Van harte dames! Heeeerlijk al die goede berichten! Ik mag maandag voor m'n 2e echo. En opeens vind ik het DOODENG........... Pffff
Merci allemaal! Luna, over het bruinverlies zei ze dat dit vaak voor kon komen zonder dat er iets aan de hand was. Wat ik eigenlijk al wist dus. Extra info is wel dat ze op dit moment niets zag om me zorgen over te maken. Ja Croky, elke echo is weer spannend! Maar je zult vast een gegroeid grijs vlekje te zien krijgen Inez, super foto's! Mijn echofotootjes van de rijstkorrel staan nu in m'n album
Bruidje, 30 jaar, 1e kindje, ma 8w in aug, uitgerekend 23 juni Willeke26 , 27 jaar, 1e kindje, 1 mk 14 feb 2003 4,5 jr op zw.schap gewacht, uitgerekend 6 juli Liesje, 31 jaar, 1e kindje, 1 mk in jun, uitgerekend 14 juli Mone, 30 jaar, 1e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 22 juli Luna, 33 jaar, 3e kindje, 3 mk laatste in aug, uitgerekend 25 juli Inez, 38 jaar, 2e kindje, 5 mk laatste in sept, uitgerekend 29 juli Croky, 34 jaar, 1e kindje, 2 mk laatste in sept, uitgerekend 29 juli Natas, 40 jaar, 1e kindje, 1 ma 8w+2d in aug, uitgerekend 4 augustus Mandje, 21 jaar, 1e kindje, 2 mk laatste in aug, uitgerekend 4 augustus Rebbel, 24 jaar, 1e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 6 augustus Latoya, 23 jaar, 1e kindje, 3 mk laatste 17 juli, uitgerekend 12 augustus wwjc19, 28 jaar, 1e kindje, 1 mk op 24 sept, uitgerekend 13 augustus Muis80, 27? jaar, 1e kindje, 1 mk in nov '06, uitgerekend 21 augustus afspraken: 24 dec Croky 2e echo 27 dec Rebbel vk 27 dec Natas VK 27 dec Latoya 1e echo bij gyn 27 dec Liesje 2e echo 31 dec Wwjc19 1e echo 2 jan Natas 2de echo in ZH 3 jan Muis80 1e echo 4 jan Inez 4de echo 7 jan Wwjc19 VK 9 jan Bruidje VK 15 jan Liesje VK Heb de lijst weer even meegenomen, mijn nieuwe datum echo erin gezet. En ben zo vrij geweest de afspraken die al geweest zijn eruit te halen en ook Inez d'r nieuwe echo erin te zetten
Even in een apart bericht : heb in een ander topic slecht nieuws gelezen over Wendy (wwjc19), een forumlid heeft telefoon van haar gehad. De pijn in haar buik bleek te komen van een buitenbaarmoederlijke zwangerschap Voor zover ik begrepen heb is ze al geopereerd en hebben ze wel de eileider kunnen sparen. Het herstel zal zwaar zijn voor haar. Lieve Wendy, heel veel sterkte! (heb het nog niet van bovenstaande lijst afgehaald, vind ik zo lullig te doen voor ze zelf is langsgeweest)
Dank jullie ! Ik zal er komende dagen niet veel zijn, ik heb veel pijn en dat weerhoud mij ervan mijn verdriet te verwerken. (Het doet letterlijk zeer als ik huil) Wat Natas zei klopt precies. Het was toch bbz. Ik ben gister gewoon gaan werken, maar deed zo zeer en aangezien verloskundige (volgens haar) toch niets kon doen heb ik ha gebeld en die heeft me met mijn pijn en koorts doorgestuurd naar de EHBO. Bij echo bleek dat niets in baarmoeder zat. Met operatie hebben ze idd vruchtje weggehaald en eileider kunnen sparen... Zo, nu stop ik weer, want ook zitten doet zeer. Heel veel groetjes, Wendy
Croky, ik kan me goed voorstellen dat je het nu toch weer even heel eng vindt om weer voor de echo te gaan. De eerste 2 echo's vond ik ook heel erg eng. Ik denk dat onze angsten en twijfels hier toch best wel in meespelen. Je wilt graag dat het deze keer goed is en blijft, tegelijkertijd verwacht je eigenlijk dat met de echo blijkt dat het toch niet goed zit. (zo heb ik het althans bij de eerste 2 echo's ervaren). Ik ga in ieder geval keihard voor je duimen dat ook voor jou alles er nog steeds goed uitziet.
