Latoya en Rebbel, gefeliciteerd met weer een mooie echo, goed om te horen zulke berichten \/ ! En Anna, gefeliciteerd met je positieve test, hopelijk ook voor jullie snel gevolgd door een mooie en goede echo. Croky, onze verhalen lijken op elkaar. Ik begrijp je twijfel volledig, zoals je eerder ook al schreef mijn verhaal heel bekend te vinden. Ik kan je wel zeggen dat je je niet druk moet maken, maar weet al te goed dat dat knagende gevoel pas weg gaat als je weer bevestiging hebt gekregen dat alles in orde is. Hopelijk volgt die bevestiging snel ! Wij hebben vandaag de intake bij de VK gehad, standaard vragen die voor het meest ook al bekend waren bij ze vanwege de twee eerdere MK's. De VK stelde zelf voor om aanstaande maandag al een echo te maken, omdat ze goed kon begrijpen dat de zenuwen zijn toegeslagen en de roze wolk van de 1e echo geen vier weken aanhoudt. Dat had ze goed ingeschat! Ik vind het nog wel heel eng, stel nou voor dat het toch niet goed blijkt te zijn, dan is oud & nieuw dikke ellende en mijn vriend heeft een eigen kroeg met een groot feest die avond... Maar mijn vriend wilde zelf ook graag zo snel mogelijk een echo en ik mag van hem niet doem-denken, makkelijker gezegd dan gedaan. Ik zal dus nog een paar dagen blijven piekeren vrees ik, maar hopelijk wordt oud & nieuw voor ons dan echt een ongelovelijk mooi feest zonder verdere twijfels . Ik zal me zo even aan de lijst toevoegen. Voor iedereen die vlak voor echo's staat of ook in de zenuwen zitten: succes. Voor alle anderen, geniet van het mooie dat aan het groeien is! groetjes, Pooltje
Bruidje, 30 jaar, 1e kindje, ma 8w in aug, uitgerekend 23 juni Willeke26 , 27 jaar, 1e kindje, 1 mk 14 feb 2003 4,5 jr op zw.schap gewacht, uitgerekend 6 juli Liesje, 31 jaar, 1e kindje, 1 mk in jun, uitgerekend 14 juli Mone, 30 jaar, 1e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 22 juli Luna, 33 jaar, 3e kindje, 3 mk laatste in aug, uitgerekend 25 juli Inez, 38 jaar, 2e kindje, 5 mk laatste in sept, uitgerekend 29 juli Croky, 34 jaar, 1e kindje, 2 mk laatste in sept, uitgerekend 29 juli Pooltje, 34 jaar, 1e kindje, 2MK in 2006, uitgerekend 29 juli Natas, 40 jaar, 1e kindje, 1 ma 8w+2d in aug, uitgerekend 4 augustus Mandje, 21 jaar, 1e kindje, 2 mk laatste in aug, uitgerekend 4 augustus Rebbel, 24 jaar, 1e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 7 augustus Latoya, 23 jaar, 1e kindje, 3 mk laatste 17 juli, uitgerekend 12 augustus Muis80, 27? jaar, 1e kindje, 1 mk in nov '06, uitgerekend 21 augustus Annna, 39 jaar, 1e kindje, 1 mk in , uitgerekend afspraken: 24 dec Croky 2e echo 27 dec Rebbel vk 27 dec Natas VK 27 dec Latoya 1e echo bij gyn 27 dec Liesje 2e echo 31 dec Pooltje 2e echo bij VK 2 jan Natas 2de echo in ZH 3 jan Muis80 1e echo 4 jan Inez 4de echo 9 jan Bruidje VK 10 jan Pooltje, 3e echo bij gyn, eindgesprek fertiliteitsarts 15 jan Liesje VK 24 jan Rebbel VK 31 jan Natas VK
