Zwanger na een miskraam

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door tiruja, 18 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ischa31

Ischa31 VIP lid

5 sep 2007
    6.944
    83
    48
    thuis
    Dat is inderdaad wel heel lief van je mannetje.

2. mariss

mariss Fanatiek lid

12 dec 2007
    1.587
    0
    0
    hallo allemaal,

begin langzaam in te zien dat het niet zo verkeerd is dat zangerschapsverlof... wordt toch best vermoeiend die lange dagen. Moet ook ruim een kwartier lopen van parkeerplek en 's middags levert dat harde buiken op :( Wie weet morgen ga ik mijn steunkousen ophalen en gaat het dan wel een stuk beter als er niet ook nog vocht in mijn benen zit. En anders in ieder geval minder vocht!

Natas, gelukkig is alles met Chris zijn netvlies goed. Staar kunnen ze iets mee doen, maar je netvlies is een heel ander verhaal, al zou het nog mooier zijn als alles gewoon eens klaar was!

Nooit nagedacht over aantal lettergrepen eigenlijk... Wat me wel belangrijk lijkt is dat het ook samen "klinkt"

Fijne avond allemaal!

3. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Goedemorgen allemaal.

Hmm Mariss.. Ja dat is best een eind lopen nog... Hoop dat ik dat nog wel even volhoud dat lopen, want moet toch dagelijks mn rondes maken.. Al zal het straks wel waggelend zijn :p
    Ik moet vandaag de hele dag werken! :confused: :p
    Gelukkig is m'n nek iets minder pijnlijk! Nog niet helemaal 100 % maar knapt weer op. Heeft mannetje goed gemasseerd ;) !
    Ooh en ik heb gedroomd, gewoon schandalige droom.. Zal de details achterwege laten.. Schaam me dood.. ;) ..
    En toen was ik vandaag alweer 23 weken :whistle: :D Wat vliegen die weken soms toch om !
    Nou ik zal m'n ontbijt even verder naar binnen werken, spullen voor de honden pakken (die gaan dagje naar vriendin) en dan op naar de kleuters :D !

Zou Liesje al bruin aan het bakken zijn op het altijd tropisch Texel was ze toch? :p

Fijne dag allemaal!
    LIEFS SAM

4. Mone

Mone Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.804
    0
    0
    Den Haag
    Goedemorgen dames!
    Vandaag komt onze babykamer, de bugaboo en de box!
    Heb er helemaal zin in!

5. Ischa31

Ischa31 VIP lid

5 sep 2007
    6.944
    83
    48
    thuis
    Oh leuk Mone, zal jij wel de hele dag zoet zijn :D ;)

Gelukkig Sam dat het beter gaat met je nek. En gefeliciteerd met je 23 weken :D . Ik vandaag alweer 21 weken :D

Nou dadelijk even bloed laten prikken op suiker. Eergisteren ook al moeten doen en nu moet het 1,5 na het eten. Mijn vader is suikerpatient, en ik ben ook nog eens meer geisoleerd dus moest ik dat maar even doen voor de zekerheid.

Vanavond uit eten met collega's, afscheidsetentje bij de Griek. Niet dat ik daar nu zo'n zin in heb maar mijn collega die weg is gegaan is heel erg aardig.

Zo ga maar even naar mijn werk en dan tussendoor ff prikken en dan vanmiddag maar weer even rusten (lijk wel 80 :) ).

6. Mone

Mone Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.804
    0
    0
    Den Haag
    Ze zijn de kamer nu in elkaar aan het zetten! Ben erg benieuwd zodadelijk! Is alweer 10 weken geleden dat we het uitgezocht hebben dus.....

Lekker hoor grieks! Heb er wel trek in ;)

sam idd gefeliciteerd met je 23 weken, en Ischa jij met je 21 weken! Wat gaat het uiteindelijk snel he?!
    Vind het ongelofelijk dat ik over 10 weken m'n kindje in m'n armen kan houden!

7. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Maris, ik hoop dat de steunkousen gaan helpen voor je. En anders echt geen mogelijkheid om je auto dichterbij te zetten, of je te laten ophalen/brengen door een collega die wel dichterbij kan parkeren?
    En ja, gelukkig is alles goed met Chris z'n netvlies want dat zou veel ernstiger zijn geweest.

Sam, denk om je nek hoor met al die drukke kleutertjes.

Mone, veel plezier met alle babyspullen!

