HIHI JA idd.. Ook zo lekker lomp dus.. Kan onze herder idd ook zo..HAHA ik weet hoe groot een groenendaleer is
Goedemorgen even snel een berichtje van mij ! Pff niet zo'n super nacht gehad. Lag steeds half op mn buik en dat wil gewoon niet.. En weer wakker en weer rara dromen ! Nu wakker met een gigantische zere nek, maar goed.. Nou ik zal de honden uitlaten. Spreek jullie vanmiddag wel weer.. Fijne dag allemaal! LIEFS SAM
goedemorgen dames! Hier alles goed! Van die verbouwingen heb ik ook last Ischa, en ik kan je vertellen, het wordt er niet zachter op.... Maar het is wel leuk, mensen kunnen nu m'n buik echt zien bewegen.... Natas, wat een verhaal zeg! Heel veel sterkte met Chris en z'n staar! En wat een gave foto's! Echt een schatje!
Goedemorgen allemaal! Wat een schattige foto's Natas! En balen zeg van Chris zn oog.. gelukkig kunnen ze staar goed verhelpen.. Hier alles goed, net naar de gyn geweest voor controle.. alles goed gelukkig.. en verder op naar de 37 weken.. vanaf dan mag en kan het allemaal gaan gebeuren!
Ischa, super dat je bloeddruk zo mooi laag was. En inderdaad, ik zou het ook maar bij die max. 3 uur werken houden. En wat een schatje, jullie Groenendaler, precies bovenop je buik springen en daar een tukkie willen doen. Dan is het inderdaad wel even fijn dat je de kleine nu even goed voelt bewegen. Willeke, ook bij jou alles goed bij de VK. En binnenkort de bevalling bespreken met de VK. Wat komt het dan dichtbij he? Bruidje, ook bij jou alles goed. Fijn om te horen, alleen mag je wat meer met de voetjes omhoog. Maar verder geen gekke dingen gelukkig. Natas, ook bij jou was alles OK bij de VK. Fijn om te horen. En wat goed dat het netvlies van Chris er goed uitziet. Alleen even een flinke domper dat hij nu snel aan staar geholpen moet worden. Weten jullie al wanneer dit gaat gebeuren? En wat een mooie duidelijke 3D plaatjes hebben jullie van de kleine meid. Tja Lindada, of je mannetje nog van gedachten zal veranderen en alsnog een tweede zan willen ... De tijd zal het leren. Meestal zijn mannen vrij consequent in dat soort dingen. Al zou ik zelf de uitdaging wel uit willen gaan om te laten zien dat ik het ene kind niet voortrek op het andere. Het is aan jezelf om zo'n cirkel te doorbreken. Hier verder geen bijzonderheden. Vanmiddag weer op controle bij de VK in het ziekenhuis. En we zijn bijna uit de naam. (pffff.) De lijst namen die ik had gemaakt is nu gereduceerd tot 2 namen en met beide namen zou ik goed kunnen leven. Zouden jullie bij het uitzoeken van namen van de kinderen erop letten of ze evenveel lettergrepen hebben? Mannetje en ik hebben ieder 2 lettergrepen, dochterlief 3 en voor mijn gevoel zou deze kleine ook een naam met 3 lettergrepen moeten hebben. Of draaf ik dan te ver door.
Nou Ischa, vandaag weer proberen je echobureau te bellen om die afspraak voor elkaar te krijgen want het is echt super gaaf! Voor Chris z'n volgende oogoperatie was de wachttijd in het AMC maar liefst een jaar. We zijn nu aan het 'shoppen', misschien kan het heel snel in een oogkliniek in Hilversum waar Chris z'n arts 1 dag in de week werkt. Bruidje, fijn dat alles weer goed was bij de gyn! Nou Inez, met de babykamer gingen wij misshien harder maar jij met de naam! Persoonlijk zou ik denk ik niet zo letten op het aantal lettergrepen, dat dit dan nu ook weer 3 moet zijn. Maar als dat voor jouw gevoel wel zo is, dan is dat toch ook prima?
