nou je hebt helemaal gelijk hoor, het is dus verkeerd aan mij door gegeven! ik ben dus gewoon rhesus positief! liefs rebbel
ik heb op 21 dec bloed laten prikken, moet ik de vk hier nog voor opbellen of hoor ik het vanzelf als het niet goed is? ik moet op 15 jan weer naar de vk, dan kan ik het toch ook wel vragen of niet?
rebbel: gelukkig maar. Betekent dit dat alles nu goed is en je je geen zorgen hoeft te maken? Wij willen wel weten wat het wordt, en gaan dit ook niet voor ons houden. Zo lastig, ook als je gaat shoppen met andere mensen dan je partner, en je moet zo op je woorden letten! En zelf vind ik dat je mensen nog meer bij je zwangerschap betrekt door het wel te vertellen, het wordt er gelijk veel tastbaarder door. Kinderkamertje etc. en andere aankopen gaan we pas doen na de 12 weken... maar we kijken al wel een beetje rond wat we mooi vinden!
Fijn Rebbel dat alles goed is! Liesje tegen mij zeiden ze dat ik niets hoor als alles goed is, anders word je tussendoor gebeld
Ik wil wel graag naar de 9 maandenbeurs, maar manlief heeft dan een weekend gepland met vrienden, dus moeten nog even kijken hoe we dat gaan doen....anders ga ik misschien met een vriendin van mij, zij is in mei uitgerekend....maar moet ik het nog wel even over hebben... Wij willen witte babykamer meubeltjes en dan de kleur door de gordijnen, hemeltje en acessoires.
nou dan gaan we daar wel vanuit, ik vind het ook zo mutserig als ik daarvoor ga bellen. en anders vraag ik het op de 15e wel of er nog bijzonderheden waren. bleh wat gaat de dag toch langzaam zeg
Rebbel, wat ontzettend fijn om te horen dat alles toch goed blijkt te zijn. Maar wat een ontzettende k*tstreek om je met de jaarwisseling zo ongerust te maken met zo'n rare uitslag. Wij hebben een Quinny freestyle met 4 wielen. Met bruin en zwart geen zomerse kleurtjes, maar we doen het er nog maar een ronde mee. Voor onze dochter hebben we de babykamer ook tweedehands gekocht. Ik heb ze zelf afgeschuurd en gewhitewashed. En al zeg ik het zelf, het resultaat was erg mooi. Het zag er uit als nieuw. Mensen die het niet wisten waren superverbaasd dat ik dat zelf zo mooi had gedaan. De muren zijn limegroen en vanille. Ik weet nog niet of de muren zo blijven of dat die een nieuw likje verf zullen krijgen. Het ziet er allemaal nog zo mooi uit.
Klinkt goed Inez! Anders wat nieuwe accessoires of zo en het is weer als nieuw... Ja ik heb ook niet gebeld Liesje, ga ervan uit dat ik wel gebeld word als ik een enge ziekte onder de leden heb..
ik vind het eigenlijk een beetje zonde om zoveel geld voor een kamertje uit te geven en als je een beetje rondkijkt kan je voor relatief weinig geld een hele mooie kinderkamer kopen...
Groot gelijk hoor Liesje! Dat geld kun je heel goed voor andere dingen gebruiken zoals een goede maxicosi en vervolgautostoeltjes. Daar moet je altijd wel mee uitkijken.
Wij hebben eerst ook gekeken voor een 2e handskamertje maar alles wat ik leuk vond was nog duur.. dus nu hebben we een relatief goedkoop nieuw kamertje
gelukkig hebben wij een goede maxicosi en kinderwagen dus dat scheelt ook al wel. dan spendeer ik het geld inderdaad aan goede vervolgstoeltjes! en ik vind alles zo onnodig duur eigenlijk...want zeg nou zelf een babykamer van 2000 euro? zo duur waren mijn 2 leren banken nog niet eens bij elkaar
Vind ik ook te gek voor woorden hoor Liesje! Wij hebben een commode en ledikantje voor 450 euro. Dan moeten we nog wel een losse kast kopen maar dat is meer omdat we een grote schuifwand willen
Klopt, alles is gewoon vreselijk duur. Slaat echt nergens op. En het is inderdaad waar. Wanneer je een beetje goed rondkijkt kun je of mazzel hebben met een nieuw kamertje wat niet al te duur is of je loopt net als wij tegen een geweldig mooi tweedehands kamertje aan.
en ik heb echt niks tegen 2e hands hoor! mijn schoonzus bijvoorbeeld walgt van 2e hands en MOET echt alles nieuw hebben, nou sorry ik niet hoor! kan mijn geld wel leuker en beter besteden!