Zwanger na een miskraam

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door tiruja, 18 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Croky, gefeliciteerd met je geweldige echo meid! Heel fijn zo voor de feestdagen. Geniet maar lekker op je roze wolk.

Muis, wij gaan het morgen aan de eerste familieleden vertellen. We hebben voor onze dochter van 22 maanden een leuk boekje gekocht over een mama met een baby in haar buik en dat gaan we haar morgen in het bijzijn van de familie vertellen. En dan maar afwachten hoe snel het kwartje gaat vallen.

Mijn broertje en z'n vriendin wisten het al vanaf het begin en die hebben we gisteren nog gezien. Zij zagen nu toch ook al heel duidelijk een boller buikje. Nu zit ik van mezelf niet al te strak in het vel, maar insiders zouden het verschil toch echt moeten zien.

2. Muis80

Muis80 Actief lid

26 nov 2007
    314
    0
    0
    leerkracht
    Roosendaal
    Inez heel veel plezier met het vertellen. Wat een leuke manier. Ik als juf zijnde kan boekjes altijd waarderen.
    :)
    Groetjes muis

3. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Croky, van harte met je mooie echo! :thumup:

Inez, ik ben erg benieuwd hoe snel of langzaam het kwartje viel bij je familie! :D

Ja, die onzekerheid..... kunnen we allemaal over meepraten ben ik bang. De eerste periode is sowieso al onzeker en voor ons met een miskraamverleden nog spannender.
    Ik heb sinds gisteravond weer wat bruinverlies. Ik word hier nog steeds niet vrolijk van, al maak ik me minder zorgen met de goede echo na de 1ste keer bruinverlies.

Lieve meiden, hele fijne dagen allemaal!

4. Muis80

Muis80 Actief lid

26 nov 2007
    314
    0
    0
    leerkracht
    Roosendaal
    Hi natas,

Wat vervelend zeg die bruine afscheiding. Nu probeer er maar vanuit te gaan dan het niets is, denk maar aan je rijstkorrel die je de 20ste hebt gezien en dan verschijnt die glimlach vanzelf wel weer.

Kus Muis

5. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Nooit gedacht dat ik zou glimlachen om een rijstkorrel! :)

6. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Maar het is dan ook wel een heel mooie rijstkorrel Natas!

7. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    @croky: gefeliciteerd met je mooie echo! :D

@natas: probeer je niet te druk te maken meid, ik heb het ook gehad, stelde niks voor achteraf, maar ik begrijp je zorgen! ;)

liefs rebbel

8. anoul26

anoul26 Fanatiek lid

11 feb 2007
    1.008
    0
    36
    Hoorn
    Over een buikje gesproken. Ik heb altijd een hele platte buik. Onze directe familie weet dat ik weer zwanger ben. Gisteren vroeg mijn schoonzusje of ik zelf vind dat ik al wat geroeid ben. Ik zei dat de bovenkant van mijn buik wat voller lijkt. Zij zei dat ze mijn buik dikker vindt. Kan niet van het vele eten zijn want de afgelopen dagen weinig gegeten ivm misselijkheid. Ik denk dat mijn maag en darmen misschien wat aan het verkassen zijn want door de groei van mijn baarmoeder kan dat denk ik nog niet komen.
    Nog 1 nachtje slapen en dan hopen wij een hartje te zien. Om 9:00 hebben we de afspraak.

Hoe is het tijdens jullie kertsdiners verlopen? Hopelijk hebben jullie wel genoten van al het lekkers?

9. wwjc19

wwjc19 Fanatiek lid

3 jul 2007
    3.202
    1
    0
    Call Center Medewerker
    Eindhoven
    Gefeliciteerd met de goede echo Croky !

Kus, Wendy

10. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Anoul, mijn (weliswaar prachtige) rijstkorrel kan mijn dikke buik idd nog niet veroorzaken :)
    Het is zoals je zegt de darmen die al meer omhoog komen wat je ziet. Ik merk ook verschil tussen 's ochtends als ik nog niets gegeten heb en later op de dag, scheelt minimaal 1 gaatje met de riem. Of zoals na gisteravond wel 2 gaatjes hahahaha, mijn te wijde broek stond op knappen.

Succes bij je echo morgen!

Rebbel, ja jij hebt dit ook gehad hè.
    Door de goede echo maak ik me er een stuk minder zorgen om, maar vond het toch wel prettig vandaag te merken dat het bruinverlies alweer minder is.

11. Muis80

Muis80 Actief lid

26 nov 2007
    314
    0
    0
    leerkracht
    Roosendaal
    Hi meiden,

Anoul spannend hoor morgen de echo. Wel laten weten hoe het is afgelopen he...

Wendy hoe is het met je?

Groetjes muis

12. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Anoul, veel plezier vandaag met je echo!

Gisteren hebben we dus onze dochter dat boekje uit laten pakken, dat moest ze van ons bij oma op schoot, zodat oma een stukje kon voorlezen uit het boekje. Het duurde wel even voor het kwartje viel. Maar op een gegeven moment fluisterde oma met tranen in haar ogen naar me, Inez, heb jij een babietje in je buik?

M'n schoonzus vond het nog wel erg vroeg om te vertellen, maar zelf heb ik zoiets van, in elk stadium kan iets fout gaan. Dan zou je het gewoon helemaal niet moeten vertellen en pas de familie inlichten wanneer de baby geboren is. Al snap ik haar reactie wel, ze heeft zelf ook MK's gehad en is kinderloos gebleven. Maar ze vonden het allemaal wel leuk dat onze kleine meid gezelschap gaat krijgen.

