Zo ben ik heel blij voor een vriend van ons. Een goede vriendin (33 jaar) van hem is eergisteren overleden. Lag al een tijdje in het ziekenhuis aan een sonde en morfine. Was voornamelijk blij omdat het niet met de kerst is gebeurd (en niet omdat ik een vreselijk mens ben dat blij is als er weer iemand dood is hoor!). Niet dat zijn kerst er dit jaar beter op wordt, maar anders is het elk jaar met kerst heel zwaar.
de kerst wordt nooit meer wat het was, het hoeft voor ons ook niet meer maar ja je hebt nu een kleintje op komst en daarvoor moet je het alleen al doen he makkelijk worden doet het niet, maar het zal met de jaren wel een beetje slijten
Ik ben zwanger naar een miskraam. En ik vind deze weken verschikkelijk. ik ben pas echt blij als ik de 14 weken heb gehaad.
De angsten begrijpen we, maarre...probeer wel een beetje te genieten Welkom trouwens en gefeliciteerd!
Dank je wel. ik heb nu 3 miskramen gehad dus genieten vind ik erg moeilijk en durf ik eiglik ook nog niet. het klinkt heel erg maar het lukt me nu nog niet ik word al een hele week 's nachts wakker dat ik droom dat het weer gebeurt pfff das niet fijn wakker worden
Hai dames, Was ik ook weer ff Sorry dat ik er niet vaak ben..maar voel me de laatste tijd ook niet zo lekker...ik eet amper door de misselijkheid, heb er een blaasontsteking bij..dus ben aan de penciline..Ook hebben ze mn urine op de kweek gezet, want mocht de penciline niet aanslaan...dan gaan ze precies kijken waar het aan ligt en wat ik dan moet doen..hoop natuurlijk dat de penciline aanslaat...Verder ben ik al meer dan een week niet naar het toilet geweest, grrr! Word er zo moe van Weet niet of ik dit allemaal eerder heb verteld, maar moest het gewoon ff kwijt Verder heb ik geen last meer van krampjes en mn rug, hoop dus dat het daarbinnen gewoon gewoon goed zit...Nog wel last van mn boobs en soms getrek in mn lies.. Hoe gaat het hier? Liefs..
Hallo meisjes, kwam is even kijken hoe het met jullie gaat. Maar op de "normale"kwaaltjes na met iedereen wel aardig geloof ik! Kotsen met een glimlach dus! Fijn! Met mij gaat t inmiddels ook weer goed, ben minder verdrietig dan vorige keer (raar!), toen was ik echt verbijsterd dat ons dit overkwam en nu hield ik het toch in mijn achterhoofd. We gaan vol goede moed verder! Goed om te zien dat bij jullie alles goed gaat. Veel sterkte met alle kwaaltjes en over een maandje of 7/ 8 hebben jullie allemaal je mooie wondertje! super!
wij hebben flexibele opvang! Wij mogen onze zoon 24 uur per maand brengen en geven 1 maand van te voren de tijden door. Dat is dus elke week en elke dag verschillend. het is ook niet duurder dan gewone opvang. Wel zijn er vaak lange wachtlijsten voor deze vorm. Onze baby staat nu ook op de wachtlijst en zoals het er nu naar uit ziet kan die niet optijd geplaatst worden, maar dan wordt mijn vriendin zolang gastouder (hopen we) Dat is ze nu na school ook voor de oudste.
Zena, wat fijn om even van je te horen en om te horen dat het wel weer goed met je gaat. Moed houden is inderdaad het enige wat je kunt doen. We gaan hier heel hard voor je duimen dat het heel snel zal gaan lukken voor jullie! Fleur, welkom hier. Gezellig dat je hier komt meekletsen. Heel herkenbaar hoor, dat het nog niet lukt om te genieten. Bij mij begint het genieten ook nu pas te komen. Heb eerst 2 echo's nodig gehad voor het tot me doordrong dat het deze keer wel eens goed zou kunnen blijven gaan. Het vertrouwen in deze zwangerschap moet groeien en bij de een komt dat sneller dan bij de ander. Latoya, ook al aangesloten bij de club van de misselijkheid? Er zijn toch wel leukere clubjes om bij te komen meid. En nog een blaasontsteking ook. Da's ook al niet fijn. Beterschap meid! Liesje, kerst zal voorlopig inderdaad nog een bijsmaak voor jullie hebben, maar dat zal slijten. En volgende kerst heeft iedereen in jullie familie wat leuks om naar uit te kijken, de eerste kerst van jullie kleine. Dat is toch ook een fijn vooruitzicht.
Ik zit hier tussen 2 afspraken in even te wachten tot we om 16.00 naar het ZH vertrekken *bibber bibber* Bedankt allemaal voor jullie berichtjes en het duimen! Fleur, van harte welkom hier. Onzeker hè, die eerste weken van zwangerschap. Inez, hoop zo dat je nu met een grote glimlach naar je beebje ligt te kijken! Zena, fijn weer even van je gehoord te hebben. Ik hoop voor je dat het snel weer lukt en dan 9 maanden mag blijven zitten. Latoya, sterkte met de kwaaltjes meis! Liesje, lekker straks vakantie. Ik moet morgen nog werken en heb dan ook 2 weken vrij, zalig.
We hebben heerlijk mogen loeren naar een kleine uk die in een week tijd 2x zo groot is geworden. Het hartje klopte mooi en het zag er tot nog toe allemaal heel goed uit. Ik zal nog een fotootje van de echo in m'n album zetten. Maar die moet eerst nog even worden ingescand.
Super Inez! Onze echo was ook goed! We hebben een grijs vlekje gezien van 0.94 cm groot met een knipperlichtje erin. Kijk, zegt de echoscopiste dan, dit is het kloppende hartje van jullie kind..... hahahaha, een knipperende rijstkorrel is dan ineens 'jullie kind' We hebben het hartje ook heel even gehoord, echt gaaf. Vruchtje was ook van een goede grootte voor deze termijn, dus so far so good. We juichen zachtjes, we zijn er natuurlijk nog niet helemaal maar de kansen op een miskraam zijn hiermee een aardig stuk gedaald. Woensdag 2 janauri krijg ik een volgende echo. De fotootjes zal ik ook morgen inscannen.
Natas, gefeliciteerd met jullie knipperende rijstkorrel! En nu gaan genieten hoor! Voor de liefhebber, ik heb een recente foto van ons meisje en eentje van haar brusje to be in m'n album geplaatst.
Natas en Inez van harte meiden! Ben hartstikke blij voor jullie! Inez, wat een schattig meiske heb je!
Dank je Bruidje, ja, het is echt een dotje. Een met een zeer sterk eigen willetje, maar dat maakt het wel erg leuk.
O weer zoveel goed nieuws hier! Helemaal super! Inez gefeliciteerd met je goede echo! Ik hoop dat Natas ook een goede echo heeft gehad. Gisteren had ik kerstfeest bij het werk van mijn man en hij had al aan iedereen verteld dat we een goede echo hadden. We werden dus gefeliciteerd alsof ik al 3 maanden op weg was. Erg apart, maar ook erg leuk. Ik hoop dat de felicitaties terecht zijn, dan kan ik met mijn verjaardag op 19 januarie iedereen goed nieuws brengen. Liefs van Treintje
O sorry Natas, Ik had je berichtje helemaal gemist, Ik zie nu dat jullie een goede echo hadden. Gefeliciteerd! groetjes v Treintje
Joepie ik zie weer 2 goede echo's! Van harte dames. Wat een opluchting zeg! Natas zeiden ze nog iets over dat bruine bloedverlies?