Zwanger na een miskraam

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door tiruja, 18 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Pippo, druk aan het werk dus! Oh je dochtertje wordt alweer 3 jaar toch? Grote meid! hihi!
    Dank je pippo...

Ik ga even naar een vriendin... weer lekker klagen over mannen!!! ;) ze heeft ook wat issues met haar vriend!

2. Noushka

Noushka Fanatiek lid

2 feb 2008
    1.601
    12
    38
    overijssel
    Ja, eerste echo van deze zwangerschap :).
    Ik krijg ook meteen te horen hoe ver ik al ben. De banner die ik nu heb is maar een schatting tussen de gemaakte testen. Ik denk eigenlijk dat ik al een weekje verder ben. Ik denk dus dat ik volgende week bijna 10 weken ben. Maarja we zien het wel.

3. Dora en Boots

Dora en Boots Niet meer actief

Hallo allemaal!
    Kom hier even meespieken en kletsen.
    Heb in januari mijn kindje verloren met 20 weken en ben nu weer zwanger.
    Ontzettend blij, maar ook zo onzeker.
    Verwacht bij elk steekje dat het mis is en ben ook anders blij dan bij de eerste.

Groetjes Natascha

4. Bruidje77

Bruidje77 Fanatiek lid

28 mrt 2007
    4.747
    0
    0
    Bruidje, 30 jaar, 1e kindje, ma 8w in aug, uitgerekend 23 juni Jongen 16/5 met verlof
    Willeke26 , 27 jaar, 1e kindje, 1 mk 14 feb 2003 4,5 jr op zw.schap gewacht, uitgerekend 6 juli verrassing
    Liesje, 31 jaar, 1e kindje, 1 mk in jun, uitgerekend 14 juli Meisje
    Mone, 30 jaar, 1e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 22 juli Jongen
    Luna, 34 jaar, 3e kindje, 3 mk laatste in aug, uitgerekend 25 juli Jongen 14/6 met verlof
    Inez, 39 jaar, 2e kindje, 5 mk laatste in sept, uitgerekend 28 juli :-#
    Treintje, 30 jaar, 1e kindje, 3 MK laatste in sept, uitgerekend 3 augustus Meisje
    Natas, 40 jaar, 1e kindje, 1 ma 8w+2d in aug, uitgerekend 4 augustus Meisje 1/7 verlof
    Mandje, 21 jaar, 1e kindje, 2 mk laatste in aug, uitgerekend 4 augustus Jongen
    Croky, 34 jaar, 1e kindje, 2 mk laatste in sept, uitgerekend 4 augustus Jongen
    Latoya, 23 jaar, 1e kindje, 3 mk laatste 17 juli, uitgerekend 5 augustus Jongen
    Rebbel, 24 jaar, 1e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 7 augustus :-#
    Mariss, 34 jaar, 1e kindje, 1 ma in sept, uitgerekend 12 augustus :-#
    Anoul26, 27 jaar, 1e kindje, 1 mk in okt 2007, uitgerekend 14 augustus Jongen
    Jerl, 33 jaar, 2e kindje, 1 mk in aug 2007, uitgerekend 22 augustus verrassing
    Muis80, 27 jaar, 1e kindje, 1 mk in nov '06, uitgerekend 23 augustus Meisje
    Lindaa, 22 jaar, 1e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 6 september :-#
    Wens3, 28 jaar, 3e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 15 september Meisje
    Lindada,26 jaar, 1e kindje, 1 mk in nov, uitgerekend 17 september Meisje
    Pippo,27 jaar, 3e kindje (2ekindje* bij 16w zw), 2 mk laatste in okt, uitgerekend 20 september :-#
    Ktje, 28 jaar, 1e kindje, 1 mk in okt, uitgerekend 25 september
    Jill, 27 jaar, 2e kindje, 1 mk in nov, uitgerekend 25 september
    Sam8, 23 jaar, 1e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 25 september verrassing
    Roshi, 24 jaar, 1e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 27 september Meisje
    Semmi, 25 jaar, 2e kindje, 2 mk, uitgerekend 1 oktober
    Zena, 26 jaar, 1e kindje, 2 mk laatste in nov, uitgerekend 3 oktober Meisje
    Ischa, 31 jaar, 1e kindje, 1 ma 9w+5d in nov, uitgerekend 9 oktober Jongen, 28/8 met verlof
    Joli, 27 jaar, 1e kindje, 1 mk mrt, uitgerekend 11 oktober
    Nony, 31 jaar, 1e kindje, 1 mk juli, uitgerekend 12 oktober
    Mariaatje, 27 jaar, 1e kindje, 1 ma in sept, uitgerekend 11 oktober
    Taddy Teddy, 26 jaar, 1e kindje, 2 mk laatste in aug, uitgerekend 18 oktober
    Jooze, 25 jaar 27 jaar, 2e kindje 2x miskraam, uiterekend 5 nov
    Jootje24, 25 jaar, 1e kindje, 1 ma in dec., uitgerekend 13 november
    Anneke99, 33 jaar, 1e kindje, 1 mk in jan., uitgerekend 26 november
    Loncocacola,25 jaar ,1ste kindje ,1 mk in jan., uitgerekend 3 december
    Lola1982, 25 jaar, 1 kindje, 3x mk laatste in okt, uitgerekend 20 december

