Hai dames...Vanmorgen echo gehad en we hebben het hartje zien kloppen Ik ben nu 7 weken en 4 dagen zwanger, maar hij of zij is al 1,6 cm dus 8 weken en 2 dagen oud grappig he? Ben benieuwt naar de rest... Liefs
Latoyo: van harte! Prachtig gezicht hè... Annna: welkom en gefeliciteerd met zo'n mooie test! Hier weer even een minder dagje, opeens slaat de onzekerheid weer toe en twijfel ik heel erg of de kleine uk wel goed genoeg groeit... aangezien bij meting van het embrio ik 6 dagen minder ver was dan gedacht... Tuurlijk kan ik een late eisprong gehad hebben, helemaal na die 2 mk, maar ik weet de klusdatum nog wel en dan klopt het nog steeds niet.... (25-10 laatste menstr, 7-11 geklust, en op 24-12 een embrio van 1,56 cm = 8wk) Kan een innesteling langer duren? Of de groei in het begin langzamer gaan? Croky-man zegt: geen zorgen maken, 2 mooie echo's gehad, etc... maarja de schrik zit er wel in na 2 mk ..Thanx voor het luchten van m'n hart.. hopelijk kan iemand me geruststellen...
Crocky ik denk wel dat 2 goede echo's een goede groei kunnen bevestigen, hoor. En het zou kunnen zijn dat de bevruchting echt dagen na je vrijdatum was. 5 dagen en ik heb zelfs wel eens gelezen over uitzonderingen van 8 dagen. Ook een innesteling gaat geloof ik niet voor iedereen even snel. Vertrouw maar op je man
Goedemiddag dames, Hoop dat iedereen hele fijne dagen heeft gehad! Ik heb wel in ieder geval, en nu maar wat balansdagen.... Wel apart zo'n eerste kerst zonder een druppel alcohol Latoya, fijn hoor zo'n echo! Liesje en Anoul, heel veel plezier bij jullie echo Annna welkom! en iedereen die ik vergeten ben, sorry....maar denk wel aan jullie hoor!
Hoi meiden! Hebben jullie fijne dagen gehad? Hier erg gezellig, we hebben de halve prenatal gehad hahaha... Gefeliciteerd met de goede echo's en Liesje en Anoul veel plezier!
hallo! ik ben vandaag voor het eerst bij de vk geweest, alles was weer prima in orde met de kleine uk! hij of zij groeit goed, en het hoofdje was goed te zien. ik zit nu op 8 weken en de uitgerekende datum is 7 augustus een dagje verschoven dus. sorry ik heb verder niet bij gelezen, ik ben echt zwaar verkouden, de tranen lopen over mijn wangen, dus ik ga zo op de bank! lastig dat je er niks voor kunt nemen. liefs rebbel
Bruidje, 30 jaar, 1e kindje, ma 8w in aug, uitgerekend 23 juni Willeke26 , 27 jaar, 1e kindje, 1 mk 14 feb 2003 4,5 jr op zw.schap gewacht, uitgerekend 6 juli Liesje, 31 jaar, 1e kindje, 1 mk in jun, uitgerekend 14 juli Mone, 30 jaar, 1e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 22 juli Luna, 33 jaar, 3e kindje, 3 mk laatste in aug, uitgerekend 25 juli Inez, 38 jaar, 2e kindje, 5 mk laatste in sept, uitgerekend 29 juli Croky, 34 jaar, 1e kindje, 2 mk laatste in sept, uitgerekend 29 juli Natas, 40 jaar, 1e kindje, 1 ma 8w+2d in aug, uitgerekend 4 augustus Mandje, 21 jaar, 1e kindje, 2 mk laatste in aug, uitgerekend 4 augustus Rebbel, 24 jaar, 1e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 7 augustus Latoya, 23 jaar, 1e kindje, 3 mk laatste 17 juli, uitgerekend 12 augustus Muis80, 27? jaar, 1e kindje, 1 mk in nov '06, uitgerekend 21 augustus Annna, 39 jaar, 1e kindje, 1 mk in , uitgerekend afspraken: 24 dec Croky 2e echo 27 dec Rebbel vk 27 dec Natas VK 27 dec Latoya 1e echo bij gyn 27 dec Liesje 2e echo 2 jan Natas 2de echo in ZH 3 jan Muis80 1e echo 4 jan Inez 4de echo 9 jan Bruidje VK 15 jan Liesje VK 24 jan Rebbel VK ik heb mezelf even een dagje verzet en mijn nieuwe afspraak erbij gezet!