Bruidje, 30 jaar, 1e kindje, ma 8w in aug, uitgerekend 23 juni Willeke26 , 27 jaar, 1e kindje, 1 mk 14 feb 2003 4,5 jr op zw.schap gewacht, uitgerekend 6 juli Liesje, 31 jaar, 1e kindje, 1 mk in jun, uitgerekend 14 juli Mone, 30 jaar, 1e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 22 juli Luna, 33 jaar, 3e kindje, 3 mk laatste in aug, uitgerekend 25 juli Inez, 38 jaar, 2e kindje, 5 mk laatste in sept, uitgerekend 29 juli Pooltje, 34 jaar, 1e kindje, 2MK in 2006, uitgerekend 29 juli Natas, 40 jaar, 1e kindje, 1 ma 8w+2d in aug, uitgerekend 4 augustus Mandje, 21 jaar, 1e kindje, 2 mk laatste in aug, uitgerekend 4 augustus Croky, 34 jaar, 1e kindje, 2 mk laatste in sept, uitgerekend 4 augustus Rebbel, 24 jaar, 1e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 7 augustus Latoya, 23 jaar, 1e kindje, 3 mk laatste 17 juli, uitgerekend 12 augustus Muis80, 27? jaar, 1e kindje, 1 mk in nov '06, uitgerekend 21 augustus Annna, 39 jaar, 1e kindje, 1 mk in , uitgerekend afspraken: 27 dec Rebbel vk 27 dec Natas VK 27 dec Latoya 1e echo bij gyn 27 dec Liesje 2e echo 31 dec Pooltje 2e echo bij VK 2 jan Natas 2de echo in ZH 3 jan Muis80 1e echo 4 jan Inez 4de echo 9 jan Bruidje VK 10 jan Pooltje, 3e echo bij gyn, eindgesprek fertiliteitsarts 15 jan Liesje VK 24 jan Rebbel VK 31 jan Natas VK[/quote] 11 feb Croky VK
Bruidje, 30 jaar, 1e kindje, ma 8w in aug, uitgerekend 23 juni Willeke26 , 27 jaar, 1e kindje, 1 mk 14 feb 2003 4,5 jr op zw.schap gewacht, uitgerekend 6 juli Liesje, 31 jaar, 1e kindje, 1 mk in jun, uitgerekend 14 juli Mone, 30 jaar, 1e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 22 juli Luna, 33 jaar, 3e kindje, 3 mk laatste in aug, uitgerekend 25 juli Inez, 38 jaar, 2e kindje, 5 mk laatste in sept, uitgerekend 29 juli Pooltje, 34 jaar, 1e kindje, 2MK in 2006, uitgerekend 29 juli Natas, 40 jaar, 1e kindje, 1 ma 8w+2d in aug, uitgerekend 4 augustus Mandje, 21 jaar, 1e kindje, 2 mk laatste in aug, uitgerekend 4 augustus Croky, 34 jaar, 1e kindje, 2 mk laatste in sept, uitgerekend 4 augustus Rebbel, 24 jaar, 1e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 7 augustus Latoya, 23 jaar, 1e kindje, 3 mk laatste 17 juli, uitgerekend 12 augustus Muis80, 27? jaar, 1e kindje, 1 mk in nov '06, uitgerekend 21 augustus Annna, 39 jaar, 1e kindje, 1 mk in september , uitgerekend 6 september afspraken: 27 dec Rebbel vk 27 dec Natas VK 27 dec Latoya 1e echo bij gyn 27 dec Liesje 2e echo 31 dec Pooltje 2e echo bij VK 2 jan Natas 2de echo in ZH 3 jan Muis80 1e echo 4 jan Inez 4de echo 9 jan Bruidje VK 10 jan Pooltje, 3e echo bij gyn, eindgesprek fertiliteitsarts 15 jan Liesje VK 24 jan Rebbel VK 31 jan Natas VK 11 feb Croky VK Terwijl ik dit schrijf realiseer ik me dat dit een jaar en een dag na mijn curettage is. Best bijzonder. Iedereen met een positive echo gefeliciteerd!
Ik kijk niet zovaak in dit topic, omdat ik zelf nooit een miskraam gehad heb, maar ik zie dat er bekende namen op staan, die ik eerst bij de zwangerworden afdeling tegenkwam! Leuk meiden! Gefeliciteerd!
Goedemorgen: gisteren las ik het berichtje van Wendy en vond het moeilijk om mijn blijdschap op te schrijven. Wij waren erg gespannen tijdens de echo en de Vk voelde ook wel aan dat we erg zenuwachtig waren. Ze probeerde het uitwendig en zei direct: ik zie een zwangerschap met hartactie! Mijn vriend kneep me even heel hard in mijn arm en we hebben alleen maar naar het kleine frummeltje gekeken op het scherm. We hebben het filmpje op DVD dus kan het nog regelmatig zien. Het vruchtje is 3 dagen kleiner dan we dachten. Laat mijn banner nog wel even zo staan. We zijn echt blij!