Daar kan ik me alleen maar volmondig bij aansluiten. Het is zo ontzettend bijzonder om je kindje in 3D te zien. Je kunt je echt al een beeld gaan vormen van hoe het kindje eruit zal zien na de geboorte, zeker met zulke duidelijke plaatjes als bij Natas.
Heey ladies.. Wat weinig bij te lezen.. Ben ik zeer blij mee vandaag ! Ik zit even aan m'n fruithapje te lezen ! NOu ja, net klaar uuh Inez, ik snap wel beetje wat je bedoeld. Heb dat zelf ook wel een beetje met die lettergrepen ! Toevallig hebben m'n mannetje en ik 3 lettergrepen en de beide namen die we hebben 2 ! Maar fijn dat jullie uit de namen zijn! Scheelt weer.. En succes bij de vk! Bruidje: Fijn dat alles goed was meid! Nog een paar dagen en dan mag het komen ! Verder hier ontzettend last van mn nek. Heb echt verkeerd gelegen geloof ik. Daarbij benauwd en kinderen in de klas ook nog eens ontzettend in de niet- luisterbui waardoor ik alles 10 x kon uitleggen.. Zeer vermoeiend dus. Net uurtje gelopen met doggies en gestofzuigd. Dan kan ik zo nog even bankhangen X
Vanavond heb ik m'n laatste zwangerschapsyoga les, en daarin worden de mannen verteld hoe ze ons moeten masseren! Dus dat is lekker (lijkt me... )
HIHI dat is pas een goed idee Moet ik ook heen ! Al kan die van mij heel goed masseren dus idd, zal m wel even lief aankijken.. Het is een soort krampgevoel in m'n nek spier richting schouder.. Echt zeer pijnlijk.. Hopelijk bestaan er geen nekweeën?
Dat zou wat zijn nekweeen . Over massage's gesproken, zou er ook best een kunnen gebruiken. Mijn mannetje is ooit begonnen aan een opleiding voor sportmasseur (helaas niet afgemaakt) maar hij kan wel goed masseren. Alleen heeft hij daar nooit zin in . Ik heb vanmiddag nog wel een leuk shirt gekocht bij miss etam en bij bristol van die croqs, ik vind ze niet zo mooi maar dacht dat het nu wel fijn is voor mijn voeten omdat ik bijna geen schoenen aan kan ivm vocht. Kom ik thuis zegt mijn vriend "wat heb jij gekocht?" laat mij eens passen. En weg croqs........... . Dus morgen nog maar een paar halen. Morgen hebben we een afscheidsetentje van een collega bij de griek, is lang geleden dat ik grieks gegeten heb. Heb nu alweer zin in tzaziki (of hoe je het ook schrijft ) En oja ik heb eindelijk de echobureau mevrouw gesproken en heb 9 juli een afspraak dan ben ik 27 weken. Ben alleen vergeten te vragen of ze dan ook een mooie echo krijgt ivm mijn meer geisoleerd zijn............. En heb een foto in mijn album van onze kinderwagen.
Hmm das minder.. Mijn mannetje masseert me bijna dagelijks ! De lieverd ! HAHA daar gaan je croqs Fijn zo'n man 27 weken dat moet lukken toch voor een 3d echo! Komt wel goed meid!