Dank je Inez voor je steun! Vannacht droomde ik juist weer dat alles helemaal goed was, de twijfel komt soms echt bij vlagen opzetten. Als de 2e echo helemaal goed is, zullen we beide pas echt durven te genieten denk ik. En na de 12e week helemaal!
wendy veel sterkte het valt niet mee om naast de emotionele pijn ook nog zoveel lichamelijke pijn te hebben. Sterkte
Croky, sterkte maandag....komt vast goed ! Ik hield me eraan vast dat de kans dat het misgaat altijd nog veel kleiner is dan de kans dat je een een mooi beebje in je handen hebt over 7 maanden ! En zeker na zo'n mooie eerste echo.
Goedemorgen meiden! Ik ben er niet zo heel veel. De hormonen doen hun werk. Ik ben de afgelopn week echt enorm misselijk geweest en daarnaast ben ik verschrikkelijk moe. Ik ben blij dat ik meer merk van de zwangerschap. Tijdens de vorige zwangerschap heb ik eigenlijk weinig last gehad van misselijkheid maar misschien komt dat ook omdat het vruchtje met 6 wkn was gestopt te groeien. Ik wens jullie allemaal fijne kerstdagen. Ook degen die het nu moeilijker hebben!
Hallo allemaal, Ik kom me aansluiten bij jullie, als dat goed is. Wij hebben in 2006 twee maal een MK gehad en in 2007 wilde het zwanger worden maar niet meer lukken. Maar gelukkig is het net op de valreep via IUI toch nog gelukt en ben ik nu 8,5 week zwanger. De eerste echo hebben we op 12 december gehad, de groei was volgens schema en er was een duidelijk hard kloppend hartje te zien . Heb tranen met tuiten gehuild van blijdschap en alle spanningen die los kwamen. Maar nu ben ik twee weken verder en slaat de twijfel weer toe . Wat als het na de 1e echo toch nog fout blijkt te gaan. Veel van onze vrienden weten inmiddels al dat we zwanger zijn - iedereen in onze omgeving is er mee bezig of wist in ieder geval waar wij mee bezig waren - en met kerst willen we onze broers en zussen in lichten. Maar zoals gezegd is de twijfel toe geslagen. De eerste weken van mijn zwangerschap voelde ik me echt zwanger, nu merk ik eigenlijk helemaal niets meer. Ook heb ik vorige week zaterdag een half uur enorme buikkrampen gehad en daarna niets meer. Maak me nu druk dat die buikkrampen een fout teken waren. Afijn, heel herkenbaar waarschijnlijk voor velen, maar ik baal zo van die twijfel vlak voor de feestdagen... Mijn volgende echo staat pas voor 10 januari gepland en dat duurt nog zo ontzettend lang. Ik durf alleen niet om een te vragen of ik niet eerder terecht kan voor nog een echo. Ze zullen het ook wel enorm druk hebben vanwege verminderde bezetting met de feestdagen. Twijfel dus, gelukkig wel afgewisseld met vlagen van blijdschap. Maar pas na een 2e goede echo zal ik echt durven te geloven dat het dit keer wel goed is. Zo, dat lucht op om mijn twijfe weg te schrijven . Jullie allemaal succes met de onderzoeken, zwangerschapskwaaltjes, twijfels en natuurlijk hele fijne feestdagen, dat het maar een bijzonder mooi uiteinde van 2007 mag worden! groetjes, Pooltje
Welkom hier Pooltje! Ik kan me voorstellen dat je je weer ongerust maakt. Na een miskraam gebeurt dat denk ik sowieso sneller en de geruststelling van een eerdere echo blijft niet weken hangen. Ik heb nog even het lekkere gevoel van mijn echo afgelopen donderdag maar dat zal ook niet aanhouden tot de volgende denk ik. Verschil is wel dat ik na 2 weken alweer mag, wat moet jij lang wachten! Croky, heel veel succes morgen! Anoul, jammer dat je je zo belabberd voelt. Ik ben gelukkig niet echt misselijk, wel wat weëig en het zit wat hoog in m'n keel. Ben wel erg moe, gelukkig hebben we nu 2 weken vakantie. En m'n buik begint behoorlijk op te zetten.
Heb net even een fotovergelijkinkje gedaan met (bijna) 5 weken en 8 weken zwanger en in m'n album gezet. Nou was ik al niet helemaal meer strak, tjsa 20 jaar geleden een stukkie meer maar altijd een ietwat bol buikje door m'n darmen gehad, maar ik vergis me dus niet : hij wordt echt dikker. Gelukkig heb ik een paar broeken voor naar kantoor die me normaliter te wijd zitten en ik met een riem moet dragen. Gaat het bij jullie ook zo snel?