Lieve Wendy, ik kan me voorstellen dat je afstand wilt nemen van dit topic. Dit soort verhalen zijn dan te pijnlijk en confronterend, had ik vorige keer ook. Heel veel sterkte en ik hoop je snel hier weer terug te zien met goed nieuws! Ja jongens, zwanger zijn/blijven is zo speciaal......... Luna, van harte met je zoon! Anoul en Liesje, gefeliciteerd met jullie mooie echo's!
Liesje wat een goed bericht! Gefeliciteerd, dat is denk ik voor iedereen wel een belangrijke mijlpaal, die 12 weken. Ik heb met 3 weken en 6 dagen al misselijkheidsklachten. Aan de ene kant ben ik er blij mee, want men zegt nog steeds dat dat een goed teken is (hoewel geen garantie, dat weet ik) Aan de andere kant ben ik heel bang voor de komende weken. Ik moet rond 6 uur altijd al op, dan ben ik meestal al niet zo klaar voor een goede maaltijd. Bovendien sta ik vanaf kwart voor acht met een klas vol kleuters, dan kan ik ook niet stiekum een kwartiertje ziek zijn op de wc. Hmmm nou ja, dan zal er ook wel een oplossing voor te vinden zijn. Van mijn zeeziekte ervaring weet ik dat ik me meestal stukken beter voel na 1 keer overgeven. Hopelijk werkt dat dan ook. Luna, wat mooi je gedachten over je jarige oudste zoontje. Gefeliciteerd met zijn verjaardag en een fijne dag!
Het zou je kunnen helpen Anna als je veel keer kleine beetjes kan eten, al is het maar een crackertje, zo'n graanreep, stukje fruit, yoghurtje of zo. Werkt beter dat een 'groot' ontbijt naar binnen moeten werken. Ik ben zelf niet echt misselijk maar hang er de hele dag tegenaan. Even iets eten helpt mij wel.
Ja ik ben gewend om altijd wel iets te eten als ik misselijk ben, anders wordt het bij mij erger door de honger. Alleen smaken niet alle glutevrije producten mij. Ik moet denk ik nog aan de andere smaak wennen. Hoe gaat het trouwens met je (.)(.) Zijn die nog pijnlijker geworden?
De gevoeligheid van m'n borsten is inmiddels op hetzelfde punt blijven hangen....... verboden gebied voor Chris
@wendy: ik kan het me helemaal voorstellen meid! heel veel sterkte! @anoul en liesje: gefeliciteerd met jullie mooi echo's! @luna: gefeliciteerd met je zoontje! liefs rebbel
Luna, hartelijk gefeliciteerd met je zoontje. Wat bijzonder he? Zo'n kinderverjaardag. Dat we er nog maar velen mogen meemaken.
bedankt voor de felicitaties...alles hier verder goed? de misselijkheid komt en gaat maar is nog niet fantastisch te noemen.
Liesje gefeliciteerd zeg. Super zeg dat je nu al voorbij de 12 weken bent. Anna ben je ook een leerkracht van groep 1/2? Ik ook. Ben trouwens nu echt gelukkig dat het vakantie is, even op mijn gemakje doen. Lekker he? groetjes muis
Nou, ik ben ook blij dat we nu 2 weken vakantie hebben. Tis dat het voor het goede doel is, maar ik voel me als een dweil. Ben helemaal leip van vermoeidheid en hang de hele dag tegen misselijkheid aan. Ik wilde een paar dingen hier in huis aanpakken maar vooralsnog stapelt de troep zich alleen maar meer op.
hi Meiden, Vandaag hebben we van mijn ouders een angelsound gekregen....gelukkig dat we ons 2 dagen geleden bij het winkelen hebben kunnen inhouden En natuurlijk vandaag meteen uitgeprobeerd! En het hartje gehoord! Moest wel wachten tot ik echt naar de wc moest... Echt gaaf, meteen opgenomen ook, dus nu luisteren we af en toe naar het hartje op de computer......
Mone, ik snap niet waarom je echt naar de wc moest. Moet je blaas leeg zijn bij dat speeltje? Fijn in elk geval dat jullie het hartje konden horen kloppen. Oh wat kijk ik daar naar uit! Muis, Leuk nog een juffie. Wat voor soort groep heb je? Ik werk in Rotterdam op een zwarte school met 15 ukkies. Waarvan maar 5 oudste kleuters. De meeste jongsten zijn echt nog weinig ontwikkeld, ook veel taalachterstand natuurlijk. Ik heb afgelopen week weinig aan het werk gedacht, maar vandaag was ik er af en toe toch een beetje mee bezig. Heb er wel weer zin in. Ik heb de groep pas 4 weken geleden overgenomen ivm langdurige ziekte. En ze waren voor de vakantie helemaal losgeslagen. Ik moet ze dus echt in het gareel zien te brengen straks. Behoorlijke uitdaging!
Hi Annna, M'n blaas moest juist vol zijn, dan ligt de baarmoeder hoger, en konden we het dus horen... Daarna rennen naar de wc
hi anna, Ik sta nu voor een groep 1, waar steeds kinderen instromen. op dit moment heb ik 14 kinderen, dus dat is erg lekker Een groot gedeelte van de kinderen heb ik vorig jaar ook gehad dus ze zijn al aardg gedrild. Het is een dorpsschooltje. Nou ik ben deze vakantie ook nog helemaal niet bezig geweest met school hoor. Maar ik moet er toch aan gaan geloven, nog maar een weekje he..... En dan doe ik er ook nog een studie naast, dus duk druk, Mijn hoofd staat er gewoon niet naar. Wanneer mijn vriend weer gaat werken ( woensdag) ga ik weer en beetje aan de slag. Groetjes muis
Oja volgens ij moet je voor een uitwendige echo een volle blaas hebben, zodat je baarmoeder door je blaas naar boven wordt gedrukt. Voor een inwendige echo is dit helemaal niet nodig. groetjes muis
Ze zeggen alleen dat je het apparaat pas vanaf 12 weken kan gebruiken... En wat denk ik ook heel belangrijk is, dat je niet meteen in de stress schiet als je het kindje niet kunt vinden...Om die reden hebben wij ook afgesproken dat we het maar 1 of 2 keer per week gaan gebruiken en niet op het moment dat ik me erge zorgen maak...
valt allemaal wel mee. Ze hebben nog nooit tegen mij gezegd dat ik juist een volle of lege blaas moest hebben terwijl ik in mijn leven al heel wat echo's heb gehad. Ik zou het gewoon laten gaan en zien wat je te zien krijgt.
Ik heb nu een echo-carrière van 1 inwendige (vorige zw.) en 1 uitwendige (20.12), en beide keren heb ik geen instructies gekregen over volle blaas of niet. Maar ik lees idd wel eens dat dit soort instructies van tevoren gegeven worden, maar dan weet je dit dus ook al. Bij mijn laatste echo, die uitwendige met 7.3 weken, werd gezegd dat ze het uitwendig ging proberen en lukte het niet dan zou ze over gaan op inwendig. Wat gaaf Mone, hartje gehoord met de Angelsound! Ik denk er ook over om het aan te schaffen. Ná een goede echo op 2 januari, dat wel. En misschien nog wat later.