nou mijn vent vind me alleen maar mooier worden, zegt ie in ieder geval. ik heb ook even gekeken wat een pretecho kost maar ik vind het nog wel duur om eerlijk te zijn. Over een kleine 2 weekjes mag ik weer naar de vk en ik denk dat ik dan ook wel een afspraak kan maken voor de 20 weken echo, dan kunnen ze toch ook wel zien wat het wordt? Nou ja sexy steunkousen...als ik er maar geen last van heb dan maakt het me niks uit en dan heb ik tenminste een goed excuus om met de voetjes omhoog te liggen 's avonds hihihihihi! Ik was zo blij na mijn echo van vorige week en helemaal omdat ik ietsje verder bleek te zijn dan gedacht dus ik zit nou gewoon al lekker bijna op de 13 weken.
Ja mijn hubby zegt ook dat tie me mooi vind.. alleen ik vind mezelf niet zo aantrekkelijk hahaha... mooie kwabben op de heupen en zo.. jasses.. nou ja ach het hoort erbij hoop ik dan maar... Het is idd niet goedkoop die pretecho's maar wat ik dan zelf wel erg leuk vindt is dat het opgenomen wordt op dvd en zo.. ik denk dat ik begin februari de 20 weken echo krijg.. maar dan kunnen ze ook wel zien wat het wordt idd.. dus jullie willen het ook graag weten? Wij zitten echt te popelen hahha.. Precies lekker met de beentjes omhoog.. lay back and enjoy Ja heerlijk hoor dat je weer wat verder bent.. We kunnen nu in theorie bijna tegelijk bevallen.. wel grappig!
Bruidje, 30 jaar, 1e kindje, ma 8w in aug, uitgerekend 23 juni Willeke26 , 27 jaar, 1e kindje, 1 mk 14 feb 2003 4,5 jr op zw.schap gewacht, uitgerekend 6 juli Liesje, 31 jaar, 1e kindje, 1 mk in jun, uitgerekend 11 juli Mone, 30 jaar, 1e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 22 juli Luna, 33 jaar, 3e kindje, 3 mk laatste in aug, uitgerekend 25 juli Inez, 38 jaar, 2e kindje, 5 mk laatste in sept, uitgerekend 29 juli Croky, 34 jaar, 1e kindje, 2 mk laatste in sept, uitgerekend 29 juli Natas, 40 jaar, 1e kindje, 1 ma 8w+2d in aug, uitgerekend 4 augustus Mandje, 21 jaar, 1e kindje, 2 mk laatste in aug, uitgerekend 4 augustus Rebbel, 24 jaar, 1e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 7 augustus Latoya, 23 jaar, 1e kindje, 3 mk laatste 17 juli, uitgerekend 12 augustus Muis80, 27? jaar, 1e kindje, 1 mk in nov '06, uitgerekend 21 augustus Annna, 39 jaar, 1e kindje, 1 mk in , uitgerekend afspraken: 24 dec Croky 2e echo 27 dec Rebbel vk 27 dec Natas VK 27 dec Latoya 1e echo bij gyn 27 dec Liesje 2e echo 2 jan Natas 2de echo in ZH 3 jan Muis80 1e echo 4 jan Inez 4de echo 9 jan Bruidje VK 14 jan Mone, nekplooimeting 15 jan Liesje VK 17 jan Mone VK 21 jan Bruidje Pretecho 24 jan Rebbel VK 31 jan Natas VK Ook mijn afspraken erbij gezet.
wij wachten denk ik gewoon de 20 weken echo af om te zien wat het wordt. Wij willen het echt graag weten, maar wij willen het dan verder niet vertellen. Ik zal denk ik in de 2e helft van feb de 20 weken echo krijgen dus ik moet nog eventjes wachten maar als ik straks op 15 jan bij de vk maar weer even het hartje hoor dan kan ik er weer even tegen. dan ben ik 14,5 week dan zou dat toch hoorbaar moeten zijn bij de vk toch? Ik ben ook al druk met rondkijken naar een leuk babykamertje, die wil ik graag 2e hands kopen en ik heb al een aantal leuke op marktplaats gezien.
Ja met 14 weken moet je het hartje gewoon horen bij de vk met de dopler hoor.. Wij vertellen het wel aan familie.. maar mezelf kennende zullen we het nog wel verder vertellen... Wij hebben afgelopen vrijdag babykamer/ kinderwagen etc.. besteld leuk hoor! Begin februari gaan we beginnen met het kamertje denk ik..
Hier ook alles goed, begin nu alleen kleine rode pukkels te krijgen die kriebelen... heel irritant....
wij moeten eerst nog verbouwen in huis, de badkamer moet nodig gebeuren dus dat moet eerst gebeuren. Daar kan ik heel erg tegen opzien.....
Wij moeten nog even kijken. Nieuw of tweedehands, ligt er maar aan hoe duur het allemaal is, hebben we nog niet naar gekeken. En ja je moet er wat voor over hebben, maar moet zeggen kan me niet anders voorstellen dan dat als je zo'n ukkie vasthoudt je het allemaal heel erg waard vond!
nou de kinderwagen, maxi cosi, badje, box en nog een paar dingen hadden we al via via gratis gekregen van iemand die het weg wou doen en dat hebben we ook al een tijdje in huis, maar ik vind het aan de ene kant aan beetje zonde om min. 1000 euro uit te geven voor een kamertje terwijl dat je 2e hands hele leuke en mooie kamertjes kan kopen.
Denise, welkom hier en van harte gefeliciteerd met je zwangerschap. Ik kan me voorstellen dat buikpijn je erg onrustig maakt, maar het hoort er wel bij. Doris, ook jij van harte gefeliciteerd met je zwangerschap. Fijn om te horen dat het allemaal goed gaat. Voor de baby hoeven we eigenlijk niets meer aan te schaffen, alleen maar nieuwe kleertjes. We hebben alles nog in huis van onze dochter. Zij is degene die een ander kamertje gaat krijgen. Letterlijk en figuurlijk. Een andere kamer met andere meubeltjes. Zal best spannend zijn voor haar. Ik krijg een VP en wil dan ook graag het geslacht van de baby weten. Net als de vorige keer vertellen we dat verder aan niemand. Heb toen wel aan 1 iemand per ongeluk m'n mond voorbijgepraat. Maar die heeft braaf haar mond gehouden. Ik vond het wel leuk dat iedereen aan het gissen was naar het geslacht van de baby. Ik had een leuk (in mijn ogen unisex) tweedelig setje gekocht en iedereen dacht dat het een jongenspakje was. En mensen die niet van dit pakje wisten dachten ook allemaal dat we een jongetje zouden krijgen. Ik ben wel benieuwd of de Chinese geslachtskalender het ook deze keer goed heeft. De vorige keer klopte het helemaal.
nou als ik de chinese kalender mag geloven dan moet ik een meisje krijgen maar mijn gevoel zegt een jongen!
Nou, ik ben erg benieuwd hoe het bij ons allemaal uit gaat pakken. Op zich geloof ik er niet echt in, maar 90% schijnt toch te kloppen.
Wij krijgen volgens de chinese kalender ook een meisje, en in het begin zei m'n gevoel ook dat we een meisje zouden krijgen. Nu weet ik het niet meer, zou het net zo goed een jongetje kunnen zijn. We zijn er nog niet uit of we het willen weten...maar we hebben nog even voor we het zeker moeten weten...
Ik geloof er ook niet echt in.. maar zou wel grappig zijn als het zou kloppen... nog 2 1/2 week dan zullen we het (hopenlijk) weten..