Thanx.. wel niet mijn baby maar zo raar.. op oud & nieuw waren ze er nog bij.. half 3 snachts naar huis toen is het begonnen bij d'r en gistermiddag geboren (we hebben het net gehoord; had het verkeerd neergezet)
hahaha ja precies.. ik ben nu de volgende... nou laat het nog maar minimaal een week of 20 binnenzitten! Het is een jongetje..
ik kan al helemaal vooruit kijken naar de 20 weken echo, terwijl ik nog niet eens een afspraak heb staan hiervoor...maar ik ga uit van eind feb want 22 feb ben ik 20 weken.
Onze vrienden krijgen in mei een jongetje, dus lijkt het ons leuk als we ook een jongetje krijgen, kunnen ze samen ravotten.... Maar ja als het een meisje wordt gaan ze over 18 jaar misschien wel ravotten
De vader van dat kind en die vent van mij kennen elkaar al vanaf geboorte, schelen ook een halve maand ofzo en zijn vanaf die tijd beste vriendjes. Dus die twee zien het helemaal zitten dat ze dan ooit familie zouden kunnen worden volgens mij
Ja, dochters.....ben zelf de oudste enne van m'n vader mocht ik niet voor m'n 21ste uit. Gelukkig had ik ook een moeder
O en liesje, babyview.nl (zit hier in zoetermeer) zit volgens mij ook bij jouw in de buurt...haaksbergen? Een 2D echo met 4 foto's kost daar 55 euro, en als je een dvd wil kost je dat 15 euro
ik vind een beetje echo pakket zo duur.... misschien ben ik wel gewoon krenterig maar ik vind het nogal duur...of ben ik de enigste die daar zo overdenkt....
Ze vragen idd meer dan dat een echo zou kosten, ik geloof dat een echo normaal 35 euro kost, en zij vragen dan 55 euro, maar die duurt dan wel een half uur. Dus zo valt het vind ik wel mee.... En het is niet nodig, het is alleen leuk meer niet....