Zwanger na een miskraam

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door tiruja, 18 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mone

Mone Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.804
    0
    0
    Den Haag
    ben benieuwd bruidje!

2. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Erg spannend!

3. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    inderdaad spannend hoor!
    ik ga me de kop nog niet gekmaken want ik moet nog te lang wachten!

4. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    En het is een cliché, maar het allerbelangrijkste is toch, dat het gezond is. Met m'n dochter hoopte ik heel erg op een jongetje. Toen kregen we de uitslag van de VP. Ik las eerst dat het gezond was en toen dat het een meisje was. En ik was zoooo blij. Het was gezond en het was een meisje. Nu maakt het me echt niet uit. Een meisje is leuk, maar een jongetje mag ook. Bovenal hoop ik op een gezond kindje.

5. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    dat cliche gaat voor ons ook op hoor!
    en helemaal nadat je 1 of meerder mk's hebt gehad, dan ben je hartstikke blij dat het gezond is en dan heb je geen voorkeur.
    Wij willen graag van allebei eentje maar ja we zijn hartstikke blij met wat we krijgen hoor!

6. Bruidje77

Bruidje77 Fanatiek lid

28 mrt 2007
    4.747
    0
    0
    Dat heb ik ook hoor.. stiekem hoop ik op een meisje maar een ventje zou ook gaaf zijn.. als het maar gezond is.. een wondertje is het toch wel..

7. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    mijn vent zou graag een jongetje als eerste willen maar dat is alleen dat de zus een grote broer heeft waar ze wat aan heeft maar verder heeft hij echt geen voorkeur hoor!

8. Bruidje77

Bruidje77 Fanatiek lid

28 mrt 2007
    4.747
    0
    0
    Mijn mannetje zou een ventje ook erg leuk vinden.. maar het maakt hem uiteindelijk ook niets uit.. Ik vind mannen met dochters juist weer erg schattig

9. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    dat is het ook, ach we zien het volgende maand wel en je zult net zien dat hij/zij de beentjes stijf tegen elkaar houdt hihihihi

10. Bruidje77

Bruidje77 Fanatiek lid

28 mrt 2007
    4.747
    0
    0
    ja daar ben ik dan ook bang voor hahaha.. wij helemaal in spanning.. beebje besluit net lekker de beentje gekruisd over elkaar te leggen.. dan hebben we gelukkig daarna de 20 weken echo nog :) 2e kans..

11. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    ik hou er ook nog wel rekening mee dat het verkeerd gezien wordt hoor!
    dat gebeurt ook nog wel eens.....zou toch wel lullig zijn

12. Bruidje77

Bruidje77 Fanatiek lid

28 mrt 2007
    4.747
    0
    0
    leuk woordgrapje.. lullig... hahaha... sorry hoor beetje flauw!

Ja is ook zo, het kamertje houd ik toch wel neutraal.. Rode kinderwagen besteld dus kan ook voor allebei..

13. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Tja, dat heb je helaas niet in de hand Liesje, haha. Flink toespreken voor je gaat, misschien helpt dat!

14. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    hihihihihi maar wel leuk hoor!

rood is niet mijn kleur maar is wel leuk
    wij willen graag het kamertje in een warme houtkleur hebben, zoiets als kersen en verder gewoon leuke accesoires erbij
    de kinderwagen is een mooie neutrale kleur, beetje grijs/groenig....
    daar houden wij wel van

15. anoul26

anoul26 Fanatiek lid

11 feb 2007
    1.008
    0
    36
    Hoorn
    Goedemorgen,

Jongen/meisje: maakt mij ook niet zo heel veel uit!

Ik heb vandaag een broodje in bed gegeten en heb daarna nog lekker tv liggen kijken in bed. Nadat ik uit bed kwam wel lichtelijk misselijk maar na een vruchtensapje is het over. Ik ben nu al een uur methet aftuigen van de kerstboom bezig en niet misselijk. Is erg bijzonder! Ik vind het lekker om weer wat te kunnen doen maar als ik misselijk ben, voel ik mij zoooo zwanger. Wat ben ik dubbel!

Fijne dag allemaal.

Iedereen weer begonnen met werken? Woensdag is mijn vaste vrije dag dus ik pik nog een dagje mee. Morgen begin ik weer!

16. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    yep hier weer aan het werken maar ik ben eigenlijk alleen maar aan het forummen (?)

maar er is gelukkig niet veel te doen

ik denk dat ik vanavond maar eens de kerstboom en spulletjes ga opruimen.....het is wel weer mooi geweest

17. Bruidje77

Bruidje77 Fanatiek lid

28 mrt 2007
    4.747
    0
    0
    Klinkt ook mooi! Ik vond zelf dat de quinny buzz (die wilden wij dan..) een hoop saaie kleuren had en omdat we een zomerkindje krijgen wilden we graag een vrolijke kleur..dus vandaar rood..

Het kamertje is bij ons wit, matglas en zilver. We gaan behang met lime groen etc nemen (zou van Nijntje wel leuk vinden).. Leuke accessoires erbij etc.. komt helemaal goed..

18. anoul26

anoul26 Fanatiek lid

11 feb 2007
    1.008
    0
    36
    Hoorn
    Bruidje: wat leuk dat je al zo goed weet wat jullie willen. Wij denken eigenlijk nog nergens over na doen we pas na de 12 weken.

Wij wilen in feb. wel naar de 9 maanden beurs (als alles goed blijft gaan) gaan nog meer mensen daar naartoen?

19. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    wij houden niet zo van felle kleuren dus wij houden het liever neutraal met leuke accesoires erbij die het afmaken

wij hebben de Mutsy Urban Rider met van die grote luchtbanden en zwenkwielen
    is echt erg makkelijk, mijn schoonzus had precies dezelfde en die beviel goed

20. Bruidje77

Bruidje77 Fanatiek lid

28 mrt 2007
    4.747
    0
    0
    Anoul, wij hebben afgelopen vrijdag het kamertje besteld... wel leuk allemaal! Ik wilde het ook niet voor de 12 weken doen.. het is 10-12 weken levertijd dus ben wel blij dat we het nu al besteld hebben!

Denk niet dat ik naar de 9 maanden beurs ga..

Deel Deze Pagina