netvlies is alles goed, maar hij heeft direct staar en mag meteen door naar de volgende ronde. Vrijdagmiddag had ik controle bij de VK. Alles was weer helemaal goed, groei goed, hartje mooi, etc. Bloeddruk en ijzer laag maar nog onderin de marge dus ook goed. Rugpijn helaas niets aan te doen. De rest van vrijdag was ik druk met van alles en nog wat en Chris zat zielig op de bank. Zaterdag kwam m'n zus voor het weekend logeren en mijn moeder kwam ook even langs. We zijn 's middags naar de pretecho geweest (Chris heeft helaas weinig kunnen zien maar kan de DVD later bekijken), die was weer helemaal geweldig! Daarna borrelen met moeder + zus, dan met de hond wandelen, Chris + zus + hond voederen en toen naar een huwelijksreceptie. Zondag natuurlijk gezellig met m'n zus, 's middags kwam m'n moeder weer en hebben we wat gegeten voordat we naar het concert van Niel Diamond gingen (zonder Chris, helaas). Condert was geweldig, wat een prachtige stem heeft die man toch en zijn songs zijn voor mij een trip down memory lane. Maandag een dag extra werken met een avondvergadering, en tot slot heb ik vandaag weer gewerkt. Er staan wat echofoto's in m'n album!
Jij hebt het niet druk gehad hoor .. pff ! Balen van chris zn oog! Hoop dat het snel weer wat beter met hem gaat! Maar leuke foto's ! HIHI wel om verliefd op te worden
Knap dat je alles gelezen hebt! En nu ben ik meteen weer weg. Morgen meer tijd, lekker een dagje vrij genomen van m'n werk.
Wat lief die echo foto's. Wij willen het ook met ongeveer 28/29 weken doen. Heb al een paar keer gebeld met het bureau maar elke keer als ik bel nemen zij niet op en als zij mij bellen zit ik net op mijn werk ofzo en mag ik mijn mobiel niet opnemen/aan hebben staan. Maar wel heel jammer dat Chris het niet heeft kunnen zien maar inderdaad heb je het natuurlijk op dvd en kan hij het later zien. Moet hij al snel aan staar geholpen worden? En fijn dat alles goed was bij de vk. Wouw volgens mij is ukkie de binnenkant van mijn buik aan het verbouwen
Nou ik lag straks even op de bank en toen sprong onze wokkel (groenendaeler) boven op mij. Is echt een knuffelbeest, gaat dan bovenop mij liggen slapen (kun je je voorstellen formaat herder )Maar vond het wel even eng dus ben wel blij dat ik hem nu heel goed voel.