Heel gek mar spontaan beginnen mijn borsten te groeien! Deze waren nog nauwelijks gegroeid. Alsof ik het heb tegengehouden!
Hoi Anoul, wat ontzettend fijn voor je meid! Wendy heel veel sterkte en hopenlijk kom je snel weer meekletsen..
Latoya, Anoul en Rebbel, gefeliciteerd met de goede echo's. Steeds maar weer mijlpalen. Anoul jij spreekt over hoe moeilijk je het vind dat je goed nieuws hebt terwijl Wnedy het zo moeilijk heeft. Gisteren las ik de nieuw berichtjes door. Natuurlijk allemaal met de kerst geschreven. Het was raar om te zien hoeveel blije berichtjes waren van 'mooie kerstkadootjes' en tegelijk ook zoveel berichtjes van de meest verschrikkelijke kerst ooit. Het doet mij goed beseffen hoe groot wonder het toch maar is, om zwanger te raken en een kind te mogen krijgen. Hopelijk krijgt iedereen alleen nog maar goede controles en testen hier! En volgend jaar een gezond kindje.
hey dames....ik heb gisteren een super echo gehad. Ik loop 3 dagen voor dus ik zit vandaag op 12 weken JIPPIEEEEE ik heb mijn banner ook maar aangepast en ik ben blij deze grens te halen. Het kindje was 5,5 cm en bewoog aardig veel en het hartje klopte stevig! Liefs Liesje
Anoul: wat een goed nieuws! Gefeliciteerd! Anna: ik denk dat we op deze topic allemaal wel beseffen dat het krijgen van een kindje een groot wonder is, een geschenk waar we allemaal erg dankbaar voor zijn. Het is dan extra verdrietig als iemand moet afhaken, omdat we weten hoe het voelt... Toch ben ik blij dat een heeeeeel groot deel van de meiden hier al goede echo's hebben en het ernaar uitziet dat we dit keer wél die 12 weken gaan halen!
Liesje, geweldig meid, gefeliciteerd met deze mijlpaal. Hoe voel je je nu? Wordt de misselijkheid al wat minder?
Anoul, Anna en Croky. Soms voelt het inderdaad dubbel. Wij hebben steeds nu zulk een mooi nieuws, terwijl Wendy en vele anderen met haar zo'n verschrikkelijke kerst zonder zwangerschap en zonder kindje moeten doormaken. 'Men' vindt het, lijkt wel, heel vanzelfsprekend wanneer een zwangerschap normaal en goed verloopt. Voor ik zelf zwanger raakte hadden in m'n nabije omgeving al diverse mensen miskramen en vroeggeboortes meegemaakt. Zwanger zijn is geen vanzelfsprekendheid, maar heel bijzonder en voor mij voelt het, zeker nu na al die MK's als een groot voorrecht om weer zwanger te mogen zijn. En het tot nog toe ook nog eens te mogen blijven. Het is goed om soms even bij Wendy en alle anderen bij wie het zo vreselijk is afgelopen stil te blijven staan, maar schuldig hoeven we ons er niet over te voelen. Ik hoop en duim wel keihard voor iedereen die de pech heeft gehad dat de zwangerschap fout is afgelopen, dat het ook hen is gegund om wanneer zij er lichamelijk en geestelijk weer aan toe zijn, weer zwanger mogen raken van een prachtig gezond kindje.
Vandaag, precies 5 jaar geleden, ben ik in de vroege ochtend moeder geworden. Nog elke dag kijk ik met een heel bijzonder gevoel terug op die ene dag. Maar vandaag even extra speciaal, omdat het manneke zelf natuurlijk ook afgeteld heeft naar deze dag. Wat is het toch een bijzonder geschenk om moeder te mogen worden en vooral te mogen ZIJN! Laat dit ook een lieve wens zijn voor alle dames die nu zwanger van hun eerste kindje zijn!
Anoul en Liesje, gefeliciteerd met jullie mooie echo's! En liesje gefeliciteerd met je 12 weken! Lekker hoor! Bij mij begint de misselijkheid af te nemen, borsten doen nog steeds pijn en voel me nog steeds wel zwanger, begin al een buikje te krijgen (kan ook van kerst komen ), maar kan niet wachten tot 14 januari (volgende echo)...