Bruidje, 30 jaar, 1e kindje, ma 8w in aug, uitgerekend 23 juni Jongen 16/5 met verlof Willeke26 , 27 jaar, 1e kindje, 1 mk 14 feb 2003 4,5 jr op zw.schap gewacht, uitgerekend 6 juli verrassing Liesje, 31 jaar, 1e kindje, 1 mk in jun, uitgerekend 14 juli Meisje Mone, 30 jaar, 1e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 22 juli Jongen Luna, 34 jaar, 3e kindje, 3 mk laatste in aug, uitgerekend 25 juli Jongen 14/6 met verlof Inez, 39 jaar, 2e kindje, 5 mk laatste in sept, uitgerekend 28 juli :-# Treintje, 30 jaar, 1e kindje, 3 MK laatste in sept, uitgerekend 3 augustus Meisje Natas, 40 jaar, 1e kindje, 1 ma 8w+2d in aug, uitgerekend 4 augustus Meisje 1/7 verlof Mandje, 21 jaar, 1e kindje, 2 mk laatste in aug, uitgerekend 4 augustus Jongen Croky, 34 jaar, 1e kindje, 2 mk laatste in sept, uitgerekend 4 augustus Jongen Latoya, 23 jaar, 1e kindje, 3 mk laatste 17 juli, uitgerekend 5 augustus Jongen Rebbel, 24 jaar, 1e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 7 augustus :-# Mariss, 34 jaar, 1e kindje, 1 ma in sept, uitgerekend 12 augustus :-# Anoul26, 27 jaar, 1e kindje, 1 mk in okt 2007, uitgerekend 14 augustus Jongen Jerl, 33 jaar, 2e kindje, 1 mk in aug 2007, uitgerekend 22 augustus verrassing Muis80, 27 jaar, 1e kindje, 1 mk in nov '06, uitgerekend 23 augustus Meisje Lindaa, 22 jaar, 1e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 6 september :-# Wens3, 28 jaar, 3e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 15 september Meisje Lindada,26 jaar, 1e kindje, 1 mk in nov, uitgerekend 17 september Meisje Pippo,27 jaar, 3e kindje (2ekindje* bij 16w zw), 2 mk laatste in okt, uitgerekend 20 september :-# Ktje, 28 jaar, 1e kindje, 1 mk in okt, uitgerekend 25 september Jill, 27 jaar, 2e kindje, 1 mk in nov, uitgerekend 25 september Sam8, 23 jaar, 1e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 25 september verrassing Roshi, 24 jaar, 1e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 27 september Meisje Semmi, 25 jaar, 2e kindje, 2 mk, uitgerekend 1 oktober Zena, 26 jaar, 1e kindje, 2 mk laatste in nov, uitgerekend 3 oktober Meisje Ischa, 31 jaar, 1e kindje, 1 ma 9w+5d in nov, uitgerekend 9 oktober Jongen, 28/8 met verlof Joli, 27 jaar, 1e kindje, 1 mk mrt, uitgerekend 11 oktober Nony, 31 jaar, 1e kindje, 1 mk juli, uitgerekend 12 oktober Mariaatje, 27 jaar, 1e kindje, 1 ma in sept, uitgerekend 11 oktober Taddy Teddy, 26 jaar, 1e kindje, 2 mk laatste in aug, uitgerekend 18 oktober Jooze, 25 jaar 27 jaar, 2e kindje 2x miskraam, uiterekend 5 nov Jootje24, 25 jaar, 1e kindje, 1 ma in dec., uitgerekend 13 november Anneke99, 33 jaar, 1e kindje, 1 mk in jan., uitgerekend 26 november Loncocacola,25 jaar ,1ste kindje ,1 mk in jan., uitgerekend 3 december Lola1982, 25 jaar, 1 kindje, 3x mk laatste in okt, uitgerekend 20 december Totaal 8 jongens 8 meisjes 4 verrassingen 5 :-# afspraken: 28 mei Inez VK, Bruidje gyn 29 mei Bruidje vk 03 juni Anneke vk+echo, Liesje VK 04 juni Jootje VK, Lola1982 intake VK + echo 05 juni Pippo 25 weken echo 10 juni Sam vk, Luna vlk, Ischa vk, Willeke vk 12 juni Mone VK 16 juni Luna (gewonnen) Fotoshoot buik 18 juni Lola1982 4e echo 20 juni Inez gyn 23 juni Jootje 20 weken echo 03 juli Inez gyn 07 juli Pippo 30 weken echo 09 juli Pretecho 14 juli Inez gyn BUDDY'S Sam8<----->Rebbel Pippo<----->Ischa[/quote]