Totaal
    8 jongens
    8 meisjes
    4 verrassingen
    5 :-#

afspraken:
    03 juni Anneke vk+echo, Liesje VK
    04 juni Jootje VK, Lola1982 intake VK + echo
    05 juni Pippo 25 weken echo
    10 juni Sam vk, Luna vlk, Ischa vk, Willeke vk
    12 juni Mone VK, Bruidje VK
    16 juni Luna (gewonnen) Fotoshoot buik
    18 juni Lola1982 4e echo
    20 juni Inez gyn
    23 juni Jootje 20 weken echo
    03 juli Inez gyn
    07 juli Pippo 30 weken echo
    09 juli Pretecho
    14 juli Inez gyn

BUDDY'S
    Sam8<----->Rebbel
    Pippo<----->Ischa

Zo ook nog even mijn nieuwe afspraak erbij gezet

5. Bruidje77

Bruidje77 Fanatiek lid

28 mrt 2007
    4.747
    0
    0
    Hoi allemaal!

Lola, komt helemaal goed met jou en de beeb..

Rebbel, ik zou toch even de gyn bellen hoor meid.. maar wel van harte met je 30 weken.. kan me voorstellen dat je het als enorme mijlpaal ziet!

Iedereen met echo's en afspraken veel suc6!

Hier alles goed, lekker daggie gehad.. morgen weer lekker soppen thuis.. verder druk maar leuk weekend voor de boeg..

Fijne avond allemaal!

6. Noushka

Noushka Fanatiek lid

2 feb 2008
    1.601
    12
    38
    overijssel
    Welkom hier meid,
    Heel begrijpelijk dat je onzeker bent hoor, hebben de meesten hier wel denk ik. Gefeliciteerd met je zwangerschap!

Sisqa

7. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    Pff... 20weken, ik vorig jaar met 16 weken en mijn laatste miskraam in okt bij 8 weken...

8. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    Bij deze wil ik je van harte feliciteren met je nieuwe zwangerschap!

9. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    Zo, ik ben gewassen! :)
    En nu platte rust in de zetel en tv kijken! ;)

Sisqa en Natas23 willen jullie op de lijst?

10. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    Dan graag de volgende gegevens; leeftijd, hoeveelste kindje, hoeveel miskramen, en wanneer uitgerekend....en eventueel al de geplande afspraken bij gyn

11. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    wel bellen hoor!

12. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    van harte! Ik heb een groep 1/2 kind en die zijn LEUK! :)

13. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    siska en natascha van harte. Het zal zeker spannend zijn bij jullie. Ik duim voor de goede echo's !

14. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    zwaai zwaai

dit was hem weer. Ik ben er maandag weer. doei

15. mariss

mariss Fanatiek lid

12 dec 2007
    1.587
    0
    0
    Siska en Natascha gefeliciteerd en succes met de eerste zware loodjes!

Rebbel ook gefeli met je mijlpaal, snap dat je het er wel mee gehad hebt, zeker als het zo blijft spoken, maar wel op tijd aan de bel trekken hoor! Daar zijn ze voor...

Sam supergaaf, kun je lekker naar uitkijken tijdens je verlof straks...