Natas, hoe is het nu met jou? Is het bruinverlies nu weg?

Ik heb trouwens op eerste kerstdag voor het eerst de bewegingen van de baby kunnen horen met onze Angelsound. Nou ja, het is geen echte Angelsound. Het apparaat heet Firstsounds en is van Hape. Maar het idee is hetzelfde. Ik heb met m'n eerste zwangerschap ook veel plezier gehad met dit apparaatje. De hartslag van onze dochter heb ik er nooit mee kunnen traceren, maar je kon wel alle bewegingen, schopjes en hikjes ermee horen. Echt geweldig. En nu horen we deze kleine uk dus ook al bewegen. Heel mooi. Allemaal zachte plofjes en plopjes.

13. Annna

Annna Fanatiek lid

20 sep 2007
    2.587
    0
    0
    ZUID HOLLAND
    Inez, Jij bent een grote topicstartster zie ik.
    Ik heb de tijfelachtige eer om mee te praten in dit topic. Twijfelachtig omdat het voor iedereen natuurlijk prtettiger was geweest niet eerst een MK te moeten meemaken.
    Ik twijfel nu niet meer aan mijn zwangerschap, die is vanmorgen echt bewezen met een streepje!

14. Annna

Annna Fanatiek lid

20 sep 2007
    2.587
    0
    0
    ZUID HOLLAND
    Anoul., Jij bent als het goed is net voor de echo geweest! Ik hoop dat je een mooi hartje hebt mogen zien!

Natas, jij gaat vandaag voor de eerste afspraak met de VK toch! Geniet daar ook van! Was je vorige keer al bij een VK geweest?

Ik zou donderdag voor de eerste keer gaan na die vervelende maandag de eerste echo te hebben gehad. Meteen weer afgezegd! Ik was zo blij dat ik eindelijk naar een VK kon, dat voelde voor mij als echt bevestigd zwanger zijn.

15. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Anna, wat fijn dat je hier ook komt meekletsen. Van harte gefeliciteerd meid, een digitoast op een geweldige zwangerschap waaruit een mooi ieniemienieannaatje gaat voortkomen.

De eer voor het starten van dit topic komt Luna toe.

Natas, succes vandaag bij de VK. Wie weet mag je daar ook nog wel even loeren. Spannend hoor!

Anoul, hoe is het gegaan meid?

16. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Bruidje, 30 jaar, 1e kindje, ma 8w in aug, uitgerekend 23 juni
    Willeke26 , 27 jaar, 1e kindje, 1 mk 14 feb 2003 4,5 jr op zw.schap gewacht, uitgerekend 6 juli
    Liesje, 31 jaar, 1e kindje, 1 mk in jun, uitgerekend 14 juli
    Mone, 30 jaar, 1e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 22 juli
    Luna, 33 jaar, 3e kindje, 3 mk laatste in aug, uitgerekend 25 juli
    Inez, 38 jaar, 2e kindje, 5 mk laatste in sept, uitgerekend 29 juli
    Croky, 34 jaar, 1e kindje, 2 mk laatste in sept, uitgerekend 29 juli
    Natas, 40 jaar, 1e kindje, 1 ma 8w+2d in aug, uitgerekend 4 augustus
    Mandje, 21 jaar, 1e kindje, 2 mk laatste in aug, uitgerekend 4 augustus
    Rebbel, 24 jaar, 1e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 6 augustus
    Latoya, 23 jaar, 1e kindje, 3 mk laatste 17 juli, uitgerekend 12 augustus
    Muis80, 27? jaar, 1e kindje, 1 mk in nov '06, uitgerekend 21 augustus
    Annna, 39 jaar, 1e kindje, 1 mk in , uitgerekend

afspraken:
    24 dec Croky 2e echo
    27 dec Rebbel vk
    27 dec Natas VK
    27 dec Latoya 1e echo bij gyn
    27 dec Liesje 2e echo
    2 jan Natas 2de echo in ZH
    3 jan Muis80 1e echo
    4 jan Inez 4de echo
    9 jan Bruidje VK
    15 jan Liesje VK[/quote]

Heb de lijst weer even meegenomen, Annna toegevoegd en Wendy (helaas helaas) van de lijst gehaald.

Lieve Wendy, fijn dat je hier zo af en toe nog even komt buurten en ik hoop van harte dat we je weer heel gauw op deze lijst mogen terugzien.

Latoya en Liesje, meiden ook jullie veel plezier met jullie echo's vandaag en Rebbel succes bij VK!

17. Annna

Annna Fanatiek lid

20 sep 2007
    2.587
    0
    0
    ZUID HOLLAND
    Eh ja Inez,
    Goh is dit nu al zwangerschapsdementie? Nou zal wel wazigheid van de zevende hemel zijn!

18. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Geeft niks hoor Annna, blijf nog maar lekker even zweven op je roze of blauwe wolk in de zevende hemel en blijf nog maar een flink aantal maandjes last houden van zwangerschapsdementie! haha.

19. Annna

Annna Fanatiek lid

20 sep 2007
    2.587
    0
    0
    ZUID HOLLAND
    Hopelijk komen er snel meer bij in September!

20. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    Annnnnnnnna! Wat een geweldige afsluiting van een veel bewogen jaar! Van harte!

Deel Deze Pagina