Het goede nieuws van Anna en Latoya had ik elders al gelezen, ikke nog helemaal blij En Rebbel weer een goede echo, ikke weer blij! =D> Liesje, ik ben benieuwd naar je echo! Croky, ik zou je ook willen adviseren om te proberen je hier geen zorgen om te maken. Ik denk dat de vorderingen tussen de echo's in heel wat belangrijker zijn. En in die eerste periode kan de ontwikkeling van het vruchtje een paar dagen stil staan. Toevallig gister nog gelezen in het boek van Beatrijs Smulders. Onlangs is tijdens onderzoeken bij ivf-pogingen bewezen dat vruchtjes ook wel es niet meteen innestelen als ze in de baarmoeder zijn aangekomen maar een paar dagen daar 'rond dobberen'. In die periode staat alle ontwikkeling stil. Inez, wat leuk dat je oma zo ontroerd was! Duurde dus wel even voor het kwartje viel En tsja, wat is vroeg vertellen..... bij je zus, na mk's en kinderloos gebleven kan ik me daar natuurlijk ook wel iets bij voorstellen (wat triest voor haar). Maar hier weet iedereen het dus ook al, en persoonlijk vind ik het heel fijn dat ik ook m'n zorgen kan delen en direct steun zal krijgen mocht het fout gaan. Wij zijn vanmorgen dus naar naar de VK geweest. Anna, vorige keer was ik daar ook al een keer geweest, we hadden de intake dus al een keer gehad. Ik verwachte nu eigenlijk alleen wat administratieve dingetjes, gezellig maar niets spannends. Maar omdat een week geleden de echo al uitwendig gelukt was en mijn baarmoeder dus waarschijnlijk hoog ligt, durfde ze het wel aan om te proberen het hartje te horen. Baarmoeder bleek inderdaad al boven het schaambot uit te komen. Ze moest wel even zoeken, het wurm blijkt rechts te liggen, maar we hebben het hartje weer gehoord! Zo fijn! \/ Mijn bruinverlies is gelukkig ook weer over. Heb het ook nog aan de VK gevraagd, maar volgens haar had dit in de meeste gevallen idd niets te betekenen.
Bruidje, 30 jaar, 1e kindje, ma 8w in aug, uitgerekend 23 juni Willeke26 , 27 jaar, 1e kindje, 1 mk 14 feb 2003 4,5 jr op zw.schap gewacht, uitgerekend 6 juli Liesje, 31 jaar, 1e kindje, 1 mk in jun, uitgerekend 14 juli Mone, 30 jaar, 1e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 22 juli Luna, 33 jaar, 3e kindje, 3 mk laatste in aug, uitgerekend 25 juli Inez, 38 jaar, 2e kindje, 5 mk laatste in sept, uitgerekend 29 juli Croky, 34 jaar, 1e kindje, 2 mk laatste in sept, uitgerekend 29 juli Natas, 40 jaar, 1e kindje, 1 ma 8w+2d in aug, uitgerekend 4 augustus Mandje, 21 jaar, 1e kindje, 2 mk laatste in aug, uitgerekend 4 augustus Rebbel, 24 jaar, 1e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 7 augustus Latoya, 23 jaar, 1e kindje, 3 mk laatste 17 juli, uitgerekend 12 augustus Muis80, 27? jaar, 1e kindje, 1 mk in nov '06, uitgerekend 21 augustus Annna, 39 jaar, 1e kindje, 1 mk in , uitgerekend afspraken: 24 dec Croky 2e echo 27 dec Rebbel vk 27 dec Natas VK 27 dec Latoya 1e echo bij gyn 27 dec Liesje 2e echo 2 jan Natas 2de echo in ZH 3 jan Muis80 1e echo 4 jan Inez 4de echo 9 jan Bruidje VK 15 jan Liesje VK 24 jan Rebbel VK 31 jan Natas VK Mijn 2de VK-afspraak erbij gezet.
Hoi dames, Fijn al dat goede nieuws.... Besef mij meer en meer dat ik hier helaas niet meer thuishoor. Gelukkig heb ik veel steun aan het topic wat ik gestart heb. Op het moment gaat het een beetje. Heb nog best last van mijn buik en is moeilijk voor iemand als ik (die niet stil kan zitten) om niets te mogen doen. Als jullie willen weten hoe het verder met me gaat/is kunnen jullie het bekijken bij: http://www.zwangerschapspagina.nl/viewtopic.php?t=74612 En bij "Na MK gaan we er weer voor" zal ik weer van me laten horen. Hoop dat ik snel weer naar jullie overmag. Maar ik heb even moeite met zwangerschappen op het moment, dus lijkt me verstandiger afstand te nemen. Ik wens jullie allemaal heel veel sterkte tijdens de moeilijke periodes en zal die moeilijke tijden aan jullie denken. En hoop dat jullie in 2008 allemaal mogen bevallen van mooie, lieve en vooral gezonde baby's. Hele dikke knuffel, Wendy
Ik kan me er iets bij voorstellen en ik denk dat iedereen dit wel begrijpt. Het lijkt me helemaal niet leuk om al die blijde verhalen en het geklaag over de symptomen te lezen als het niet goed is gegaan. Ik wens jou ook snel een nieuwe zwangerschap toen met als afloop een mooie gezonde baby!
Natas: dank voor je berichtje, dat stelt me wel gerust. Fijn dat je toch een echo hebt gehad en het hartje hebt gehoord! Rebbel: beterschap meid! Wendy: zie andere topic. Sterkte meid, hoop je snel hier weer te zien.. Ik heb m'n echo-foto's in mijn album gezet, op de inwendige is al echt een klein mensje te zien!
Wendy, ik kan me goed voorstellen dat het nu moeilijk voor je is om te worden geconfronteerd met alle zwangeren. Meid, ik wens je heel veel beterschap, zowel geestelijk en lichamelijk en ik hoop en duim van harte voor je, dat je hier snel weer terug bent met geweldig nieuws!