Zwanger na een miskraam

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door tiruja, 18 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bruidje77

Bruidje77 Fanatiek lid

28 mrt 2007
    4.747
    0
    0
    hahaha ja dat kan ik me voorstellen! Ja hoor hier alles prima voel me wel goed. Ga hier dinsdag vertellen dat ik zwanger ben... We hebben besloten dat we het vanaf dit weekend een beetje gaan vertellen aan iedereen die het nog niet weet..

2. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    leuk bruidje....altijd leuk om zoiets te vertellen

wij kunnen niet wachten tot sinterklaas...als de echo goed is gaan wij het vertellen

3. mirjamc

mirjamc Actief lid

6 apr 2007
    105
    0
    0
    Emmeloord
    Ik heb 8 juni een curretage gehad na 11 weken.Na de eerste menstruatie was ik gelijk weer zwanger en wij vonden die eerste weken een regelrechte hel.Met 10 weken hadden we de termijnecho en alles was dit keer goed en we kregen van de gyneacoloog te horen dat hij de kans erg klein was dat het nu weer mis zou gaan :)
    En hij heeft gelijk gehad tot zover,want ik ben nu 18 weken en alles gaat goed.De kleine(en ik :D )groeit goed.
    Ik moet eerlijk zeggen,dat ik soms nog wel wat bang ben dat het alsnog misgaat,maar ik probeer dat zo min mogelijk te doen,want zo is deze zwangerschap niet echt leuk meer.

4. Bruidje77

Bruidje77 Fanatiek lid

28 mrt 2007
    4.747
    0
    0
    He Mirjam, fijn om te horen! Snap precies hoe je je voelde.. Ik heb nu 2 goede echo's gehad en nu durf ik er vertrouwen in te hebben. Bij mijn miskraam was het ook al direkt vanaf het begin niet goed..

Vind het nog wel heel eng om het de hele wereld te vertellen maar 100% garantie krijgen we toch nooit en volgens de vk kon het eigenlijk niet meer misgaan dus vanaf dit weekend gaan we het news spreaden!

Vertellen jullie het aan iedereen Liesje of alleen aan familie en goede vrienden?

5. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    Ik heb mijn miskraam volgens mij nog niet verwerkt. Ik heb vannacht een droom gehad waar ik de hele dag al door van slag ben. Ik droom heel levendig dus als ik wakker wordt kan ik soms de droom en werkelijkheid niet onderscheiden. Ik droomde nu dus dat ik bloedverlies had. Dusdanig veel dat je je wel echt zorgen moest maken, maar het zette weer niet door. En dan wel genoeg bloedverlies om het geen innesteling te kunnen noemen maar wel genoeg om flink in de stress te schieten. Oh dat gevoel wat ik had. Ik kan het me zo weer voor de geest halen. Ik werd dus ook heel verdrietig wakker en het duurde even voordat ik door had dat ik slechts alleen gedroomd had. Natuurlijk gauw even de slip gecheckt en daar was natuurlijk niets aan de hand. Maar het drukt je wel weer met de neus op de feiten. Onverwerkte feiten? Bah ben er even naar van.
    Oja en in mijn droom kreeg ik een echo en daar was het vruchtje 4w en 6d (is met die duur helemaal niet zo duidelijk te zien maar goed). En die duur dan ben ik vandaag dus precies! Ik hou zelf 2 dagen korter aan omdat de eisprong 2 dagen later was.
    maar ik denk dat de vlk dat wel aan gaat houden.

6. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    Oh wat vervelend voor je zeg! He gat!
    heb je al iets geprobeerd tegen de misselijkheid?
    VSM heeft tabletjes, okugest. Hier hielpen ze niet maar wellicht bij jou wel.
    Verder heb je emefasene. Die heb ik wekenlang gebruikt.
    En je zou vit B6 kunnen slikken. Dat schijnt ook te helpen.

7. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    Oh wat spannend zeg je gaat ook nog promoveren! Wat gaaf! Waar ga je in promoveren?

(trouwens, die vermoeidheid gaat beter worden hoor. Tussen maand 4-7 ben je op je best. Daarna gaat vooral de buik in de weg zitten.)

8. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    Oh wat leuk! Ga je het nog op creatieve wijze vertellen?

9. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    de oudste wil even computeren en de andere mannen kijken met hongerige ogen naar me (ik heb net zitten snaaien dus ik snap niet waarom ik nou zo vroeg al moet gaan koken) dus ik ga gehoorzamen. Ik koken en de oudste even achter de pc.

10. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Mirjam, welkom hier en gefeliciteerd met je zwangerschap. Fijn dat nu alles zo goed blijft gaan. Houden meid. Kan me wel voorstellen dat het niet altijd even makkelijk is om te genieten, heb daar zelf ook erg veel moeite mee. Het is bij mij al zo vaak misgegaan in een vrij vroeg stadium, dat ik er gewoon rekening meehou, dat dat nu ook zal gebeuren.

Dus Luna, ook die droom van jou en het nare gevoel wat je erna overhield zijn herkenbaar. Ik zou zo graag willen genieten, maar kan het gewoon nog niet. Het gevoel dat het niet goed zit heb ik niet, maar ik kan ook bijna niet geloven dat het wel goed zit. Zit mezelf ook continue na te gaan of er nog wel kwaaltjes zijn en natuurlijk ook het welbekende broekloeren gebeurt met regelmaat.

Liesje, wat onzettend balen dat je zo misselijk bent, dat je zelfs onder het wandelen moet overgeven. Hoop voor je dat die misselijkheid niet al te lang zal gaan duren.

11. Mone

Mone Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.804
    0
    0
    Den Haag
    hi luna,
    in de neurowetenschappen...erg leuk

maarre wat een vreselijke droom meid! Hoop dat je er snel minder last van hebt!

12. Mone

Mone Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.804
    0
    0
    Den Haag
    @ Liesje, ik vind het wel gaaf hoor! Heel correct om als de hond zijn behoefte doet jij ook wat dumpt ;)

13. Zena

Zena Fanatiek lid

9 dec 2006
    2.428
    0
    36
    Hoi meiden!
    Liesje wat balen dat je zo misselijk bent, maar ja, dat is wel op en top zwanger he! Hihi!
    Die romen heb ik trouwens ook. En ook dat ik wakker wordt en niet meteen doorheb dat het een droom was. Vreselijk!
    Ik heb trouwens een behoorlijke urineweg infectie en daarom sloeg die test gisteren zo licht uit, vertelde de huisarts vanmorgen. Gek gisteren was mn urine "schoon"en vanmorgen gef die maximaal infectie aan op de strip. Heb overigens helemaal geen klachten hiervan...

14. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    Dat is precies zoals ik me voel! Ik ben er echt van overtuigd dat het goed gaat, maar ergens is dat ook weer niet voor te stellen.

15. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    ojee wat balen. Krijg je er nu wel wat voor?

16. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Ervan overtuigd dat het goed zit ben ik nog niet. Toen ik in augustus zwanger raakte was ik daar zo ontzettend blij mee. Groot was de domper dat het fout afliep, ben toen echt even in een dal terechtgekomen.
    Gezien de testen die ik tot nog toe heb gedaan ben ik echt hartstikke zwanger, maar ik kan er nog niet echt in geloven. Hoop dat dat over een weekje of 2 na de echo beter zal gaan. Ik wil morgen een afspraak maken voor 7 december bij gyn. Dan zou ik 6 weken 4 dagen moeten zijn en zou er hartactiviteit moeten zijn. Spannend hoor. Wel iets om naar uit te kijken.

17. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    als ik jou was zou ik net even een paar dagen wachten! het kan nl dat het hartje pas met 6w en 6d bij jou gaat kloppen. of dat je net 2 dagen minder ver bent en dan heb je weer zo'n teleurstelling en stress als je geen kloppend hartje te zien krijgt.
    ik ga echt niet eerder dan met 7w maar hoop eigenlijk dat ik nog later ga. (als ik me kan beheersen).

18. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    hihi ik heb vanmorgen weer getest. Ik test door tot ze op zijn. :)

Maar het werd weer een duidelijke 2e streep hoor. Pfieuw

19. Mone

Mone Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.804
    0
    0
    Den Haag
    Goedemorgen luna!

Lekker hoor!

20. Bruidje77

Bruidje77 Fanatiek lid

28 mrt 2007
    4.747
    0
    0
    Goedemorgen allemaal!

Hier alles prima! Vanochtend weer eens een heel klein beetje misselijk maar is alweer weg.. gek dat dan opeens weer zo de kop op kan steken..

Luna ik denk niet dat we het aan de mensen die het nog niet weten heel origineel gaan vertellen.. meestal maakt manlief een opmerking (bv in de kroeg)(denk aan.. doe maar een colaatje voor het vrouwtje want ze moet aan het kleintje denken..) dan zie je verbaasde en blije blikken en ja hoor het kwartje valt..

Deel Deze Pagina