8. Ischa31

Ischa31 VIP lid

5 sep 2007
    6.944
    83
    48
    thuis
    Mone volgens mij had jij het hier al verteld hoor maar weet het niet zeker, mag ik vragen waarom jij die steunkousen hebt gekregen?

Mijn moeder had het er namelijk ook over dat het misschien goed voor mij is omdat ik veel vocht in mijn benen enz. heb zitten en dat vergroot ook de kans op spataders. En het doet ook echt pijn.

Ik stond net in de winkel en kreeg toch even pijnlijke steken onder in mijn buik, moest echt even stil gaan staan en het zweet brak uit. Net thuis nog 1x gehad maar hoop dat het nu toch over is.

9. Ischa31

Ischa31 VIP lid

5 sep 2007
    6.944
    83
    48
    thuis
    pffffffff die steken blijven toch doorgaan en elke keer op precies dezelfde plek, het is elke keer maar heel kort maar wel erg pijnlijk :cry:

10. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    Goedemiddag iedereen!

11. Mone

Mone Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.804
    0
    0
    Den Haag
    hi Ischa,
    Ik denk dat je Mariss bedoelt...want ik heb geen steunkousen.
    Weet wel dat ze meestal goed zijn tegen vocht en spataders.

12. Mone

Mone Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.804
    0
    0
    Den Haag
    goedemiddag pippo

13. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    Sorry ben druk aan het poetsen! ;)

Tot straks!

14. Lindada

Lindada Fanatiek lid

28 dec 2007
    3.194
    0
    0
    Omgeving Breda
    Goedemiddag meiden!

15. Lindada

Lindada Fanatiek lid

28 dec 2007
    3.194
    0
    0
    Omgeving Breda
    Ik heb gister de babykamer af gemaakt. Hij is echt mooi geworden! :D Ik ben er echt trots op. Zelfs de kleertjes liggen gewassen en gestreken in de kast (en ik heb er al best veel!) Ik zal proberen een paar foto's te maken, voor zover dat lukt aangezien je best dichtbij staat dan.

16. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    pff ben ik nuo zo onzeker of lijkt het maar zo
    ik heb nu al 2 goede echo's gehad de laatste was met 8 weken en 5 dagen maar sinds gister heb ik eingelijk bijna nergens meer last van.
    vandaag ook geen pijnlijke borsten of misselijkheid ook niet
    maak ik mezelf nou gek of :cry:
    hadden meer mensen dat de symptonen met 9 week verdwenen

17. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    hoi meiden!

ik kom even snel wat van me laten horen, het lukt me nu niet om bij te lezen... het gaat hier namelijk niet helemaal top! buiten dat ik het even helemaal gehad heb :( heb ik sinds gister ochtend veel klachten... veel harde buiken en als ik dan op het punt sta om het ziekenhuis te bellen nemen ze weer af! om gek van te worden! :(

vandaag wel weer een mijlpaal! 30 weken! :D

ik ga me nu weer rustig houden, tot later meiden!

liefs rebbel

18. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Bengeltje, symptomen kunnen inderdaad verschillen van dag tot dag, maar als je het niet vertrouwt zou ik even contact opnemen met je VK of gyn.

Rebbel, je hebt de 30 weken gehaald. Mooie mijlpaal. En groot gelijk meid, neem alle rust die je kunt pakken. Maar als ik jou was zou ik toch liever even contact opnemen met de gyn. Sterkte meid!

19. Mone

Mone Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.804
    0
    0
    Den Haag
    Rebbel heel veel sterkte! en ik zou ook als ik jou was toch even contact opnemen. Succes!

Bengeltje, de klachten kunnen per dag verschillen. En misschien ben je net zo'n muts als ik en krijg je pas echt goed vertrouwen als je de uk elke dag voelt, maar dat duurt helaas nog even! Hou gewoon vol en je moet maar denken elke dag is er weer een!

20. Ischa31

Ischa31 VIP lid

5 sep 2007
    6.944
    83
    48
    thuis
    hihihi Mone ik bedoelde inderdaad Mariss :D .

Nou ik ben maar even naar bed gegaan en nu lijkt het wel weer goed te gaan. Gelukkig maar anders had ik straks mijn tzaziki moeten missen :(

Wat vervelend Rebbel, ben wel blij dat je nu in ieder geval al op de 30 weken zit en rustig aan doen heh.

Inderdaad Bengeltje als je je ongerust maakt altijd even de vk bellen. En ik had precies hetzelfde als jij hoor en die ongerustheid is pas na de 20 weken echo een beetje afgenomen.

Deel Deze Pagina