Natas feli met je mooie echo! de andere dames succes met de echo's! hier gaat het wel, heb vandaag op het werk verteld dat ik zwanger ben en niemand had wat in de gaten gehad (huh?) dat ik zo misselijk ben geweest de afgelopen 2 maand
Muis en Treintje, veel plezier met jullie echo vandaag! Nou ja zeg Liesje, dat ze niks in de gaten hebben gehad terwijl je je steeds zo beroerd voelde.
het was alleen aan collega opgevallen dat ik afgevallen was, ja dat kan toch ook niet anders.... nou ja iedereen weet het nou tenminste en nou hoef ik het niet meer geheim te houden....scheelt weer dat stiekume gedoe!
Leuk Liesje, kun je er weer gezellig over kletsen! Zo wordt het iedere keer een stapje echter.. wel raar dat ze niets opgevallen is..
ja zo wordt het inderdaad weer een stuk tastbaarder inderdaad wel vreemd dat ze niks opgevallen is maar ja normaal is het hier ook zo ontzettend druk, transportsector he...dan valt er ook niet veel op maar het lijkt me toch dat als er iemand als een lijk bijzit dat het wel opvalt.... nou misschien heb ik het nog beter verborgen dan dat ik gedacht had
Wel fijn denk ik, dat je niet meer zo stiekem hoeft te doen. Morgen gaan we het aan m'n vader en z'n echtgenote vertellen. Die komen hier morgen op visite. Ik denk dat ik maar vast de oordopjes klaar ga leggen, haha. Bij m'n eerste zwangerschap werd er in mijn ogen nogal overdreven uitbundig gereageerd door haar. Ik werd bijna doof van haar gegil en m'n vader kreeg haast geen kans om te reageren.
Wij hebben een vrouw op het werk die beweerd dat ze het bij iedereen echt al heel vroeg zag....na m'n miskraam (toen ik nog erg emotioneel was) gaf ze me ergens de schuld van maar dat klopte niet, ik meteen in tranen en later uitgelegd dat dat door de miskraam kwam. Ja ze had nog tegen een andere collega gezegd dat ze dacht dat ik zwanger was....niet dus heb het even aan die collega gevraagd...en tot nu toe heeft ze ook nog steeds niets gezegd.....(niet tegen die collega, die weet het ondertussen, is een goede vriendin van mij, als tegen mij...) Dus mijn gok is, mensen zien het echt niet!
dat is altijd wel jammer dat 1 iemand de aandacht helemaal naar zich toetrekt dat had mijn schoonmoeder ook een beetje doordat mijn schoonvader vorig jaar is overleden, en toen wij het vertelden begon ze gelijk te janken. dan denk ik ook jank toch niet altijd en wees eens blij voor ons. misschien heel egoistisch maar ik had er op dat moment helemaal genoeg van
Ik heb het indertijd bij 2 collega's wel gezien, maar het niet hardop uitgesproken. Ik ging ervan uit, dat wanneer ze het wilden vertellen, dat ze dat wel zouden doen wanneer ze eraan toe waren. Ik weet niet meer waarom ik het bij de eerste collega vermoedde, er was iets anders aan haar. Ze stond op een gegeven moment op een bepaalde manier voor de balie, dat ik iets had van Tjee, die is zwanger. De andere collega was altijd een klein, iel vrouwtje, zo plat als een dubbeltje en haar borsten en andere rondingen groeiden in ene als kool. Dat viel echt op.
Dan kan ik het me ook voorstellen, maar ik heb al wat rondingen en ben een ongelooflijke jojo met tijd en wijlen. Dus daar kunnen ze het denk ik niet aan zien...Maar goed, als de baas het weet mag iedereen het weten
Ik vond het ook zo jammer dat de vorige keer de echtgenote van m'n vader alle aandacht naar zicht toetrok. Het was toch mijn moment en niet het hare? Daarom zie ik er nu deze keer zelfs gewoon tegenop om het te vertellen. Maar goed, we doen het wel, want anders krijg je achteraf weer dat gezeur van, goh, waarom heb je het niet verteld? En daar heb ik nu ook echt even geen zin in. Al moet ik eerlijk zeggen dat ik heb overwogen om m'n mond te houden en gewoon te wachten tot ze het aan me kunnen zien en wanneer ik geen wijde trui of vest aanheb, dan zie je het al overduidelijk. Ik kan natuurlijk morgen gewoon een positietruitje aantrekken waarin m'n buik al goed naar voren komt en m'n mond houden en afwachten of er een reactie komt. Is weer eens wat anders dan het 'gewoon' te vertellen.