Ischa ik heb een beroep waarbij ik vrij veel sta en normaal is dat geen probleem, maar nu merk ik sinds een week of 6 dat mijn pootjes vollopen en dat gebeurt ook op een dagje cursus etc. Als ik loop of mijn benen omhoog gooi gaat het wel beter. Maar de omtrek verdubbelen en letterlijk over je schoenen hangen lukt me ook in 1 dag... Vandaar dat ik mijn oude kousen (tot de knie) al uit de motteballen had gehaald. (Ooit gekregen om evt spataders te voorkomen, maar nooit nodig gehad) Alleen bleef het probleem hogerop. Vandaar dat ik nu lange steunkousen heb laten aanmeten (zijn confectie, maar moet wel precies passen) je moet er wel een recept voor hebben (H.A. of gyn) en na 3 weken geduld (1 week voor aanmeet-afspraak, 2 voor ze er waren) heb ik ze vandaag binnen!
    Trouwens bij mij worden 2 paar gewoon vergoed, en je hoeft niet in van die oma-breisels, die ik heb lijken net gewoon dikkere panty's
    Dus als je nu al wat vocht vasthoud zou ik ze lekker snel regelen heb je er langer plezier van!

16. Dora en Boots

Wat een fijne reacties!
    Erg leuk!

voor op de lijst:
    Natascha, 23 jaar.
    1 mk met 20 weken op 26 jan 2008
    uitgerekende datum 12 jan 2009

17. Dora en Boots

Eigenlijk heet het dan ook geen mk meer(iuvd), maar ik merk bijv op het internet dat ik er dan meer info over vind en meer lotgenoten.

Was ook een erg nare tijd, moest namelijk wel de bevalling doen.

En de info die je dan krijgt...Kreeg een berg folders toen ik zwanger was, maar toen het misging een gesprekje van 5 min en dat was het.
    Heeft me erg verbaasd.

18. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Jeetje Natass, dat is wel erg heftig. Maar welkom hier en gefeliciteerd met de nieuwe zwangerschap.

Dames vergeef me dat ik vandaag even alleen over mezelf lul.. Morgen zal ik weer wat verder op jullie in gaan hoor ;) !

Hier shirt geruild. Was geen probleem :D ! En verder nog een shirt gescoord :D .. Dus op zich.. Sam weer blij. En de vaatwasser opgehaald :D ! Jahoe :D .. Nou tot morgen. Ben nu kapot.. Lekker met mn mannetje naar bed :D

TOt morgen.

LIEFS SAM! XX

19. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Goedemorgen. Zoo Sam is ook weer van de partij :p ! Nou ja even dan, want zo weer werken. Luna kleuters zijn idd leuk :D ! Vind het zelf ook helemaal geweldig en ook leuk dat de collega's zo ontzettend leuk reageren :D ! :whistle: :D Kom in een leuk jong team :D !
    Verder maak ik me vast weer zorgen om niets.. Gister de baby veel minder gevoeld, maar ja ook een drukke dag gehad. Gisteravond in bed zat ik maar te wachten op reactie. Kreeg er wel eens eentje maar niet zo erg als afgelopen week. Maar goed.. stel me vast aan, domm doos hiero ;) !
    Nou ik zal mn ontbijt opeten, en met de honden uit en dan weer werken. Vanmiddag naar fysio en vanavond, morgenavond en zondagmiddag visite. Lekker druk weekend dus, tussendoor huispoetsen :p ! Heb er echt zin in :D Spreek jullie vanmiddag wel weer!

Iedereen vandaag met afspraken etc.. SUCCES! En fijne dag allemaal!

LiEFS SAM

20. Mone

Mone Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.804
    0
    0
    Den Haag
    Goedemorgen dames!
    Ook ik wil de "nieuwe" graag feliciteren met hun zwangerschap!

De kinderkamer is echt super, en de bugaboo en de box ook! Echt leuk dat alles er nu is!

Sam, mijn vk vertelde me dat je tot 28 weken de baby niet elke dag hoeft te voelen, als de kleine naar achteren schopt voel je dat niet altijd etc. Dit komt omdat ik met 27 weken m'n kind een dag helemaal niet gevoeld had, en ik dus in paniek was. Later blijkt dat de kleine die week een groeispurt had gemaakt, dus dat het waarschijnlijk daaraan lag dat ie zo stil was.....maar komt goed, vandaag zal je hem/haar wel weer goed voelen! Zo niet, dan zou ik zeker even met de vk bellen hoor!

Deel Deze Pagina