nou aan mijn buik kan je het echt wel zien als je erop let hoor, maar ja blijkbaar let niemand daarop mijn borsten zijn ook wel wat gegroeid maar niet schrikbarend dat het echt direct opvalt aan andere mensen.
wat mijn ervaring is na een mk dat mensen het niet durven te zeggen of te vragen omdat ze bang zijn dat ze je kwetsen. de buren van mijn schoonmoeder waren de vorige keer tegelijk zwanger met mij en zij is de 27e bevallen van een zoon maar ze durfden ons niet te vragen of we hun zoon wilden zien dus heeft mijn schoonmoeder hun maar verteld dat wij alweer zwanger waren, anders hadden ze ons nooit gevraagd omdat ze bang waren om ons te kwetsen
Bruidje, 30 jaar, 1e kindje, ma 8w in aug, uitgerekend 23 juni Willeke26 , 27 jaar, 1e kindje, 1 mk 14 feb 2003 4,5 jr op zw.schap gewacht, uitgerekend 6 juli Liesje, 31 jaar, 1e kindje, 1 mk in jun, uitgerekend 11 juli Mone, 30 jaar, 1e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 22 juli Luna, 33 jaar, 3e kindje, 3 mk laatste in aug, uitgerekend 25 juli Inez, 38 jaar, 2e kindje, 5 mk laatste in sept, uitgerekend 29 juli Treintje, 30 jaar, 1e kindje, 3 MK laatste in sept, uitgerekend 3 augustus Natas, 40 jaar, 1e kindje, 1 ma 8w+2d in aug, uitgerekend 4 augustus Mandje, 21 jaar, 1e kindje, 2 mk laatste in aug, uitgerekend 4 augustus Croky, 34 jaar, 1e kindje, 2 mk laatste in sept, uitgerekend 4 augustus Rebbel, 24 jaar, 1e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 7 augustus Latoya, 23 jaar, 1e kindje, 3 mk laatste 17 juli, uitgerekend 12 augustus Muis80, 27? jaar, 1e kindje, 1 mk in nov '06, uitgerekend 21 augustus Annna, 39 jaar, 1e kindje, 1 mk in, uitgerekend ? september afspraken: 2 jan Natas 2de echo in ZH 3 jan Luna homeopaat 3 jan Muis80 1e echo 3 jan Treintje 3e echo 4 jan Inez 4de echo 8 jan Luna echo 9 jan Bruidje VK 14 jan Mone, nekplooimeting 15 jan Liesje VK 17 jan Mone VK 18 jan Natas,nekplooimeting 21 jan Bruidje Pretecho 24 jan Rebbel VK 31 jan Natas VK 11 feb Croky VK
vrienden van ons zouden 2 weken na ons een kindje krijgen en toen ze ons dus vertelde dat zij ook zwanger waren vertelde ze al wel meteen de angst erbij dat het misschien wel eens bij een van ons tweeen mis kon gaan. Gelukkig ging het bij ons mis (we waren "pas" en half jaar bezig) zij zouden deze januari de medische molen ingaan omdat ze al 1,5 jaar bezig waren. Maar moet ook zeggen dat ik heel blij ben dat wij ondertussen ook weer zwanger zijn. Had het niet zo moeilijk met hun zwangerschap gek genoeg, maar meer al die andere vrienden waarvan we weten dat ze bezig zijn dat zij misschien wel zwanger zijn...en in mijn ogen waren ze dat allemaal, maar nog niemand voor uitgekomen dus ik denk dat ik het met toch verbeeldde
Aan sommige mensen zie je het ook echt vind ik.. andere sta je verbaasd omdat je niets opgevallen was.. Ik ging langs bij mijn collega (die met zw.verlof was) om het te vertellen zei.. en hoe ver ben je? Bizar hoor, was ook toen ik de mk had gehad..
ach het blijft toch altijd een gevoelig onderwerp gelukkig heb ik ook nooit jaloezie gevoeld voor hun, we waren alleen maar blij voor hun maar nu natuurlijk nog blijer voor onszelf dat we nu alweer op de 13 weken zitten